6 sierpnia 2021

Zamknięto mój fanpage My Yves Rocher na Facebooku !


Moi drodzy czytelnicy! Dziś przyszła paczka z zakupami ze sklepu Yves Rocher Polska prowadziłam na fb fanpage My Yves Rocher , który został zablokowany przez administrację Facebooka. Miało być dużo radości i testowania kosmetyków , które rozpakowałam. Spotkała mnie jednak smutna sytuacja,  jedna z takich gdzie po wielu latach pracy ktoś po prostu zmienia coś nad czym ciężko pracowałam. Niestety administracja Facebooka bez podania przyczyny zdecydowała się o usunięciu mojej strony na Facebooku poświęconej recenzjom kosmetyków firmy Yves Rocher. Otrzymałam tylko informacje , że nie będzie już stroną publiczną z uwagi na naruszenie zasad Społeczności, których swoimi recenzjami nie naruszałam. Miałam logo firmy w nazwie bo tak nazywa się mój blog , informacje ,że jest to strona bloga oraz wiele cennych porad . Wszystko zniknęło łącznie z ponad tysiącem obserwatorów. Na instagramie bloga nie mam aż tylu wiernych czytelników 🙁 jest mi smutno bo nawet nie mam jak się odwołać. Mam tylko sama dostęp do strony ale nikt inny już jej nie może zobaczyć  . Nie wiem czemu tak się wydarzyło i dlaczego ktoś zniszczył moje lata pracy, ale nie poddaje się i będę nadal dla was recenzować i pisać na instagramie i czasem na blogu ( bo blogi ostatnio stały się mniej popularne od instagrama czy tik toka ) zwracam się z ogromną prośbą zaobserwujcie profil na instagramie myyves_rocher https://www.instagram.com/myyves_rocher/ chociaż tak będę mogła mieć nadzieję ,że jeszcze dla kogoś mam siłę pisać. 
I dziękuję ,że czytacie i jesteście zainteresowani nowymi postami. Może nie przebije rzeczy influencerek, które testują dla wielu firm, ale wciąż pozostanę wierna Yves Rocher i dla nawet jednego czytelnika będę pisać i wrzucać posty. 
Wasza Monia ! 

3 komentarze:

  1. Kochana Moniu, pisz i tutaj. Nie mam konta na Insta tylko na FB. Wlasnie cie odkrylam i chetnie bym czytala co nowego odkrywasz u YR. Tez nie rozumie tej decyzji i trzymam kciuki zeby sie to wyjasnilo.
    Pozdrawiam z Düsseldorf tez Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletnie się załamałam, do tego stopnia, że przestałam wszystko recenzować :( może dlatego, że straciłam zapał i wiarę. Postanowiłam jendak się nie poddawać ! Odświeżam blog i mam ogromną nadzieję, że ktoś ktokolwiek będzie chciał czytać jeszcze moje recenzje tutaj :( Jeśli nadal zostaniesz moją czytelniczką pisz pod każdym postem nawet uśmieszek, będę wiedziała , że wciąż dla kogoś piszę i ktoś czyta. Dzięki za wsparcie! Fb zamknięty na stałe uznali, że strona jest jakąś podróbą marki.. a nie blogiem hobbistycznym. Blog jednak startuje na nowo i nie zamierzam się poddawać, potrzebowałam czasu aby to po prostu przetrawić.

      Usuń
  2. Współczuję Moniko, myślę że w twoim przypadku może chodzić o konkurencję innych kosmetyków, takie moje przypuszczenie. FB stał się okropny. Najgorsze to, że nie można mieć z nimi żadnego kontaktu. Miałam kiedyś kilka spraw na FB, ale to było bez echa. Ktoś sobie żonglował moim kontem, ale Administracja milczała. Napisz, bo jestem ciekawa czy coś uda się tobie załatwić na FB. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń