3 listopada 2020

Kochani Wracam do was !!:)

Wracam do was i do blogowania !  💓

Mam teraz własną firmę i skupiłam się na jej rozwoju. Przy okazji mam więcej czasu, który mogę poświęcić na recenzowanie waszych ulubionych kosmetyków ! 

Świąteczna kolekcja Yves Rocher już w sklepach online, gazetkach i w stacjonarce. Z pewnością jesteście ciekawi nowych zapachów. 

Jestem na etapie zamówienia paczuszki ze sklepu. Dodatkowo mam mnóstwo kosmetyków kupionych w tym roku, które czekają na recenzję.

Koniecznie napiszcie jakie kosmetyki mam dla was przetestować! 

Mam nadzieję, że wciąż tam jesteście !:)

2 komentarze:

  1. Też jestem fanką Yves Rocher. Od jakiegoś czasu używam kosmetyki tylko tej firmy. Wiele lat temu okazjonalnie coś kupiłam YR, teraz to robię regularnie. Jak będę miała jakieś pytanie to oczywiście zwrócę się do ciebie.

    OdpowiedzUsuń