16 września 2017

MAILING SKLEP STACJONARNY WRZESIEŃ 2017

Kliknij aby powiększyć

We wrześniowym mailingu stacjonarnym za dowolny zakup otrzymamy w prezencie perfumowane mleczko do ciała Quelques Notes d'Amour. Nie może mnie ta okazja ominąć, więc z pewnością pojawię się w stacjonarce z wizytą. 

Za zakupy od 69zł otrzymamy torbę w jesiennym stylu. Ciekawa jestem jak prezentuje się na żywo, bo na zdjęciu wygląda na fajną. 

Rabaty:

40% na 1 dowolny kosmetyk 

50% na 1 dowolny kosmetyk 

+ oferta specjalna : nawilżający peeling do twarzy Hydra Vegetal w cenie 9,90zł 

Kliknij aby powiększyć

Za samą wizytę w sklepie i okazanie ulotki możemy otrzymać jeden z dwóch kremów do twarzy w miniaturce. Premierowy Elixir Jeunesse lub Hydra Vegetal. 

Dodatkowo ulotka przedstawia wszystkie wrześniowe nowości :

Perfumowana woda toaletowa QUI A L'AMOUR, kremowy żel pod prysznic z masłem karite oraz kremy do rąk w małych tubkach do torebki. 

Odwiedziliście już sklep stacjonarny ? Czy ktoś z was już zakupił jedną z nowości ? 

2 komentarze:

  1. Mam tę torbę, jest naprawdę prosta, ale fajna. Wszędzie ją teraz zabieram, pojemna, na suwak :) i ma miękkie rączki
    Zawiodłam się na kremach do rąk, bo myślałam, że będą gęściejsze.
    Nowy zapach za to jest cudowny - romantyczny i bardzo trwały. Szkoda tylko, że nie ma mniejszych buteleczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wedlug mnie, torba jest bardzo slaba... tez mnie zmylilo zdjecie, a na zywo bardzo sie rozczarowalam.
    Ja zakupilam ta nowa wode, otrzymalam rowniez nowa pomadke. Torbe tak samo, ale nie sadze, abym gdziekolwiek z nia poszla:) material taki, z ktorych wykonuje sie zazwyczaj plecaki.

    OdpowiedzUsuń