4 stycznia 2021

Odżywczy peeling do ciała Magia Karité Yves Rocher

Peeling do ciała Masło Karite Yves Rocher ---> więcej o składzie TUTAJ <----

Peeling kupiłam w sklepie stacjonarnym podczas robienia świątecznych zakupów.  Urzekło mnie, że wyszła edycja kremowego peelingu, więc postanowiłam go szybko wypróbować. 

Sam peeling oprócz swojej gęstej i kremowej konsystencji posiada również zmielone pestki moreli i orzechów karite. Jesteśmy to w stanie zobaczyć po zaaplikowaniu kosmetyku np. na dłoni. Zdjęcie poniżej:

Tak jak pisałam już na moim profilu, na instagramie, peeling idealnie nadaje się również do dłoni. Wystarczy zaaplikować rozmiar orzeszka laskowego na dłonie i dokładnie wmasować. Na koniec spłukać i wytrzeć dłonie w delikatny ręcznik kuchenny. Będą niesamowicie miękkie i pachnące, również skórki wokół paznokci :). 

Zachęcam przy okazji do obserwowania mojego profilu na instagramie, gdzie wrzucam najświeższe informacje i skrócone recenzje kosmetyków, jak również ulotki, mailingi i mnóstwo ciekawych relacji. 

----> INSTAGRAM <----

Peeling to cały skarbiec najlepszych składników. Masło shea, olej kokosowy i olej z nasion słonecznika wzmacniające barierę lipidową i wygładzające skórę. Woda kwiatowa z rumianku koi, a kwas salicylowy działa przeciwzapalnie. 

Kosmetyk to z pewnością nowość wśród znanych nam peelingów. Jego gęsta konsystencja działa jak balsam pod prysznic, dodatkowo złuszczając martwy naskórek. Uwielbiam go, bo nawet bez użycia dodatkowych kosmetyków, skóra po kąpieli jest doskonale nawilżona i gładka w dotyku. 

Mam częste skłonności do alergii skórnych po kosmetykach. W tym wypadku nie wystąpiła żadna reakcja uczuleniowa. Skóra jest w bardzo dobrej kondycji. 

Opakowanie produktu jest oczywiście bajkowe ! Złote dodatki oraz zachowane kolory nawiązujące do składników produktu, to zdecydowanie strzał w 10. Naklejka na produkcie jest trwała, nic się nie rozmazuje i do samego końca tubka wygląda magicznie. 

Sam peeling spłukuje się dosyć dobrze, ale polecam tuż po kąpieli raz jeszcze opłukać brodzik lub wannę. 

Na pewno zastanawia was jak peeling "zdziera", daje mu 3/5 w kwestii ziarnistości. To raczej delikatniejsza wersja, która ma dwa razy w tygodniu zadbać o nasze ciało i dogłębnie go nawilżyć. Jeśli szukacie mocniejszych peelingów, możecie być lekko zawiedzione. 

Polecam od siebie przetestować go na własnym ciele i wyrobić własną opinię, szczególnie, że teraz ma naprawdę atrakcyjną cenę 19,90zł ! Pamiętajcie, że jest to kosmetyk limitowany, więc za moment zniknie z półek. Warto zrobić sobie zapasy, bo zapach masła shea jest obłędny !

Moja  ogólna ocena 5/5

Cena regularna : 39,90 zł ( TERAZ w promocji 19,90 zł )

Kupicie tutaj : Odżywczy peeling do ciała Magia Karité Yves Rocher 

4 komentarze:

  1. Dawno nie miałam już nic z Yves Rocher. Może w tym roku uda mi się nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie kremowe konsystencje, do tego widoczne ziarenka, tylko nie wiem czy zapach nie byłby dla mnie drażniący, ale jestem zdecydowaną fanką peelingów :)
    Zapraszam też do siebie:
    https://skyler-blu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go ale wciąz stoi nieotwarty, muszę po niego w końcu sięgnąć i wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling wygląda super, muszę poszukać :) Ostatnio jestem jednak fanką domowych peelingów - co o nich myślicie? Tutaj np. znalazłam fajny peeling kawowy https://klubmykobiety.pl/szybki-i-prosty-przepis-na-domowy-peeling-kawowy/

    OdpowiedzUsuń