11 listopada 2016

Energizujące mleczko do ciała cytryna & bazylia

Opis produktu :

W promieniach śródziemnomorskiego słońca Yves Rocher wyselekcjonowało wyciąg z Cytryny o pobudzających i energizujących nutach. Nasi botanicy połączyli wyciąg z Cytryny z aromatycznymi i rewitalizującymi nutami Bazylii.

Składniki pochodzenia roślinnego: masło karite bio, żel z aloesu z ekologicznych upraw
Formuła zawiera ponad 96% składników pochodzenia naturalnego
Flakon z plastiku z recyklingu, nadający się do recyklingu
Bez olejów mineralnych, bez parabenów

Sposób użycia
Stosuj mleczko do ciała na czystą i suchą skórę ciała, wmasowując kosmetyk w skórę delikatnymi okężnymi ruchami. Odkryj również Żele pod prysznic i do kąpieli Plaisirs Nature.
Rodzaj opakowania i wielkość
200ml

Moja recenzja:

Mleczko do ciała cytryna i bazylia z gamy Plaisirs Nature to mocno rześka propozycja od firmy Yves Rocher. Produkt można zakupić w dwóch rozmiarach 200ml oraz 390ml ( wersja z pompką ). Ostatnio recenzowałam dla was peelingujący żel pod prysznic o tym samym zapachu, który był mocno ziołowy i kwaskowaty. Jak jest z mleczkiem?


Mleczko przy smarowaniu ciała jest mocno cytrysowe. Przypomina mi kwasek cytrynowy, po wchłonięciu wyczuwam lekką ziołową nutę ( bazylia + mięta ). Zapach mleczka kojarzy mi się z drinkiem Mojito.

Konsystencja produktu jest w sam raz. Nie leje się, ani nie jest zbyt gęsta, także szybko się wchłania pozostawiając skórę miękką i nawilżoną. Z uwagi, że mamy teraz chłodne miesiące, a mleczko leży w zimnej łazience, zanim rozpocznę aplikację muszę nim wstrząsnąć aby nałożyć go na ciało ( produkt w zimnie gęstnieje ). Dużo łatwiej kupić większe opakowanie z praktyczną pompką. 

W kwestii nawilżenia niestety się zawiodłam. Smarując ciało rano, już w okolicach godziny 15:00 ( po niecałych 4 godzinach ) skóra jest sucha ( mieszkam w domku ogrzewanym kominkiem, gdzie powietrze jest suche, a temp. waha się między 18-21 stopni ). Obecnie moja skóra w okresie jesienno-ziomowym potrzebuje dużo mocniejszej dawki nawilżenia niż zwykle .Mleczko z pewnością świetnie się spisze na wiosnę i lato. 


Zapach mleczka jest bardzo trwały . Po 5h od aplikacji, skóra nadal pachnie cytrusami.

Plusy produktu:
- poręczne opakowanie
- rześka wakacyjna nuta
- trwałość zapachu 
- szybko się wchłania 
- niska cena 

Minusy produktu:
- krótkotrwałe nawilżenie skóry bardzo suchej, w okresie zimowym 

Moja ocena :
4/5

Cena produktu: 13,90zł

Produkt możecie kupić w linku poniżej :

Energizujące mleczko do ciała cytryna & bazylia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz