28 kwietnia 2017

Energizujący żel pod prysznic i do kąpieli Morela & Rozmaryn


Opis produktu:
Specjaliści Yves Rocher połączyli wyciąg z moreli oraz olejek eteryczny z rozmarynu tworząc niepowtarzalną kompozycję zapachową przywodzącą na myśl słoneczną Prowansję.
Składniki pochodzenia roślinnego: żel z aloesu z ekologicznych upraw.
Baza myjąca pochodzenia roślinnego, formuła łatwo biodegradowalna.
Formuła zawiera ponad 98% składników pochodzenia naturalnego.
Flakon z plastiku z recyklingu, nadający się do recyklingu.
Bez parabenów.

Moja recenzja:
Wiem, że wiele osób czekało na recenzję limitowanego zapachu Morela i Rozmaryn. Gama pojawiła się kilka tygodni temu i mocno zainteresowała grono klientów Yves Rocher. Z początku zanim poznałam zapach obawiałam się, że będzie za bardzo ziołowy. Miałam wrażenie, że nuta rozmarynu przyćmi słodką morelę. Od pierwszego użycia żelu już wiedziałam, jak mocno się myliłam. 

Cała gama morela i rozmaryn jest niesamowita! W skład kosmetyków o tym zapachu wchodzi żel/płyn do kąpieli, żel do ciała ( używany bezpośrednio na ciało w formie mleczka nawilżającego ) oraz mgiełka do ciała. 

Obecnie nabawiłam się alergii skórnej spowodowanej mocnym wysuszeniem skóry ( mieszkam w domu gdzie całą zimę grzeję kominkiem , a w pracy mam bardzo suche powietrze ). Także recenzja żelu do ciała pojawi się jak tylko uporam się z moją skórą i będę mogła stosować kosmetyki inne niż apteczne.

Żel pod prysznic i do kąpieli używam obecnie niemal każdego dnia w połączeniu z olejkami do ciała. Jeśli lubicie zapach przekrojonej na pół moreli z pewnością zakochacie się w tej gamie. Ja od pierwszego zastosowania produktu wiedziałam, że to mój numer jeden wśród zapachów Yves Rocher. Przebił nawet ulubioną mandarynkę i malinę. 


Morela gra w tym zapachu główną rolę, rozmaryn nieśmiało przebija się przez owocowe nuty, ale jest wyczuwalny dopiero podczas kąpieli w wannie lub po wyjściu z prysznica. Bez dwóch zdań zapach przypomina mi dopiero ugryzioną słodką morelę i roznosi się po całym domu po wyjściu z prysznica lub wanny.

Co najbardziej mnie urzekło? Zapach jest 100% naturalny, zero chemii prawdziwy owocowy aromat, który sprawia, że przez moment mój umysł marzy jedynie o zjedzeniu moreli :).

REWELACJA! 

Od dłuższego czasu żaden kosmetyk nie zrobił na mnie tak pozytywnego wrażenia. Jedyne co mnie smuci to fakt, że to kolekcja limitowana i zapewne po wakacjach zostanie po niej jedynie wspomnienie. Dlatego już wiem, że będę musiała zrobić DUŻE zapasy tego żelu. 

Plusy produktu:

- dobrze nawilża skórę 
- aloes w składzie
- wspaniały, morelowy zapach
- nie podrażnia
- idealny na aromatyczne kąpiele w wannie 
- zapach wyczuwalny na skórze do 2 h

Minusy produktu:
brak 

Rozmaryn naprawdę świetnie współgra ze świeżą nutą moreli. W połączeniu przypominają mi o zbliżającym się urlopie. Naprawdę polecam wypróbować tą gamę!

Moja ocena 5/5
Mój kosmetyczny hit!

Cena produktu: 11,90zł

Produkt kupicie w linku poniżej:

Energizujący żel pod prysznic i do kąpieli Morela & Rozmaryn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz