6 grudnia 2018

Nawilżający krem do rąk Złota Herbata i Czerwone Jabłuszko Yves Rocher


Święta tuż tuż, a my już możemy cieszyć się kolekcją limitowaną od Yves Rocher. Kremy do rąk złota herbata i czerwone jabłuszko stosuję codziennie i sama nie wiem, który zapach lubię bardziej.
Jednego dnia chętniej kremuje się herbatką zaś drugiego bardziej odpowiada mi jabłuszko. To tak jak z żelami pod prysznic. Każdy dzień to inny humor, inne potrzeby, więc żeli pod prysznic w mojej łazience można naliczyć na każdy dzień tygodnia. 


Jabłuszko jest słodkie, przypomina mi karmelizowane jabłko z poprzednich edycji limitowanych na święta. Wystarczy niewielka porcja kremu do pokrycia całych dłoni. 


Krem zawiera delikatne drobinki brokatu ledwo widoczne za dnia, wieczorem przy świetle lampy można zauważyć, że dłonie delikatnie mienią się złotą poświatą. 
Zapach jest bardzo świąteczny jabłuszko pieczone i szczypta goździków mniam ! 


Krem szybko się wchłania i pachnie zadowalająco długo. Obecnie posiadam duże i mini wersje kremów świątecznych. Mniejsze opakowania nosze ze sobą do pracy :)


Krem nawilża dłonie na kilka godzin, jednak ja powtarzam aplikacje częściej ze względu na ciągłą pracę, gdzie mam kontakt z wodą i wykładaniem towaru ,a to niestety dodatkowo wysusza dłonie. 


Skórki wokół paznokci są dokładnie nawilżone, paznokcie delikatnie błyszczą. Tegoroczne kremy naprawdę bronią się nie tylko zapachem, ale również skutecznym działaniem odżywczym. 


Złota Herbata to idealna propozycja dla osób, które nie przepadają za karmelem i słodkimi nutami. Cytrusowy , lekko kwaskowaty zapach przypomina mi herbatę rooibos z pomarańczą i kwiatem bławatka. Zapach jest rześki, więc idealnie nada się również jako prezent dla mężczyzny. 

Obydwa kremy mają bardzo przyjemną konsystencję, jednak jeśli ktoś z was nie lubi uczucia jakby dłonie zostały pokryte ochronną warstwą, może być zawiedziony produktem. 


Co wyróżnia kremy świąteczne? 
- piękne zapachy 
- dobre nawilżenie 
- długotrwały zapach 


Jeśli naprawdę miałabym zdecydować się na wybór tylko jednego z tych dwóch zapachów poszłabym ciut bardziej za czerwonym jabłuszkiem :) Chociaż wśród żeli pod prysznic bliżej mi do złotej herbaty. 


Kremy kupicie w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie online i korzystając z oferty wysyłkowej.

Poniżej linki do sklepu internetowego: 

Złota Herbata 

Czerwone Jabłuszko 

Moja ocena : 5/5
Kremy w cenie 13,90zł ( regularna pojemność ) 
Kremy oceniane w recenzji są wersją miniaturową produktu  

3 komentarze: