16 listopada 2017

Detoksykujący żel micelarny Elixir Jeunesse


Informacje o produkcie :

Detoksykujący żel micelarny Elixir Jeunesse
Eksperci Yves Rocher wykorzystali w gamie Elixir Jeunesse wysoce skoncentrowany wyciąg z aphloi, który przeciwdziała czynnikom przyspieszającym starzenie się skóry.
Odświeżająca i nawilżająca formuła Detoksykującego żelu micelarnego oczyszcza skórę ze śladów makijażu i zanieczyszczeń.
Składniki:
- Wysoce skoncentrowany wyciąg z aphloi, opatentowany we Francji, został pozyskany w wyniku całkowicie naturalnego procesu ekstrakcji
- Formuła zawiera 93% składników pochodzenia naturalnego
- Flakon zawiera w składzie 25% plastiku z odzysku
- Formuła nie zawiera olejów mineralnych, silikonu, sztucznych barwników, parabenów
Sposób użycia
Stosuj rano i wieczorem na skórę twarzy i szyi.

Moja recenzja:

Żel micelarny otrzymałam z całą gamą Elixir Jeunesse. Stosuję go w połączeniu z kremami na dzień i na noc oraz kremem do oczu. Maseczki jeszcze nie używałam. Muszę powiedzieć, że cała seria zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Po kilku tygodniach stosowania kremów już zauważyłam różnice w kondycji mojej cery. Jest jaśniejsza, promienna i naprawdę miękka w dotyku. Oznaki zmęczenia są niewidoczne, mimo mojego codziennego napiętego trybu życia. Muszę powiedzieć, że gama zasługuje na jej wypróbowanie, szczególnie w miesiącach gdzie temperatura za oknem jest niska. 


Sam żel micelarny także zaskakuje i to bardzo pozytywnie. Większość micelarnych żeli czy płynów wysuszała moją twarz lub powodowała lekkie uczucie ściągnięcia. Przy Elixir Jeunesse po delikatnym oczyszczeniu mojej cery płatkiem kosmetycznym czuję, że jest odświeżona i nawilżona, a dodatkowo pachnie bardzo delikatnie ( roślinna nuta nieco przypomina aloes ). 


Żel ma wodnistą konsystencję, dlatego aplikacja nie jest dla mnie komfortowa. Kosmetyk wylewa się lekko i często muszę przecierać wieczko od nadmiernego wypłynięcia żelu. Najlepiej będzie dokupić od ręki pompkę dostępną w sklepach stacjonarnych. Przy kolejnych zakupach na pewno o niej nie zapomnę. 

Nie używam żelu do zmywania całego makijażu, a jedynie po umyciu twarzy kremowym olejkiem riche creme , nasączam płatek kosmetyczny i dokładnie rozprowadzam po całej twarzy oraz szyi. Po takim oczyszczeniu mogę śmiało nakładać serum i krem. 


Plusy produktu:
- mimo rzadkiej konsystencji naprawdę wydajny, po ponad 2 tygodniach stosowania ubyło mi niecałe 10% produktu.
- nawilża twarz
- oczyszcza i odświeża cerę
- cera wygładzona i miękka w dotyku
- idealna baza pod serum i krem ( wiem, że śmiało mogę nałożyć kremy pielęgnacyjne, ponieważ cera jest silnie odżywiona i naprawdę oczyszczona )
- przyjemny roślinny zapach ( nieco inny niż cała seria elixir jeunesse , bardziej rześki i aloesowy )
- cera jest rozjaśniona, nie pojawiają się niedoskonałości i wypryski 

Minusy produktu:
- opakowanie powinno być sprzedawane łącznie z pompką, ponieważ ze względu na żelową a zarazem wodnistą konsystencję, produkt wylewa się podczas aplikacji brudząc nakrętkę. 


Stosowałam już kilka płynów micelarnych od Yves Rocher, ale żaden nie zrobił na mnie takiego wrażenia, jak Elixir Jeunesse. Myślę, że mocnym autem tego produktu jest nie tylko wydajność, ale nawilżająco-odświeżający efekt tuż po aplikacji. Dodatkowo mam wrażenie, że mam już na twarzy nałożoną esencję, co czyni żel naprawdę sympatycznym produktem. Myślę, że skuszę się na kolejne opakowanie. 

Czy ktoś z moich czytelników ma już żel w swojej łazience ?:) Podzielcie się swoją opinią. Jestem ogromnie ciekawa, czy także urzekła was gama Elixir Jeunesse. 

Moja ocena : 5/5
Cena regularna produktu: 37zł 

Żel zakupicie w linku poniżej :

Detoksykujący żel micelarny Elixir Jeunesse

11 komentarzy:

  1. Używam go 3 tygodnie. Jestem zachwycona. Najlepszy z płynów micelarnych ! Bardzo wydajny. Ma juz zapewnione stałe miejsce w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki tej marki, ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kod - 100 na zielone punkty na gwałt potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kod -100zł działający na zielone punkty był tydzień temu na weekend. Obecnie jest kod -100zł ale nie obejmuje zielonych punktów i zestawów.

      Usuń
  4. ocenia pani produkt i minusem jest brak pompki? szampony tez sa sprzedawane bez pompki i jest ok. skupmy sie na produkcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma pani ten żel u siebie? Szampony mają zupełnie inną konsystencję, używamy ich pod prysznicem i nie wylewają się na nakrętkę. Ten żel po prostu bardzo często podczas aplikacji wylewa się poza opakowanie ciągle brudząc wieczko, jest to po prostu według mnie osobiście minus, dobrze , że można dokupić pompkę osobno, bo akurat przy tym produkcie aplikacja z pompką jest dużo wygodniejsza i mniej żelu się traci.

      Usuń
    2. Przecież opinia jest oprodukcie i to tylko pozytywna. Jeśli chodzi o sam produkt i nie ma on minusów to chyba logiczne że ich nie wymieni. Poza tym każdy produkt ocenia się w całości łącznie z opakowaniem. Często czyta bądź mówi się że jest np poręczne, zgrabne, a nawet ładne opakowanie więc nie rozumiem dlaczego tutaj nie można by było tego napisać skoro to akurat jego minus.

      Usuń
  5. Czyli żelu nie zmywa już Pani wodą?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupiłam ten płyn po twojej recenzji (jak wiele innych produktów odkąd trafiłam na twój blog). Płyn jest świetny i robi swoją robote, tylko zapach nie jest do końca w moim tonie,ale to już kwestia indywidualna nie mająca związku z produktem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram Monikę, opakowanie nie jest doskonałe....

    OdpowiedzUsuń