4 czerwca 2018

Ochronne serum przeciw łamaniu się włosów z olejkiem jojoba

Opis produktu:

Intensywne odżywienie jest niezbędne, aby odbudować suche i zniszczone włosy. Eksperci Yves Rocher wybrali olejek jojoba*, który jest kluczem do naturalnej regeneracji włosów.
Serum wzmacnia i chroni włosy przed łamaniem. Sprawia, że stają się miękkie, jedwabiste w dotyku i ułatwia ich stylizację.
Stosuj na suche lub wilgotne włosy. Nałóż na dłonie 2-4 dozy produktu (w zależności od długości włosów) i rozprowadź na całej długości. Nie spłukuj.

100ml

Moja recenzja:

Do tej pory nie lubiłam produktów bez spłukiwania. Obciążały moje cienkie włosy i wyglądałam jakbym wcale ich nie umyła. Stosowałam wiele różnych produktów od masek, po serum i mgiełki, niestety efekt zawsze był taki sam. 

Przy stosowaniu serum z olejkiem jojoba moje zdanie szybko się zmieniło. Od kilku miesięcy używam właśnie tego serum po każdym umyciu włosów. Nakładam na mokre lub prawie suche włosy ok 3-4 dozy produktu. 

Serum naprawdę cudnie pachnie. Jeśli ktoś z was stosował olejek do włosów jojoba bądź maskę na noc lub szampon regenerujący zna dokładnie ten zapach. Dla mnie jest on naprawdę piękny i słodki. Pozostaje na włosach bardzo długo i mogę cieszyć się wonią olejków jeszcze przez wiele godzin. 


Mleczna, dosyć rzadka konsystencja bardzo łatwo się rozprowadza nie obciążając moich włosów. Martwiłam się, że po wysuszeniu włosy będą klejące, ciężkie i przetłuszczone. Serum ma działanie zmiękczające , dodające blasku i lekkości. Włosy są miękkie i pachnące. Piękne lśnią w słońcu i co najważniejsze zachowują świeżość i lekkość na ponad 48h. Końcówki włosów nie rozdwajają się i są odżywione. 


Serum jest zaskakująco wydajne mimo swojej rzadkiej konsystencji. Zużyłam może 20% produktu, a jego ważność od otwarcia to aż 18 miesięcy, co bardzo cieszy :) 

Niezależnie czy nałożę serum na suche, czy mokre włosy są one sypkie i delikatne w dotyku. Bardzo dobrze się rozczesują i układają. Od teraz nawet nie wyobrażam sobie życia bez tego kosmetyku. Idealnie współgra z moim szamponem do włosów ( innej firmy ). 

Plusy produktu :
- wydajny
- długa ważność od otwarcia
- słodki zapach 
- włosy są miękkie i odżywione
- końcówki nie rozdwajają się 
- świeżość i lekkość włosów utrzymuje się ponad dwa dni
- nie obciąża włosów 
- łatwa aplikacja ( aplikator z pompką )

Minusy:
  -brak

Moja ocena : 5/5
Dodaję produkt do moich ulubionych kosmetyków roku 2018

Czy stosowałyście serum z olejkiem jojoba? Jakie są wasze opinie? 
Czekam na wasze komentarze !

Serum kupicie w linku poniżej:

Ochronne serum przeciw łamaniu się włosów z olejkiem jojoba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz