11 października 2017

Przeciwzmarszczkowa emulsja do twarzy po opalaniu z wyciągiem z Mikołajka Nadmorskiego

Informacje o produkcie :

Wyciąg z Mikołajka Nadmorskiego, roślinny składnik z 5 właściwościami ukierunkowanymi na ochronę i pielęgnację skóry: zwiększa poziom melaniny w skórze, stymuluje naturalną zdolność skóry do ochrony przez promieniowaniem UVB, chroni przez fotostarzeniem, chroni strukturę skóry, stymuluje regenerację komórek.
Połączony z kompleksem roślinnym przeciwdziała powstawaniu plam pigmentacyjnych.

Składniki:

Formuła zawiera ponad 93% składników pochodzenia naturalnego.
Wyciąg z Mikołajka Nadmorskiego, który rośnie na wybrzeżach Francji stymuluje komórki do regeneracji, co zostało udowodnione i poparte badaniami.

Rodzaj opakowania i wielkość
30 ml

Moja recenzja:

Emulsję wybrałam jako prezent za pieczątki z drugiego poziomu w sklepie stacjonarnym. Wybierałam się do Chorwacji, więc szukałam czegoś do opalania, ale również zależało mi aby mieć kosmetyk, który użyje po całym dniu przebywania na słońcu.



Emulsja jest zamknięta w szklanym pojemniczku z pompką, z możliwością zamknięcia aby kosmetyk nie wylał się np. w czasie podróży. Trwałość od pierwszego otwarcia to zaledwie sześć miesięcy, więc nie będzie mi już towarzyszyć na następnym wyjeździe. Nie jestem z tego faktu zadowolona, ponieważ nie wykorzystałam nawet połowy opakowania. 



Zapach to mieszanka kwiatu gardenii z morską nutą i typowo ogrodowym aromatem (wyczuwalne kwiaty po deszczu, kora drzewa , orzechy makadamia , woda kokosowa ). 
To idealna mieszanka na lato, która nawet kiedy piszę tą recenzję, pachnie na dłoni wspomnieniami z urlopu :)



Konsystencja emulsji jest lekko żelowa o kremowym zabarwieniu. Nie klei się i pozostawia cerę miękką w dotyku. Wchłania się natychmiast. Jedynie zapach utrzymuje się dosyć długo. Jeśli jesteście uczuleni na mocne zapachy kremów, może wam przeszkadzać słodki perfumeryjny aromat. 

Emulsja sprawdziła się nie tylko jako krem po opalaniu, ale również idealny kosmetyk na noc. Nakładałam jej wtedy więcej, tak by nie wszystko od ręki się wchłonęło robiąc mini maskę na twarz. Po nocy cera była rozjaśniona, bez worków pod oczami i maksymalnie wygładzona:) 
Lekkie zaczerwienienie znikało, a twarz była gotowa na nałożenie kremu z filtrem. 


Producent wspomina, że jedną z zalet emulsji jest przeciwdziałanie powstawaniu plam pigmentacyjnych. Od słońca moja cera nawet po nałożeniu kremów z filtrem UV 50 zakwita w przeróżne plamki pigmentacyjne i piegi. Emulsja pięknie je rozjaśniała, mimo , że nie usunęła ich w 100% zauważyłam, że w tym roku faktycznie pojawiło się ich dużo mniej. 



Plusy produktu :
- eleganckie szklane opakowanie
- roślinny zapach połączony z ciepłym aromatem olejków eterycznych
- wygładza, rozjaśnia cerę
- nieklejąca się konsystencja
- działa jak serum 
- łagodzi
- rozjaśnia plamy pigmentacyjne
- wygodna pompka dozująca

Minusy:
- ważność 6 miesięcy od otwarcia

Moja ocena 4,5/5

Cena produktu : 66zł ( kosmetyk podlega rabatom dla stałych klientów ) 

Emulsję kupicie w linku poniżej : 

Przeciwzmarszczkowa emulsja do twarzy po opalaniu z wyciągiem z Mikołajka Nadmorskiego

3 komentarze:

  1. Mam prośbę: mogłabyś wkleić zdjęcie składu?
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń