3 listopada 2017

Kremowy olejek do mycia twarzy Riche Creme


Opis produktu:

Olejek do mycia twarzy z gamy Riche Creme delikatnie i skutecznie usuwa makijaż nie wysuszając skóry. Delikatna, w 100% naturalna formuła kosmetyku została wzbogacona o drogocenne olejki dla jak najlepszej pielęgnacji dojrzałej skóry.
- Kosmetyk zawiera 100% składników pochodzenia naturalnego
- Przyjazna środowisku eko-tuba zawiera 25% mniej plastiku niż standardowe opakowanie
- Olejek nie zawiera olejów mineralnych, zapachu, substancji pieniących*, parabenów

Sposób użycia :
Stosuj niewielką ilość olejku rano i wieczorem na suchą twarz. Wmasuj w skórę aż kosmetyk zmieni konsystencję na oleistą. Spłucz lub usuń nadmiar olejku za pomocą płatka kosmetycznego.

Moja recenzja:

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam olejek w sklepie internetowym bez zastanowienia wrzuciłam go do koszyka razem z innymi produktami, korzystając z kuponu -100zł złożyłam zamówienie.

Olejek przyszedł do mnie w ciągu dwóch dni roboczych. Od ręki otworzyłam wieczko kosmetyku i zrobiłam wieczorny demakijaż. Oleje do mycia twarzy znam już z Korei gdzie po raz pierwszy spotkałam się z takim kosmetykiem. Miałam więc porównanie do kilku znanych marek koreańskich.

Jakie było moje zdziwienie kiedy olejek okazał się bardzo dorównywać wcześniej stosowanym przeze mnie azjatyckim markom, a nawet stał się lepszym produktem od mojego ulubionego oleju do mycia twarzy dwa razy droższego !


Naprawdę rzadko się zdarza, że kosmetyk do twarzy lubię bardziej od azjatyckich marek. Jestem mile zaskoczona, bo naprawdę uwielbiam firmę Yves Rocher i cenię sobie ich wkład w przyrodę ( eko tuby, jak najbardziej naturalny skład, sadzenie drzew ). Mam wiele ulubionych kosmetyków tej firmy, ale ten produkt naprawdę zrobił na mnie wielkie wrażenie. 

Producent poleca olejek do cery dojrzałej, ale uważam, że jest jak najbardziej godny polecenia dla każdej kobiety, w każdym wieku. Jego konsystencja jest bardzo przyjemna, a twarz po spłukaniu olejku pozostaje miękka w dotyku i wygładzona. 

W zestawie , który przysłała do mnie firma również znalazł się kremowy olejek Riche Creme. Cieszę się, że będę miała drugie opakowanie w zapasie, bo z pewnością nie zamierzam rezygnować z tak dobrego produktu. 

Jak stosuję kremowy olejek?
Czasami stosuję się do instrukcji Yves Rocher, ale dwa razy w tygodniu dodatkowo po umyciu olejkiem twarzy , myje ją drugi raz jeszcze żelem do mycia ( stosując azjatycką formę pielęgnacji ). 

Jestem naprawdę zadowolona, że Yves Rocher wprowadza takie innowacyjne produkty. Mogę śmiało je polecić nawet osobom, które wcześniej nie używały olejków do zmywania makijażu lub ogólnego oczyszczania twarzy po całym dniu. 



Z początku mleczna konsystencja, po minucie dokładnego masażu twarzy zamienia się w przyjemny olejek , który nawilża naszą twarz i oczyszcza z resztek makijażu. 



Olejek zmywa makijaż z oczu i ust, nie podrażniając i nie powodując pieczenia. Stosując inne oleje często miałam problem z oczami, kiedy zmywałam z nich tusz olejek dostawał się do oczu i przez minutę od spłukania widziałam jak za mgłą , co było bardzo nieprzyjemnym uczuciem. 

W wypadku Riche Creme nie mam już takich przygód i śmiało mogę oczyścić oczy z tuszu i kredki.

Po umyciu i osuszeniu twarzy możemy mieć lekkie uczucie natłuszczenia, ale cera nie będzie tłusta ani śliska w dotyku. Będzie wygładzona i miękka jakbyśmy zaaplikowały nawilżające serum. 



Skład to 100% składników pochodzenia naturalnego oraz eko tuba zawierającą 25% mniej plastiku. 

Plusy produktu:
- bezzapachowa formuła 
- bezpieczna dla cery alergicznej i wrażliwej
- dla każdego rodzaju cery
- dla kobiet w każdym wieku
- delikatne oczyszczenie
- wygładza i nawilża 
- nie zatyka porów, nie powoduje przetłuszczenia
- wygodna tuba
- wystarczy niewielka ilość na jedną aplikację, bardzo wydajny
- bardzo dobry skład 
- nie podrażnia oczu 

Minusy:
- brak

Gdybym mogła dałabym 6+ :)

ocena z pewnością 5/5 , a produkt trafia na listę moich ulubionych kosmetyków roku 2017 , w styczniu stworzę specjalny post z najlepszymi kosmetykami tego roku. 

Polecam wszystkim wypróbować ten produkt. Myślę, że tak jak ja pokochacie go do szaleństwa !

Kremowy olejek kupicie tutaj:

Kremowy olejek do mycia twarzy Riche Creme 

4 komentarze:

  1. Olejek do mycia twarzy... brzmi kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek do mycia twarzy... brzmi kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny świetny produkt który znalazł się w mojej łazience po twojej recenzji i nie żałuję. Podchodzilam do niego troche jak do jeża, no bo jak? Na suchą twarz,konsystencja kremu,potem ma być oleista, ma oczyszczać i na dodatek spłukać wodą i uzyskać miękka i nawilżoną skóre? Przecież mam suchą skóre,a woda dodatkowo ją wysusza... Jednak po użyciu byłam mile zaskoczona,twarz mięciutka, mimo oleistej konsystencji nie jest tłusta i mimo obfitego spłukania wodą nie jest wysuszona. Uczucie nawilżenia i miękkości skóry. Polecam

    OdpowiedzUsuń