10 czerwca 2017

Mascara sexy pulp extreme black botanical charcoal


O produkcie:

Zalety produktu:
Gruba, gęsta szczoteczka aby równomiernie pogrubić każdą rzęsę.
Trwałość 12 godzin.

Składnik aktywny:
Wosk carnauba: ma właściwości otulające każdą rzęsę.
Więcej o składniku aktywnym:
Wosk carnauba jest naturalnym woskiem roślinnym pozyskiwanym z liści kopernicji, palmy rosnącej w Brazylii.
Składniki pochodzenia roślinnego: wosk carnauba, guma z akacji, woda z bławatka, wosk ryżowy.

Edycja Extreme Black - głęboka czerń

Moja recenzja :

Tusz do rzęs Sexy Pulp w nowym wydaniu. Teraz jeszcze głębszy odcień czerni z wersją Extreme Black.
Sexy Pulp zmieniło swoje opakowania na bardziej klasyczne, ale z zachowaniem rzucającego się w oczy różu, wykorzystanego na etykiecie w sposób zachęcający klientkę do sięgnięcia po ten właśnie produkt. 


Stare opakowanie
Nowa edycja ma taką samą gęstą szczoteczkę, która spisuje się zarówno przy krótkich i przy długich rzęsach. 

Podczas aplikacji nie zauważyłam tworzenia się grudek. Tusz dokładnie pokrywa rzęsy czarnym odcieniem. 



Jeśli chodzi o trwałość, nie zauważyłam aby się kruszył w ciagu dnia. Jednak wieczorem mam wrażenie, że rzęsy nie są już tak mocno podkreślone. 


Kliknij aby powiększyć

Tusz ładnie rozdziela rzęsy i lekko unosi , nie należy się jednak spodziewać mocnego efektu wydłużającego lub podkręcającego. Należy pamiętać, że jest to tusz pogrubiający, więc takie zadanie spełnia , co widać na załączonych powyżej zdjęciach. Jako , że mam długie rzęsy lubię kiedy są maksymalnie wydłużone w stylu "kociego oka" dlatego stosuję tusz innej marki , który od wielu lat pozostaje niezastąpiony. 

Tusz Sexy Pulp to świetny codzienny tusz , który delikatnie podkreśli rzęsy. W porównaniu do starszej wersji nie kruszy się i nie skleja rzęs. 

Plusy produktu:
- jeszcze mocniejsze podkreślenie rzęs 
- nie skleja 
- nie kruszy się
- do krótkich i długich rzęs
- pogrubia 
- wygodna szczoteczka 

Minusy produktu:
- cena 

Aktualizacja 22.06 - Po dokładnym codziennym użytkowaniu tuszu, również w gorące dni zauważyłam, że jeśli podwójnie wytuszuję rzęsy , tusz trzyma się na nich cały dzień i delikatnie unosi je ku górze dając lekki efekt kociego oka. Polecam tuszować 2-3 krotnie dla wzmocnienia efektu i trwałości przez cały dzień. 



Podsumowując to jeden z lepszych tuszów do rzęs marki Yves Rocher, moim faworytem był niegdyś tusz z Hibiskusem, ale niestety bardzo szybko się wysuszał ( niespełna 2-3 tygodnie ). Przy Sexy Pulp nie musimy się martwić o konsystencje. Tusz jest wydajny i sprawdzi się u każdej kobiety jako codzienny klasyczny kosmetyk do makijażu.

Moja ocena 4,5/5

Cena produktu : 60zł 

Tusz możecie kupić w linku poniżej :

Mascara sexy pulp extreme black botanical charcoal

5 komentarzy:

  1. Całkiem fajną ma szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja trochę obawiam się takich dużych szczoteczek, słabo sobie z takimi radzę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląda tylko na dużą, moja mama ma króciutkie rzęsy i sprawdza się u niej doskonale.

      Usuń
  3. Czy już nie produkują błyszczyków Sexy Pulp? Bardzo chciałam kupić perłowy, ale nie widziałam ich w żadnym katalogu ani ofercie... ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety błyszczyki Sexy Pulp nie są już dostępne w sprzedaży. Obecnie zastąpiła je linia Rouge Vertige - z tej linii jest również odcień perłowy

      Usuń