13 maja 2015

Żel pod prysznic Karambola z Malezji

Opis produktu

Żel pod prysznic Karambola z Malezji to kosmetyk do mycia ciała, który pielęgnuje skórę puszystą pianą o zapachu owocu karamboli. Formuła została wzbogacona składnikami o działaniu nawilżającym i łagodzącym. Kosmetyk ma neutralny dla skóry odczyn pH.
Działanie
Pod prysznicem, na ciało rano i/lub wieczorem. Obficie spłukać i unikać kontaktu z oczami.
Sposób użycia
• delikatnie myje skórę nie wysuszając jej
• pozostania na skórze zapach owoców karamboli
Rodzaj opakowania i wielkość
200 ml
Moja recenzja:
Nadszedł czas kiedy żel karambola z malezji wylądował na mojej liście must have tego lata. Tydzień po premierze zakupiłam do w sklepie stacjonarnym i już pierwszego dnia przetestowałam:)
Pierwszą zauważalną pozytywną zmianą wśród żeli Jardins po 2 tygodniach stosowania żelu jest zwiększenie ich wydajności. W mojej łazience mam migdał, granat oraz karambole. Stosuje je na przemian. Granat bardzo szybko się kończy, migdał ciut wolniej z uwagi na gęstszą kremową konsystencję. W przypadku Karamboli zauważyłam gęstszą konsystencję, co za tym idzie, zużywa się mniej żelu. Plus dla firmy !:) 

Konsystencja w kolorze raczej transparentnym z delikatną żółtawą otoczką. Żel nie zawiera parabenów. 

Zapach...tutaj już po pierwszym użyciu wiedziałam co mi przypomina ten słodki aromat. Wielu z was zapewne nie zna jogurtów Redberry, ale w moim mieście zawsze kiedy jestem w galerii, w której są te jogurty wybieram właśnie jogurt z brzoskwiniami i sosem marakuja. Tak właśnie pachnie ten żel:) Jak sos marakuja z redberry. Drugie skojarzenie to sok multiwitamina z hortexu lub cappy :) To owocowe słodkie nuty z lekką kwaskowatością w tle.Bardzo wakacyjny zapach !

W ubiegły piątek otrzymałam w paczuszce od Yves Rocher drugi żel w ramach testowania produktów, więc będę miała wakacyjny zapas :). 
( uprzedziłam firmę swoimi indywidualnymi zakupami :P )

Plusy produktu:
- dobrze się pieni
- wydajny jak na swoją pojemność 200 ml
- wakacyjne opakowanie 
- piękny zapach przywołujący na myśl ulubiony deser 
- idealna pojemność na wakacje 

Minusów brak 
Podsumowując, żel na pewno urozmaici waszą kąpiel i przywoła wakacyjne wspomnienia kiedy nadejdzie jesień. Polecam jako uzupełnienie kolekcji żeli Jardins dla żelowych maniaków :) 
( osobiście mam pod prysznicem ponad 7 żeli pod prysznic na każdy dzień w roli urozmaicaczy :D )

Moja ocena : 5/5
Cena produktu : 8,90zł 

Produkt kupicie w linku poniżej :

A już 14.05 po godzinie 21:00 pojawi się kolejny post pt. " pierwsze wrażenia" czyli paczuszka wakacyjna jaką otrzymałam od firmy Yves Rocher :) 
 Daty publikacji kolejnych recenzji :

-15 maja recenzja pudru do twarzy zero niedoskonałości 
-19 maja recenzja wygładzającego kremu do twarzy Serum Vegetal

6 komentarzy:

  1. Orientujesz się może co Yves Rocher zaproponuje nam na lato? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie to co okazują strony zagraniczne sklepow internetowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o opinie dla nowej naturelle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę mieć ten nowy zapach, jednak zanim kupię chcę powąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten żel. Czeka na swoją kolej. Zapach ładny, ale razem z mężem bardziej podoba nam pomarańcza. Zobaczymy jaki będzie w użyciu.

    OdpowiedzUsuń