25 października 2018

Tonik nawilżający i mleczko do demakijażu Hydra Vegetal !


Mleczko do demakijażu oraz tonik zaczęłam używać stosunkowo niedawno, kiedy skończyły się moje poprzednie produkty do pielęgnacji twarzy. Nie byłam do końca przekonana do obydwu z tych produktów ponieważ zarówno toniku od Yves Rocher jak i mleczka, nie używałam już bardzo długi czas. Od momentu przejścia na płyny micelarne i tonery koreańskie, nie byłam do końca pewna zakupowaniu innych produktów. Cała gama Hydra Vegetal była dla mnie jednak zaskoczeniem. Sprawdziły się u mnie zarówno kremy jak i żel do mycia twarzy, a serum podbiło moje serce. Postanowiłam zaufać również pozostałym kosmetykom z tej gamy. 


Do mleczka podchodziłam bardzo ostrożnie. Jak do jeża :) Jednak po paru dniach zdążyłam się przyzwyczaić do mlecznej i gęstej konsystencji, która o dziwo nie jest tłusta i nie podrażniała moich oczu. Z początku stosowałam go tylko do zmywania tuszu do rzęs, ale ostatecznie zmywam nim cały makijaż z twarzy. 


Plusy :
+ delikatna mleczna konsystencja, która bardzo dobrze zmywa cały makijaż
+ bardzo wydajny 
+ śliczny zapach morsko-roślinny jak w palmiarni 
+ nie pozostawia tłustego filmu 
+ na drugi dzień nie budzę się z resztkami tuszu pod oczami 


Nie zauważyłam minusów, ale dodam, że kupując mleczko kupcie sobie dodatkowo aplikator w pompce, ponieważ z uwagi na gęstość produktu trochę ciężko się go aplikuje na płatek. Pompka jest tu wręcz wskazana:) 


Cena regularna mleczka : 29,90zł ( podlega wszelkim rabatom )

Mleczko kupicie tutaj :
Nawilżające mleczko do makijażu

Od razu zacznę od tego, że uwielbiam ten tonik! Nie spodziewałam się, że aż tak się z nim zaprzyjaźnię. Jest genialny ! Dorównuje większości koreańskich tonerów jakie używałam. Doskonale nawilża twarz , oczyszcza ją nie powodując napięcia i "sztywności", którą odczuwałam używając pozostałych toników różnych firm, również tych od Yves Rocher. Ten tonik broni się na wszelkie sposoby swoim działaniem. 


Uczucie odświeżenia jest niesamowicie przyjemne nawet zimą, a piękny zapach toniku sprawia, że naprawdę dobrze mi się go używa. Razem z serum tej samej gamy czynią cuda z cerą, szczególnie w okresie jesienno-zimowym. 

Plusy :
+ zapach ( jak najlepsza aromatyczna kąpiel ) 
+ bardzo skutecznie nawilża i oczyszcza twarz 
+ nie powoduje sztywności i przesuszenia cery po aplikacji 
+ działa jak tonery azjatyckie nawilża, i wygładza cerę 

Minusów absolutnie brak !


Cena regularna : 29,90zł ( podlega promocji )

Kupicie w linku poniżej:

Tonik nawilżający Hydra Vegetal

Koniecznie wypróbujcie oba produkty i zdecydujcie , czy są dla was odpowiednie. Od siebie gorąco je polecam ! Zwłaszcza tonik <3 mój hit.

2 komentarze:

  1. Tonik używam od paru miesięcy i całkowicie się zgadzam z recenzją, również polecam. Mleczka natomiast jeszcze nie miałam okazji przetestować więc na jego temat się nie wypowiem. Kusi mnie zakup serum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serum! Jest naprawdę rewelacyjne:) Jedyna jego wada, że szybko się kończy.

      Usuń