23 listopada 2020

Świeca zapachowa Leśne jagody Yves Rocher

Świeca zapachowa Leśne jagody 70 g – Święta w magicznym ogrodzie

Świeca zapachowa Leśna jagody pomoże Ci wprowadzić do domu wyjątkową atmosferę i wprawi Twoich gości w dobry nastrój!

Jak pachnie świeca zapachowa Leśne jagody? Urzekająco słodko, lekko kwaśnie i niesamowicie otulająco. Swój optymistyczny aromat zawdzięcza naturalnemu ekstraktowi z żurawiny. Świeca doskonale sprawdzi się na rodzinnych spotkaniach, jak i w trakcie relaksującej kąpieli w wannie!

Świeca zapachowa to także doskonały pomysł na prezent. Zapakuj ją w ozdobny papier i podziel się radosną i pełną harmonii atmosferą Świąt!

Moja opinia:


Jako wielka fanka świeczek zdecydowałam się na wizytę w sklepie online, aby wybrać nowy zapach do mojego mieszkania. Świeczki to mój must have w okresie jesienno-zimowym. Zdecydowałam się na zapach Leśne Jagody. 

Świeczka tuż po otwarciu pachnie dość intensywnie. Jogurt lub dżem jagodowy to moje pierwsze skojarzenie. 

Świeca jest bardzo wydajna. Wczorajszej nocy została zapalona o godzinie 19:00 a zgaszona o 8 rano. Wcześniej używałam jej krócej, co drugi dzień . Na dzień dzisiejszy ubyło zaledwie 25%, co bardzo mnie cieszy.

Świeca nie jest zbyt mocno wyczuwalna w mieszkaniu, aby faktycznie poznać jej owocową nutę, trzeba postawić ją blisko siebie. W niewielkim salonie zapachu praktycznie nie czuć, jednak jest on bardzo intensywny kiedy świeca nie jest zapalona i czuć go dwa razy mocniej. Dla mnie taki efekt jest zdecydowanie na plus, z uwagi, że zbyt mocno aromatyczne świece ( gdy są zapalone ) powodują u mnie ból głowy.  Z przyjemnością i spokojem mogę zostawić zapaloną świeczkę od Yves Rocher na wiele godzin. 

Mimo małych rozmiarów świeczka pali się wiele godzin i sprawi, że z pewnością pokochacie zimowy czas :) Jestem wielką fanką szklanych świeczek z Yves Rocher. Co rok kupuję nową i mam w swojej kolekcji każdy zapach. Na chwilę obecną moim numerem jeden jest zeszłoroczny migdał "First Snowflakes" , ale w kolejce do testowania czeka jeszcze Zimowa Szarlotka! 


Moja ocena : 4,5/5 

Zapach słodkiego jogurtu jagodowego 

Cena sklepowa : 25,90 zł 🟢  


Świece dostępne są w sklepach stacjonarnych Yves Rocher 

Online : ( obecnie niedostępna ) : Świeca Leśne Jagody 

1 komentarz:

  1. Świece zapachowe to super prezent, można wykonać takie personalizowane lub pod czyjeś gusta i smaki np. malinowe :)
    https://magictrip.pl/

    OdpowiedzUsuń