21 października 2017

Kremowy żel pod prysznic do skóry bardzo suchej z masłem karite

Opis produktu:

Kremowy żel pod prysznic przywraca komfort i odżywia skórę podczas kąpieli. Jego bogata formuła zawiera ponad 2/3 olejków roślinnych, a kremowa konsystencja uwalnia skórę od uczucia napięcia. Już podczas kąpieli żel zapewnia skórze pielęgnację, odbudowuje ją i nawilża.

Składniki

Masło karite wykorzystane do produkcji kosmetyku pochodzi od certyfikowanych dostawców z Zachodniej Afryki.
Biodegradowalna formuła zawiera ponad 99% składników pochodzenia naturalnego.

Moja recenzja:

Żel pod prysznic zaciekawił mnie już kiedy zobaczyłam go na ulotce mailingowej. Uwielbiam całą serię z masłem karite. Jesienią i zimą to właśnie ona króluje na mojej pielęgnacyjnej półce. Nic tak nie nawilży mojej przesuszonej skóry jak masełko karite 


Nad zakupem tego żelu nie musiałam się długo zastanawiać. Po pierwsze jak już wspominałam to moja ulubiona seria, po drugie cena jest naprawdę bardzo atrakcyjna. Produkt nie jest na zielonym punkcie, więc podlega wszystkim promocjom. Akurat miałam mailing -50% więc zapłaciłam za niego niecałe 10zł. Jak tu się nie skusić ?:)


Żel ma kremową, gęstą konsystencję. Aplikując go na ciało ma się wrażenie, że nakładamy mleczko do ciała, jednak po chwili żel zamienia się w mleczną piankę, a kąpiel staje się przyjemnością. Uwielbiam ten kosmetyk. Nawet kiedy spłukuję żel, ciało jest natychmiast miękkie i pachnące. 


Jeśli ktoś zna gamę "karite" to będzie kojarzyć zapach. Jeśli nie znacie pełnej oferty sklepu, przybliżę wam z czym może kojarzyć się ten aromat. 
Jest to słodka mleczna nuta połączona z lekkim aromatem kakao, karmelu i przebijających się orientalnych oraz roślinnych olejków eterycznych. 


W składzie oprócz masła shea znajdziemy między innymi olejek ze słonecznika oraz sok z aloesu.


Plusy produktu :
- konsystencja 
- piękny zapach
- miękka skóra przez 48h ( łokcie, kolana nawilżone, brak przesuszeń )
- nie powoduje alergii ( przebadany dermatologicznie )
- ta mleczna pianka ! Urozmaica kąpiel :)
- niska cena w stosunku do jakości

Minusy produktu:
- nakrętka troszkę ciężko się otwiera, co jest lekkim utrudnieniem podczas kąpieli

Podsumowując żel sprawdził się doskonale i z pewnością przy następnych zakupach wrzucę go ponownie do koszyka. Jeśli szukacie kosmetyku, który nawilży waszą skórę na długo pozostawiając przy tym cudowny zapach, to z całym sercem polecam właśnie ten produkt. 

U mnie trafia na pierwsze miejsce w dziale produktów do kąpieli przebijając nawet moją ukochaną oliwkę pod prysznic z gamy hammam. 

Ocena : 5/5
Trafia na moją listę ulubionych kosmetyków 2017

Produkt kupicie w linku poniżej:

Kremowy żel pod prysznic do skóry bardzo suchej

14 komentarzy:

  1. A masz moze info o rabacie -100zl????:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie ma kodu -100zł, był na 13-tego piątek. Jak tylko znowu się pojawi napiszę.

      Usuń
    2. kod -100zł http://bit.ly/2ic93x2 oferta obowiązuje do 5.11 Rabatuje zielone punkty.

      Usuń
  2. Hej, wiesz może czy mozna wykorzystać rabat -40% z ulotki na zakup zestawów albo kalendarza adwentowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rabaty nie obowiązują na zestawy oraz na kalendarz adwentowy.

      Usuń
    2. O jakim kalendarzu mowa???:)

      Usuń
    3. Yves Rocher w tym roku wprowadziło do sprzedaży kosmetyczny kalendarz adwentowy :) Na każdy dzień inne pudełeczko z miniaturą kosmetyku. 24 produkty to niespodzianka ! Odkrywamy każdego dnia inny produkt. Zdjęcie kalendarza znajduje się na moim instagramie, facebooku oraz po prawej stronie na samym dole bloga:)

      Usuń
  3. A kiedy będzie kod -100zł obejmujący promocje i zielony punkt ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną nie dostałam informacji o kodzie. Jeśli tylko się pojawi natychmiast go udostępnię.

      Usuń
    2. kod -100zł http://bit.ly/2ic93x2 oferta obowiązuje do 5.11 Rabatuje zielone punkty.

      Usuń
  4. Kiedy wrócą posty na drugiego bloga ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posty na blogu my beauty korea będą regularnie dodawane od 5 listopada , szykują się wielkie zmiany na blogu + posty o samym seulu i koreańskiej kuchni

      Usuń
  5. To jest mój numer jeden z wszystkich produktów YR. Nigdy nie miałam NIC lepszego.Mam tak suchą skóre że mogę po niej pisać, dosłownie jak obsypana mąką. Po kąpieli tym produktem nie musze używać nawet balsamu do ciała. Uwielbiam go. Przy każdym zamówieniu ląduje w koszyku i jest mi obojętne ile aktualnie mam ich w zapasie. Mam też z tej serii szampon i balsam do włosów, balsam do ciała, męski krem do twarzy i płyn po goleniu. Wieczko faktycznie ciężko się otwiera może to jeszcze dopracują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpływy prysznicowe są niezbędnym elementem każdej nowocześnie zaprojektowanej łazienki, oferując nie tylko skuteczne odprowadzanie wody, ale także dodając element estetyczny do przestrzeni prysznicowej. Dostępne w różnych stylach i wymiarach, odpływy prysznicowe mogą być dopasowane do indywidualnych potrzeb każdej łazienki, zapewniając optymalne rozwiązania zarówno pod względem funkcjonalnym, jak i wizualnym. Wybór odpowiedniego odpływu prysznicowego pozwala na stworzenie spersonalizowanej i komfortowej przestrzeni kąpielowej.

    OdpowiedzUsuń