23 maja 2013
MAILING OFERTA CZERWIEC 2013 SKLEPY STACJONARNE
Dzisiaj przyszła oferta mailingowa sklepu stacjonarnego dla stałych klientów na Czerwiec 2013. Ulotkę już można wykorzystać.
W ofercie czerwcowej mamy dwa rabaty :
- 40% na wybrany kosmetyk 2x
+ przy zakupie minimum dwóch kosmetyków dostajemy aż 5 pieczątek do naszej karty stałego klienta ( ich wartość to zakup za 50 zł ) , więc bardzo podoba mi się taki gratis :)
PS. OD MAJA 2013 ROKU PRAKTYCZNIE 99% MAKIJAŻU ZESZŁO Z ZIELONEGO PUNKTU, CO UCIESZY PEWNIE WIĘKSZE GRONO KLIENTEK :) TERAZ MOŻNA KUPOWAĆ KOLORÓWKĘ NA NASZE RABATY :)
Przy zakupie dowolnego kosmetyku dostaniemy
PREZENT NA LATO :) w formie KOSMETYKU NIESPODZIANKI
Pojawiają się także nowości w gamie Hydra Vegetal :) Seria zostaje powiększona o krem pod oczy usuwający opuchliznę, nawilżający płyn micelarny oraz krem intensywnie nawilżający z SPF25 ( który dostałam w ramach testowania od firmy )
Firma również informuje o wakacyjnym konkursie trwającym od 31.05-23.06, wystarczy wypełnić kupon konkursowy znajdujący się w sklepie stacjonarnym i odpowiedzieć na pytanie " Jaki produkt Yves Rocher zabierasz ze sobą na wakacje i dlaczego?" Warto więc wziąć udział. Czekają fantastyczne nagrody :)
A poniżej przedstawiam wam zdjęcie torebki i apaszki z MAILINGU MAJ 2013, o którym pisałam kilka postów niżej :
Torebeczka jest bardzo fajna i pojemna nie jest ani za mała ani za duża :) Apaszka zwiewna i delikatna. Bardzo przyjemna :)
Jesteście stałymi klientkami w sklepie stacjonarnym ? :)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
swietna torebka:))
OdpowiedzUsuńCzy ktoś wie jaki jest prezent niespodzianka w czerwcu?
OdpowiedzUsuńbyłam dziś w sklepie spytać jaki to prezent dostaniemy w ulotce, ale pani nie chciała mi powiedzieć:( Za parę dni będę w sklepie robić zakupy, to wtedy się dowiem jaki to prezent .
Usuńprezentem jest szampon ecolabel
OdpowiedzUsuńjestem STAŁĄ KLIENTKĄ I NIE DOSTAŁAM ULOTKI NA CZERIWC. WIECIE MOŻE CO ZROBIĆ ABY MÓC SKORZYSTAĆ Z RABATU??
OdpowiedzUsuńTak jeśli wcześniej dostawałaś ulotki, a teraz do ciebie nie przyszła trzeba podejść do sklepu powiedzieć że ulotki nie dostałaś i że prosisz o wystawienie zastępczej oraz kontakt z infolinią czy ulotka została wysłana do ciebie oni przy tobie powinni zadzwonić tam i bez problemu na miejscu w sklepie wystawić zastępczą ulotkę:)
Usuń