13 października 2017

Delikatny krem na dzień i na noc z wyciągiem z rumianku


Opis produktu:

Krem jest delikatny dla skóry, sprawia, że staje się ona aksamitnie miękka i nawilżona.
Testowany pod kontrolą dermatologiczną

Składniki
Rumianek wykorzystany do produkcji kremu pochodzi z ekologicznych upraw w La Gacilly we Francji
Formuła zawiera ponad 93% składników naturalnych
Słoik zawiera szkło z odzysku, a kartonowe opakowanie zostało wykonane z surowców pochodzących z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony

Sposób użycia
Stosuj rano i wieczorem.

Moja recenzja :

Rumiankowy krem do twarzy był kolejnym kosmetykiem, który stosowałam po raz pierwszy. Mam swój ulubiony krem na dzień z innej firmy, a na noc stosowałam żel-krem hydra vegetal, który sprawdzał się doskonale. Jako, że dostałam krem do testowania, zmieniłam hydra vegetal na pure calmille. 

Z początku byłam sceptycznie nastawiona. Krem ma gęstszą konsystencję, a po nałożeniu twarz pozostaje lepka przez minutę do dwóch. Czuć, że kosmetyk jest bardziej skoncentrowany i odżywczy. Jednak po pierwszej nocy całkowicie zmieniłam zdanie. Wystarczyło jedno użycie, aby rano twarz po dotknięciu była naprawdę miękka w dotyku. Byłam zdziwiona, ponieważ nie spodziewałam się takiego efektu. 

 
Zaczęłam nakładać krem każdej nocy, również na szyję. W okresie jesienno-zimowym rumianek i jego nawilżające właściwości to idealny zestaw do pielęgnacji cery w każdym wieku. 

Krem doskonale nawilża cerę nie przetłuszczając jej mimo początkowej lepkości po nałożeniu . Po ok. dwóch minutach krem całkowicie się wchłania, a zapach rumianku oraz roślinnych, kwiatowych nut pozostaje wyczuwalny jeszcze przez kilkanaście minut. 


Myślałam, że to krem nie dla mnie, ale okazał się dużo lepszy w działaniu od ostatnio recenzowanego Hydra Vegetal. Nie znaczy, że seria Hydra Vegetal jest słabsza. W okresie wiosennym i letnim sprawdzi się dużo lepiej od gamy rumiankowej, która jest gęstsza i bardziej odżywcza.

Moja mieszana cera nie potrzebuje wtedy aż takiej dawki nawilżenia, ale kiedy temperatura znacznie się zmniejsza, a na dworze szaleje chłodny wiatr Pure Calmille to dla mnie najlepszy wybór. Z miłą chęcią będę go używać do samej wiosny. 


Konsystencja kremu jest bardzo aksamitna o mlecznej barwie. Wchłania się wolniej od kremów żelowych, ale jej działanie jest dużo bardziej zauważalne już po pierwszej aplikacji. Zawarte w konsystencji kremu składniki nawilżają cerę na 24h chroniąc ją w okresie jesieni. Myślę, że tak samo dobrze poradzi sobie zimą kiedy temperatura spadnie poniżej zera.


Plusy produktu:
- szklane opakowanie 
- wydajność 
- delikatny rumiankowy zapach
- głębokie nawilżenie, cera miękka w dotyku przez wiele godzin
- podczas stosowania kremu nie pojawiły się wypryski i niedoskonałości 
- nie zapycha 
- nie jest tłusty
- natychmiastowy efekt nawilżenia już po pierwszym użyciu

Minusy produktu:
- delikatnie się klei po nałożeniu ( efekt mija po ok. 2 minutach )


Myślę, że mimo początkowych zastrzeżeń co do produktu, odnalazłam swój krem na jesień i zimę. Z pewnością kiedy na dworze zrobi się już dużo chłodniej zacznę stosować go także na dzień.

Moja ocena : 5/5
Cena produktu: 44,90 zł ( krem podlega wszystkim rabatom dla stałych klientów , oraz promocji sklepowej ) 

Kosmetyk do kupienia w linku poniżej :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz