28 czerwca 2018

Odświeżający żel do mycia twarzy Hydra Vegetal ( nowa edycja )


Opis produktu:

Odświeżająca formuła żelu do mycia twarzy Hydra Végétal doskonale usuwa ze skóry zanieczyszczenia, nadmiaru sebum i pozostałości po makijażu. Kosmetyk jest przeznaczony do każdego rodzaju cery i warto stosować go dwa razy dziennie. Nałożony na zwilżoną skórę twarzy rano pozwoli Ci skutecznie oczyścić ją z pozostałości po kremie, który nałożyłaś na swoją skórę na noc. Z kolei kiedy zastosujesz go wieczorem, zyskasz pewność, że Twoja cera jest odpowiednio przygotowana do wieczornej regeneracji i pozbawiona zanieczyszczeń zgromadzonych w ciągu dnia.

Formuła odświeżającego żelu do mycia twarzy zawiera ponad 93% składników pochodzenia naturalnego. Wśród nich znalazł się wyciąg z edulisa, który charakteryzuje się szczególnymi właściwościami nawilżającymi.

Pojemność : 125 ml

Moja recenzja:
Żel Hydra Vegetal w nowej odsłonie ! 
Naprawdę go uwielbiam. Starsza wersja nie dawała tak wyraźnego nawilżenia i nie miała tak pięknego zapachu :) Ciężko napisać na jego temat coś negatywnego, bo naprawdę spełnia wszystkie obietnice producenta.
Uwielbiam uczucie kiedy już osuszam twarz ręcznikiem i czuję wyraźną miękkość, bez efektu ściągnięcia i napięcia. Żel bardzo dobrze się rozprowadza i dokładnie usuwa cały makijaż. 
Mając porównanie do starszej edycji zauważyłam, że firma zdecydowała się zmienić główny składnik aby uzyskać naprawdę głębokie nawilżenie cery po zastosowaniu kosmetyków z tej gamy. Tym razem w pełni im się udało !


Ma wodną formułę, ale nie wylewa się z tubki podczas wyciskania. Zapach nieco wyraźniejszy i słodszy od ostatnio recenzowanego serum. Lekko cukierkowy, ale nadal orzeźwiający, z nutą aloesu i morskiej bryzy. Cudowny ! Zdecydowanie mogłabym mieć takie perfumy :)


Żel jest na tyle poręczny, że zabieram go na każde weekendowe wyjazdy razem z moją rękawicą do demakijażu od Yves Rocher, którą także ubóstwiam.


Plusy produktu:
- nieklejąca się formuła
- nawilża i łagodzi
- wygodna tuba
- orzeźwiający słodko-morski zapach
- dokładnie oczyszcza całą twarz
- brak reakcji alergicznej

Minusy
- brak 



Na mój miesięczny wyjazd , który zbliża się wielkimi krokami zabieram żel ze sobą. Jestem pewna , że będzie idealnym towarzyszem w podróży 
Koniecznie go wypróbujcie !

Moja ocena : 5/5 mój kosmetyczny hit !
Cena produktu : 34,90zł 
Żel kupicie w linku poniżej: 

Odświeżający żel do mycia twarzy Hydra Vegetal

1 komentarz:

  1. Właśnie go zamówiłam, czekam aż przyjdzie, mam nadzieję że u mnie też się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń