17 stycznia 2018

Rękawica do demakijażu Yves Rocher


Rękawica do demakijażu
Czy wiesz, że w ciągu roku zużywasz nawet 1000 płatków kosmetycznych? Rękawica do demakijażu wielokrotnego użycia to dużo wygodniejszy i bardziej ekologiczny sposób na demakijaż. Jest bardzo delikatna dla skóry, a do jej użycia wystarczy tylko woda!

Moja recenzja:


Z rękawicą do demakijażu zapoznałam się jakiś czas temu. Bardzo ciekawiło mnie jak bez użycia specjalnych mleczek i płynów do demakijażu ściągnę tusz do rzęs i bb cushion przy użyciu zwykłej rękawicy.
po usunięciu makijażu

po umyciu rękawicy lekko mydłem 
Okazało się, że jednak jest to możliwe ! Wystarczy zwilżyć rękawicę wodą i delikatnie przetrzeć oko, aby ściągnąć tusz. W moim wypadku zmywam wyłącznie tusz do rzęs, próbowałam również demakijażu cieni do oczu, równie dobrze poradziła sobie z ich zmyciem. Zmywanie bb jest równie proste, rękawica świetnie zmywa wszystkie pozostałości po podkładzie. 


Zaletą rękawicy jest zaoszczędzenie na kosmetykach do demakijażu i płatkach kosmetycznych :) Przyjemne stosowanie i łatwość czyszczenia rękawicy sprawiają, że jest ona niezbędnym dodatkiem w kobiecej kosmetyczce. Jest również idealna w podróży. Nie musimy zabierać kosmetyków do demakijażu. Wystarczy spakować rękawicę, która jest lekka i z pewnością zajmie mało miejsca w naszej torbie. 


Ale żeby nie było tak szybko i łatwo musimy po każdym użyciu dokładnie przepłukać rękawicę mydłem, aby pozbyć się resztek makijażu, które się na niej osadziły. Rękawica musi wyschnąć, więc należy położyć ją w suchym miejscu ( np. obok kaloryfera lub kominka ). Mimo kilkakrotnego mycia mydłem rękawicy, jej piękny beżowy odcień z każdym użytkowaniem zanika i robi się lekko przybrudzony, także raz na 2 tygodnie polecam porządnie wypłukać ją w szarym mydle ( małe pranie ręczne ). 


Rękawica jest łatwa w użyciu i dosyć szybko się czyści, jednak każdorazowe płukanie w mydle i odkładanie do wysuszenia staje się po pewnym czasie nużące. Czas spędzony na dokładnym wykonaniu demakijażu, a później wypłukaniu i umyciu samej rękawicy przekracza momentami czas wykonania go za pomocą płatka i mleczka czy płynu micelarnego. 

Z chęcią będę z niej korzystać częściej w okresie letnim i na wyjazdach, bo jest to bardzo dobry zamiennik podczas krótkich wypadów, który mogę mieć zawsze pod ręką i wiem, że się sprawdzi. 

Plusy produktu:
- delikatny demakijaż bez podrażnień
- dokładne oczyszczenie twarzy 
- delikatny w dotyku materiał 
- świetna na krótkie wyjazdy 
- mała i lekka , wszędzie się zmieści 
- twarz po demakijażu nie jest ściągnięta 

Minusy produktu:
- mimo częstego mycia mydłem po każdym użyciu rękawica lekko szarzeje (zalecam więc prać ją ręcznie w misce z dodatkiem szarego mydła dwa razy w miesiącu )

Podsumowanie:
Jeśli szukasz delikatnego i łatwego sposobu na usunięcie makijażu z twarzy oczu i ust rękawica z pewnością powinna znaleźć się w Twojej kosmetyczce. Należy pamiętać, żeby po każdym użyciu dokładnie umyć rękawicę wodą z mydłem, aby uniknąć jej mocnego zabrudzenia. 

Zastanawiałam się czy nie wrzucić jej od czasu do czasu do pralki ( na metce jest zaznaczna taka możliwość ) , ale podejrzewam, że środki piorące, które pozostaną na rękawicy mogą podczas demakijażu podrażnić naszą cerę, więc nie ryzykuję i piorę ją ręcznie w szarym mydle. 
100% poliester
Co myślicie o takim rozwiązaniu? Stosujecie rękawice do demakijażu? Chętnie spróbowalibyście takiego sposobu na usunięcie makijażu, czy jednak wolicie tradycyjne metody?

Moja ocena : 4,5/5
Cena produktu: 34,90zł ( produkt z zielonym punktem )

5 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jakby się sprawdziła, ale chyba mimo wszystko stawiam na tradycyjny demakijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pralka jest przekreślona.Rękawicę można myć tylko ręcznie w 40 stopniach.Recenzja fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten znaczek z pralką oznacza " nie suszyć w suszarce automatycznej" także informacja na metce prać na 40 stopni nadal zezwala na pranie w pralce. Mimo to nie będę ryzykować:)

      Usuń
  3. Kupiłam tą rękawice z ciekawości po twojej recenzji,jednak nie wierzyłam że całkowicie usunie makijaż i że wogóle to działa. Gdy użyłam jej po raz pierwszy byłam naprawdę w szoku, to rzeczywiście działa,nie wiem jak,ale działa. Ze względu na to że jest jasna to faktycznie może z czasem być widać (już nie spieralne) zabrudzenia. Wzięłam się na sposób i używam jej na lewej stronie, żeby prawa zawsze się ładnie prezentowała. Działa tak samo bo z obu stron jest ten sam materiał. Warto kupić, polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam jej coraz częściej :) to naprawdę świetna rzecz w szczególności kiedy wyjeżdżam na weekend. Biorę tylko rękawicę zamiast trzech kosmetyków i płatków kosmetycznych. Nie pomyślałam aby jej używać na "lewej" stronie:) ale ciekawa koncepcja !:)

      Usuń