13 kwietnia 2017

Zmysłowe mleczko do ciała kokos - wiórki kokosowe


Opis produktu:

Mleczko do ciała łączące przyjemność i nawilżanie. Yves Rocher wyselekcjonowało Kokos, który oferuje skórze subtelne i zmysłowe uwodzenie.
Wybór i połączenie składników roślinnych dokonany w oparciu o ich dobroczynne właściwości. Formuła testowana pod kontrolą dermatologiczną.
Działanie
Skóra jest nawilżona i delikatnie pachnąca.
Pojemność : 200ml

Moja recenzja:

Robiąc zakupy w Yves Rocher w ostatnim czasie otrzymałam mleczko do ciała gratis do zakupów. Już wcześniej chciałam go przetestować, więc skusiłam się na wzięcie dwóch butelek na dwie ulotki kokos i wanilia. Miałam jeszcze trzecią ulotkę w nadmiarze, więc przy okazji bycia w sklepie stacjonarnym zdecydowałam się na drugie opakowanie mleczka kokosowego. Jednak zbliżają się wakacje, a ja nie chciałam niepotrzebnie składać nadmiaru nowych kosmetyków w szafce, więc podjęłam decyzję o sprzedaniu nowego mleczka za niższą cenę. 
Jedno opakowanie zostawiłam sobie na obcny czas bo zanim przyjdą upalne dni, w których szukam rześkich nut ( granat, grejpfrut itp ) będę testować nuty tropikalne kojarzące się z mlecznym napojem kokosowym. 


Mleczko pachnie naprawdę egzotycznie. Przypomina mi otwarty kokos , z którego łyżeczką wyjadamy białe jeszcze niewysuszone wnętrze. Kiedy mleczko kokosowe przlejemy do szklanki i spienimy możemy wyczuć intensywną nutę wiórków kokosowych i wody kokosowej. Zapach produktu jest niemal identyczny. 


Mleczko jst białe i przypomina nam otwarty kartonik z tym prawdziwym mleczkiem kokosowym stosowanym w kuchni :) Dokładnie się rozprowadza i szybko wchłania. Konsystencja nie jest lejąca ani zbyt gęsta więc nada się na wiosenną porę. 


Uwielbiam zapach kokosa nie tylko w kosmetykach, mleczko kokosowe zajadam łyżkami, a jeśli tylko mam okazję zjeść coś "kokosowego" nie waham się ani chwili. W tym wypadku również polubiłam się z "kokosową" wersją od Yves Rocher. Jednak takie zapachy najlepiej używa mi się jesienią lub wczesną wiosną , kiedy jeszcze nie ma słońca i nie tęsknie za owocowymi nutami. 
Marzy mi się zapach pinacolady od Yves Rocher, kokos w połączeniu z ananasem byłby idealny na lato!:)


Samo nawilżenie utrzymuje się przez kilka godzin, nie jest ono zbyt trwałe, tak jak w recenzji na temat mleczka waniliowego nie dotrzegłam mocnego nawilżenia mojej suchej skóry, która już po niecałych dwóch godzinach od aplikacji robi się szorstka. Mleczka na pewno świetnie sprawdzą się u wszystkich osób nie mających kłopotów z przesuszeniem skóry.

Plusy produktu:
- prawdziwa nuta świeżego kokosa
- nieklejąca się konsystencja
- mleczny odcień przypominający prawdziwe mleczko kokosowe
- ekologiczne opakowanie

Minusy produktu:
- słabe nawilżenie 

Dodatkowa informacja:
- dosyć mocna nuta kokosa, która unosi się przez kilka godzin na ciele może podrażniać osoby wrażliwe na perfumeryjne zapachy. 


Ocena : 4/5
Cena produktu: 14,90zł 200 ml

Produkt kupicie w linku poniżej:
Zmysłowe mleczko do ciała kokos

4 komentarze:

  1. Ja rówież otrzymałam to mleczko gratis. Chyba nigdy bym go nie kupiła "ze względu na słodki zapach"- tak mi się wtedy wydawało. A teraz jest to mój numer jeden wsród balsamów. Kocham ten zapach<3 Cudownie utrzymuje się na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  2. O marce dużo słyszałam, zapach kokosa uwielbiam. Chyba będę musiała go kupić przed latem. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne są mleczka z tej serii. Może akurat kokos mnie nie zachwycił, ale uwielbiam migdałowe. Szybko się wchłaniają, ładnie pachną i delikatnie nawilżają :) bomba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach kokosa, przy najbliższej okazji, gdy będę w sklepie, zakupię chętnie to mleczko!

    OdpowiedzUsuń