10 stycznia 2017

Scrub To Mix - Peeling do mieszania z żelem Yves Rocher


Opis produktu:

Sypki peeling do mieszania z żelem do mycia twarzy. przywraca cerze promienny wygląd. niezwykłe połączenie 7 składników w 100% pochodzenia naturalnego pozwala na wykonanie peelingu twarzy, nie powodując podrażnień.
Sposób przygotowania: wstrząsnąć pojemnikiem i odmierzyć maksymalnie pół łyżeczki (2,5 ml) pudru. Połączyć z żelem do mycia twarzy z gamy Sebo Vegetal, Hydra Vegetal lub Nutritive Vegetal. Stosować 1 lub 2 razy w tygodniu na zwilżoną skórę twarzy, masować, a później spłukać.  Nie stosować na podrażnioną skórę.

Pojemność: 35g

Moja recenzja:

Peeling do mieszania to dla mnie zupełnie nowy produkt. Z takim kosmetykiem spotykam się po raz pierwszy. Mam cerę mieszaną ( tłusta w strefie "T" , sucha na czole i policzkach ) dlatego najczęściej używam peelingów drobnoziarnistych przeznaczonych dla wrażliwej cery.


Byłam bardzo ciekawa jak sprawdzi się naturalny peeling roślinny od Yves Rocher. Scrub to Mix to małe, plastikowe opakowanie, które w środku zawiera puder, który wygląda jak nadmorski piasek. Zapach przypomina mi ziołowe, rumiankowe napary herbaciane. ( zapach zanika po zmieszaniu go z żelem do mycia ).

Peeling mieszam z żelem Hydra Vegetal, o którym pisałam w ostatnim poście. Do kropli żelu wielkości pestki wiśni dosypuje 2-3 szczypty peelingu,łącze dwa produkty ze sobą i aplikuję na twarz wykonując delikatny masaż. 
mieszanka peelingu z żelem do mycia twarzy Hydra Vegetal
Po dokładnym opłukaniu i osuszeniu twarzy, cera jest miękka w dotyku i dokładnie oczyszczona. 
Pozbywamy się martwego naskórka bez podrażnień, ponieważ peeling jest naprawdę delikatny. 
* Możemy użyć dowolnej ilości pudru, kiedy dosypiemy go więcej, wtedy peeling stanie się mocniejszy. 

Największym plusem peelingu jest jego naturalny skład. Znajdziemy w nim np. pumeks, pestki moreli, trzcinę cukrową, ekstrakt z liści rumianku. Produkt możemy połączyć z dowolnym żelem do mycia twarzy. 
Peeling najlepiej stosować 1-2 razy w tygodniu w zależności od potrzeb.

Plusy produktu :
- wygładzona i miękka w dotyku cera 
- oczyszczone pory
- bardzo wydajny 
- neutralny zapach
- brak uczuleń
- nie podrażnia
- naturalny skład 

Minusy produktu:
- brak

Stosowałam już wiele peelingów, ale srub to mix zaskoczył mnie swoją wydajnością, w pełni naturalnym składem i małą pojemnością, która nie zajmuje dużo miejsca na półce w łazience. Peeling można zmieszać z dowolnym żelem ( oczyszczającym, nawilżającym itp ) także jest idealny dla każdej cery. Jestem zachwycona, że działa dużo lepiej od dużo droższych peelingów jakie miałam okazje stosować. Fakt trzeba wykonać czynność zmieszania go z żelem, ale uważam, że to dodatkowy atut kosmetyku, ponieważ możemy sami ustalić czy chcemy oczyścić skórę delikanie czy dodać więcej produktu i mieć mocniejszy efekt peelingujący. 


Ciekawostka:
- Ostatnio wypróbowałam puder peelingujący z nieco innym kosmetykiem. Zmieszałam dwie szczypty peelingu z ulubioną maseczką ryżową. Nałożyłam całość na twarz na 10 min, przed spłukaniem zrobiłam delikatny masaż i zmyłam wszystko letnią wodą. Cera była naprawdę miękka i rozjaśniona. 

Jestem zachwycona tym produktem i dodaję go do swoich bestsellerów od Yves Rocher 


Ocena: 5/5
Cena produktu: 41zł ( produkt podlega promocji ) 

Peeling do mieszania z żelem możecie zakupić w sklepach stacjonarnych, 

4 komentarze:

  1. Super recenzja i bardzo ciekawy produkt. Myślę, że skuszę się na niego przy następnym zamówieniu z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim mieście niedawno został otwarty sklep YR, więc wybrałam się na zakupy i założyłam kartę stałego klienta ale mam pytanie bo oprócz karty nic innego nie dostałam. Czy nie powinnam dostać jakichś kodów rabatowych albo kuponów na czas kiedy zaczną przychodzić mailingi? Ostatnio też przeczytałam, że niektórzy dostają kupon na tusz przy kolejnych zakupach albo próbki. Ja nic takiego nie otrzymałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś dostać starter początkowy z kuponami obowiązującymi przez dwa miesiące. Wróć do sklepu upomnij się o nie bo widocznie konsultantka była nowa i zapomniała dodać. Pierwszy mailing otrzymasz po ok 2 miesiącach do tego czasu obowiązują kupony ze starteru.

      Usuń
  3. Też używałam i jestem równie zachwycona jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń