5 grudnia 2020

Zakupy w sklepie ! Otrzymaliście smsa na Mikołajki?


Zakupy zawsze są miłe kiedy otrzymujemy gratisy !:) Zanim napiszę, co firma przygotowała dla nas na grudzień, zapoznajmy się z mailingiem 

W grudniu otrzymaliśmy dwa rabaty na -40% na dowolne kosmetyki oraz dwa prezenty. Za dowolny zakup dostałam mleczko do ciała Evidence. Kupiłam kilka różnych kosmetyków, więc przekroczyłam kwotę 49zł i dostałam przepiękną kosmetyczkę. 


Podczas tych zakupów udało mi się kupić zeszłoroczną edycję świąteczną- miniaturki żelu, kremu do rąk, mleczka do ciała i pomadkę oraz olejek pod prysznic. Dodatkowo wybrałam krem przeciw zaczerwienieniom. Ostatnio moja cera staje się coraz bardziej wrażliwa. Maseczki nie pomagają w jej regeneracji, więc postanowiłam wypróbować krem. Za 2-3 tygodnie powstanie post z moją recenzją. 

Do całych zakupów przemiła pani ekspedientka dorzuciła mi kilka próbek do przetestowania. 

Dodatkowo kilka dni temu otrzymałam mailing sms o Mikołajkowej Niespodziance, która czeka na mnie w sklepie stacjonarnym, przy dowolnym zakupie od 14,90zł. Wybrałam się do sklepu, aby kupić peeling masło karite i otrzymałam w prezencie do zakupu pudełeczko bombkę z ukrytym w środku lakierem do paznokci w błękitnym kolorze.

Bombka organizer sprawdzi się doskonale do przechowywania moich gumek do włosów, które wiecznie gubię w mieszkaniu. Lakier podarowałam przyjaciółce, bo sama nie maluję paznokci, ale był to bardzo miły gest od firmy na 6 grudnia. 


Kilka osób napisało do mnie, że nie otrzymało smsa. Kochane czytelniczki. Przy kolejnej wizycie poproście panią ekspedientkę o aktualizacje danych, wpiszcie koniecznie numer telefonu na blankiecie. Często zdarza się, że podczas zakładania karty stałego klienta nie dopiszemy numeru ( jest to opcjonalny wybór ) przez co najważniejsze promocje po prostu nam uciekają. Mailing smsowy przestaje być również aktywny kiedy nie robimy regularnie zakupów w sklepie stacjonarnym. 

Pozdrawiam Świątecznie i zachęcam do odwiedzin na moim instagramie, gdzie aktywnie wrzucam stories i nowe zdjęcia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz