4 lutego 2014

Oferta sklepu internetowego LUTY 2014 Sklep internetowy


Na miesiąc LUTY firma Yves Rocher przygotowała kilka ciekawych prezentów :)

Dokonując dowolnego zamówienia w sklepiku możecie wybrać jeden z proponowanych 4 produktów:

- Szminka Grand Rouge
- Prezent Niespodzianka o wartości 129 zł 
- Zestaw 3 mini produktów 
- Krem odżywiający na dzień 24h

W tym miesiącu skorzystam w oferty sklepu stacjonarnego bo skusił mnie darmowy płyn do demakijażu ( mój ulubieniec ), ale gdybym miała robić zakupy online skorzystałabym z prezentu numer 1 ( pomadka )
Pomadki z serii Grand Rouge są bardzo fajne, ładnie nawilżają i mają piękną paletę kolorów. Miałam okazję spojrzeć na nie w sklepie stacjonarnym, więc skusiłabym się na ten gratis w odcieniu : pudrowy róż.
Kto wie, może jeszcze coś zamówię...:)

Wiele osób pyta mnie co jest prezentem niespodzianką. Tutaj firma mnie zawiodła, bo już chyba 5 raz z kolei dostajemy ten sam prezent czyli Krem Przeciwzmarszczkowy intensywnie odbudowujący Riche , który jest przeznaczony dla pań dojrzalszych, niż średnia wieku wszystkich klientek sklepu :) Oczekujemy kremów również dla pokolenia 20-40 lat, ostatnio jednak wciąż dorzucają nam kuracje przeciwzmarszczkowe, pytam ILE RAZY MOJA BABCIA MA DOSTAWAĆ TEN SAM KREM? 

Link do kremu tutaj: PREZENT NIESPODZIANKA KLIKNIJ

Zwykle nie ujawniam co jest prezentem, ale z tym kremem to już przegięcie, szczególnie, że dostałam go robiąc zakupy w Listopadzie, więc niewiele czasu minęło. Nie wspomnę, że jako prezent dodawany był już kilka razy. 

Faktycznie, ktoś się może oburzyć, że narzekamy, bo tak naprawdę firma jako jedna z takich bardziej znanych oferuje nam tyle prezentów, ale uważam, że czasem miło by było dostać coś innego :)) 
Dodatkowo za zakupy powyżej 79zł możliwość zakupu tuszu do rzęs w specjalnej cenie 39zł - naprawdę się opłaca, bo tusz jest świetny :)

Przy zakupach za 99zł dodatkowo w gratisie otrzymamy komplet biżuterii lub kosmetyczkę

Znacie już wszystkie gratisy jakie oferuje wam firma na LUTY na co się zdecydujecie?

22 komentarze:

  1. W tym miesiącu prezenty mnie nie zachwyciły , poza tym czekam na przesyłkę z oferty wysyłkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie rowniez prezenty sie nie podobają, więc nie planuję w tym m-cu zakupów w sklepie internetowym.Wybiorę się do sklepu stacjonarnego by wykorzystać otrzymana ulotkę. Zakupy będą małe bo w styczniu zrobiłam dość spore zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie było żadnego zapachu w prezencie zwłaszcza tych 3-ech miniaturek .. strasznie korci mnie poznanie innych zapachów yves rocher..ale nie zaryzykje kupna całego falkonu. Czy w sklepach stacjonarnych są testery?
    p.s ktoś wie co jest prezentem niespodzianką (wartośc 129zł)???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katia przeczytaj dokładnie posta z ofertą wszystko o prezencie niespodziance jest dokładnie napisane , ba a nawet jest link przekierowujący do produktu :)

      Ps. Jeśli masz po drodze zajdź do sklepu stacjonarnego może już mają chusteczki zapachowe nowego zapachu lub wodę toaletową do sprawdzenia zapachu. Woda toaletowa będzie w sprzedaży od marca.

      Usuń
  4. W tej chwili w ofercie jest również woda perfumowana Comme une Evidence (50 ml) przy zakupie ze strony internetowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dziś dostałam ofertę z newsletterem:)

      Usuń
    2. Super, wczoraj Evidence była za zakupy od 99zł a dziś bez minimum, skorzystałam:-)

      Usuń
    3. apropos prezentu za 129 zł to to nie jest jedyny krem za 129 w ofercie sklepu.

      Czy ktoś ma doświadczenie w zakupach z oferty wysyłkowej ..ile czasu od wysłania "tej koperty" trzeba czekać?

      Usuń
    4. ja ostatnio zamawiając(pierwszy raz) od wizyty na poczcie do otrzymania paczki, dwa tygodnie. szybciej jest telefonicznie albo przez net, mi bynajmniej się nie spieszyło :)

      Usuń
    5. Ale potwierdzone zostało, że tym prezentem jetwłaśnie krem riche podany w linku :) Zawsze jest to jeden produkt wysyłany do wszystkich klientek

      Usuń
  5. Co do oferty wysyłkowej ja zawsze zamawiam telefonicznie , szybciej i bezpieczniej:) czekam wtedy dosłownie parę dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty świetne, szczególnie szminka i kremy, ale fakt mogli by dać np jakieś perfumy:) jednak ja i tak skusze się na sklep stacjonarny:)
    aha w sklepie stacjonarnym możemy załatwić sprawę z tym, że nie otrzymaliśmy pocztą swoich upustów tylko w dni tygodnia nie weekendu;) wtedy nie mogą dzwonić do centrali
    Pozdrawiam
    k

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.W Złotych Tarasach powiedziano mi że ulotkę zastępczą może wydać dopiero w trzecim tygodniu m-ca, bo wtedy ulotka pocztą napewno juz nie dotrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe od kiedy :)) Ulotka do ciebie już nie dotrze i każda z nas dobrze o tym wie, wiele się słyszy o przechwytywaniu ulotek przez pracowników poczty, nie raz ulotki klientek były realizowane przez obce osoby... więc jeśli nie dotarła do teraz, to już nie dotrze. Konsultantka nie powinna ci w żaden sposób odmówić tylko wydać normalnie ulotkę zastępczą. Wiem, ponieważ sama kiedyś byłam konsultantką, stąd moja wiedza o tym sposobie radzenia sobie z takimi przypadkami. Pozdrawiam!

      Usuń
  8. hej a ja jestem ciekawa cp dostane jako niespodzianka na walentynki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę że moze to byc nawilzajaca pomadka, skoro jej cena wynosi 43 zl albo cień w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  10. super oby Twoje przypuszczenia się sprawdziły:) bardzo fajnie że założyłaś ta stronkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zrobilam 2 zamowienia i w zadnym nie dano prezentu jaka byla woda perfumowana evidence. Nie dostalam nic. Z reszta ostatnio zawsze cos jest jie tak z zamowieniami. Jestem rozczarowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałaś ofertę na e-maila ? Tylko odbiorcy newslettera mieli kod rabatowy, który należało wpisać podczas zamówienia wtedy dodawana była do koszyka woda. A prezentu nie dostałaś wybranego z oferty też??

      Usuń
  12. Zadnego prezentu nie dostalam mimo, ze w potwierdzeniu byly one widoczne. Moim zdaniem jakosc uslug YR nie jest na zbyt dobrym poziomie. Kiedys zamawialam i bylo wszystko ok a od jakiegos czasu zawsze jest cos nie tak i za kazdym razem musze do nich dzwonic. Telefonicznie nawet nie da sie z nimi dogadac- bo panie tam pracujace nie "ogarniaja" tego wszystkiego. Ostatnie zamowienie mam zamiar odeslac i rezygnuje z zamowien tej firmy a wraz ze mna mama I babcia, gdyz tez dla nich zamawialam kosmetyki. Mam juz dosyc ze z kazdym zamowieniem jest cos nie tak I zamiast czekac na kolejna paczke z niecierpliwoscia to mysle tylko o tym ze bede musiala znowu uzerac sie z nimi przez tel- a nie mam na to czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to rzeczywiście masz pecha:) ja nie robię co miesiąc tam zakupów, głównie decyduję się na zakupy w stacjonarnym :) Jednak zawsze jak zamawiam przez internet przesyłka przychodzi natychmiast ( opłacam przelewem z góry ), a raz zdarzyło się, że pomylili produkt, przesłano mi inny, to dosłali dnia następnego poprawny bez problemu, a tamten mogłam zostawić. Z tym też nie było problemu. Wiem, że oferta "wysyłkowa" nigdy nie zawodzi :) więc może przejdziecie na tamtą? A z gratisami dzwoń podaj numer zamówienia i powiedz, że masz braku na pewno doślą.

      Usuń
  13. robiłam ostatnio 2 zamówienia na ich stronie. Także wybrałam prezent niespodziankę i już dwukrotnie otrzymałam wymieniony przez ciebie krem. Szkoda, ze prezent zupelnie mi się nie przydał :((

    OdpowiedzUsuń