10 grudnia 2018

Woda toaletowa Zmysłowa Wanilia Yves Rocher


Woda toaletowa zmysłowa wanilia to połączenie słodkości świątecznych ciastek z lekką, kwaśną nutą cytrusów i aromatycznych przypraw. 

Tuż po aplikacji wody na ręce można wyczuć słodką waniliową nutę. Bardzo delikatnie wyczuwam jaśmin i bergamotkę, jednak dużo słabiej cytrusowe nuty, o których wspomina firma. Bardziej czuć olejki eteryczne lekko kwaśne, lecz nie tak mocne by przebiły słodką wanilię, która od początku przebija się przez wszystkie nuty zapachowe. 


Uwielbiam flakon tej edycji limitowanej ! Jest naprawdę uroczy a zarazem bardzo elegancki.

Samo pudełko jest równie piękne jak cała gama Zmysłowej Wanilii. Idealnie nadaje się na prezent, ale UWAGA! Osoba obdarowana musi naprawdę lubić wanilię i mocne , niemal ciasteczkowe nuty. 

Trwałość zapachu lekko mnie zawiodła. Stosowałam już wiele waniliowych zapachów od Yves Rocher i zawsze były długotrwałe i nawet kilka dni utrzymywały się nie tylko na ubraniach, ale również przynajmniej całe 12h na ciele. 


Po aplikacji zapach wyczuwam przez około 2h , a później już go nie czuję, nawet na ubraniach. Czy zapach jest inny niż pozostałe waniliowe edycje? 
Moim zdaniem jest bardzo zbliżony, niemal identyczny z lekką domieszką jaśminu w tle. 

Zimą jednak właśnie takie nuty lubię najbardziej, więc chętnie sięgam po tą wodę. Szkoda, że zrobiono ją tylko w dużej wersji, a mniejsze 20ml atomizery zostały wycofane. Z uwagi na słabą trwałość, chętnie spryskałabym ciało ponownie w ciągu dnia, ale niestety 100ml flakon jest za ciężki by nosić go ze sobą w torebce. 


Plusem wody jest jej wydajność, z uwagi na 100 ml flakon oraz dobrze wykonany atomizer, możemy więc cieszyć się jej zapachem długie miesiące. 


Mój kocur uznał wodę za bardzo przyjemną i postanowił podczas sesji zdjęciowej dołączyć jako specjalny model :) 





Myślę, że sprzedasz produktu znacznie by wzrosła mając takiego modela u boku :) 
On wybrał wanilię, ja również stawiam na ten flakon każdego dnia. Mimo słabszej trwałości, naprawdę polecam zapach wszystkim kobietom, które kochają wanilię i ciepłe otulające świąteczne nuty. 

Moja ocena : 4,5/5

Cena 69zł 

Wodę zakupicie w linku poniżej :

Woda toaletowa Zmysłowa Wanilia

3 komentarze:

  1. Od takiego kota to i ja bym kupiła wanilię:) Przepiękny jest! (Kot, nie zapach, bo zapachu jeszcze ie testowałam;) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ta woda to najlepsza wanilia wszech czasów - nie za słodka(nie tak słodka jak Plaisirs Nature Eau de Toilette Vanille Bourbon) i bez jakiejś drażniącej nuty, która jest w Secrets d'Essences Vanille Noire. Trwałość dobra, co najmniej kilka godzin. Cena regularna prawie dwa razy wyższa niż Vanille Bourbon. Kot cudny - rudzielec bardzo pasuje do złotego opakowania i ciepłego zapachu wanilii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiałam wodę toaletową waniliową z YR, ale ostatnio nie mogłam na nią natrafić! ;/ Nie wiedziałam, że jest edycja limitowana :O

    OdpowiedzUsuń