4 października 2021

Kalendarz adwentowy 2021 Już w sprzedaży ! Jesteście ciekawi ?



W sprzedaży pojawił się najnowszy kalendarz adwentowy na 2021 rok ! Czy jesteście ciekawi co znajduje się w środku ? Sporo już krąży w Internecie UNBOXINGÓW , sama z ciekawości podpatrzyłam i wciąż zastanawiam się, czy zakupić kalendarz, aby pokazywać wam codziennie co znajduje się w okienkach ? Chcielibyście taki unboxing ? A może chcecie filmik wcześniej z wyciąganiem kosmetyków z pudełeczek i moim własnym unboxingiem? Dajcie znać koniecznie !

Kalendarz ma prześliczną oprawę artystyczną. Tego nie można mu zarzucić. Tworzenie kalendarza w formie pudełeczek to idealny pomysł dla osób, które chcą go wykorzystać ponownie w następnym roku, umieszczając w pudełkach swoje własne niespodzianki. Taki własnoręcznie zrobiony kalendarz można podarować bliskim i sprawić im wiele radości ! 



Kalendarz kosztuje 229zł i posiada zielony punkt, nie podlega on więc obecnie żadnej promocji 🟢 

Napiszcie koniecznie, czy kupujecie kalendarze adwentowe od Yves Rocher ? A może znajdujecie je na Mikołaja lub pod choinką ? 

Jakie inne kalendarze znajdują się w waszych domach przed świętami ? 

Przy okazji podrzucam najnowszy mailing do sklepów stacjonarnych jak również online :

Brakuje mi w nim październikowych kocyków i kubeczków :( Ale jest nadzieja, że pojawi się coś w listopadzie. 

W mailingu październikowym za dowolny zakup otrzymujemy za darmo kosmetyczkę i tusz do rzęs lub 100 punktów na karcie stałego klienta. Jeśli kupimy dowolny kosmetyk w cenie 14,90zł lub wyższej Yves Rocher dorzuca jeszcze 200 punktów do naszej puli , na karcie stałego klienta ! 


Z kuponów rabatowych jakie otrzymujemy na październik znajdzie się:

- 40% na dowolny kosmetyk

- 40% na krem , serum lub maseczkę do twarzy

- 40% na krem, serum lub maseczkę do twarzy 

Dodatkowo jeśli wykorzystamy 2x kupon -40% na dwa dowolne kosmetyki do twarzy , możemy dobrać CAŁKOWICIE ZA DARMO DOWOLNE SERUM ZA 1 GROSZ ! Taka oferta mega się opłaca.


Yves Rocher wprowadziło niedawno nową gamę o nazwie Elixir Botanique. Przyznaję, że gama wygląda obłędnie i jestem jej ogromnie ciekawa. Myślę, że przy kolejnej wizycie w sklepie stacjonarnym w Olsztynie z pewnością się z nią bliżej zapoznam i może kupię na próbę krem lub serum.


Jeśli uda mi się załapać na promocję to w cenie zaledwie 137,40 zł otrzymam 3 kosmetyki. Dwa na -40% oraz serum gratis. Myślę, że to naprawdę zachęcająca opcja :) Jak nie zdążę odwiedzić stacjonarnego sklepu z pewnością skorzystam z promocji online. Bo pamiętajcie, wszystkie ulotki możecie wykorzystać również online na www.yves-rocher.pl wpisując kod oferty z ulotki ! Takim sposobem żadna promocja nam nie umknie.

Napiszcie proszę jakie kosmetyki najbardziej was ciekawią. Postaram się właśnie je dla was zrecenzować. Czy skorzystacie z mailingu na październik ? Koniecznie napiszcie w komentarzu.

Wasza Monia :) 

6 komentarzy:

  1. Zastanawiam się czy skusić się w tym roku na jakiś kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już kupiłam z Alverde , Balea i od Yves Rocher oraz dwa z Moomin Collection z herbatami :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa tej nowej serii kremów do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie skusilam sie na ten kalendarz. Jakos mnie sie nie podobal. Za to w tym roku 2022 jestem oczarowana i obejrzalam juz filmiki na YT , zeby wiedziec co jest w srodku, zebym czasem sobie nie kupila ktoregos kosmetyku osobno. To bedzie moj pierwszy kalendarz od YR i juz raczki zacieram.
    Mam nadzieje, ze bedziesz regularniej tutaj pisac. Ja po przerwie wrocilam na dobre do YR. Niestety przez chorobe immunologiczna nabawilam sie bardzo wrazliwych oczu i wiekszosci juz uzywac nie moge. Kosmetyki naturalne, tez juz sie tak dobrze nie sprawdzaja, a YR nawet jak perfumowany krzywdy mi nie robi. Choc do twarzy i tak wole rumiankowa serie, bo teraz jest bez zapachu, a olejek do demakijazu to cudo. Szampony niestety nie dla mnie, skora glowy szaleje, to jednak spora czesc produktow jest ok.
    Pozdrawiam z Düsseldorfu Monia

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkryj tajniki perfekcyjnego manicure z profesjonalnymi akcesoriami do paznokci - precyzja i trwałość na każdym kroku. Zainwestuj w jakość, by Twoje paznokcie zachwycały każdego dnia! https://stalberry.pl/

    OdpowiedzUsuń