13 maja 2014

Woda toaletowa L'Eau Moment de Bonheur

Opis produktu

Nowa interpretacja zapachu Moment de Bonheur , idealna na wiosenne i letnie dni.Zapach świeższy i lżejszy niż jego pierwowzór, powstał z połączenia kwiatowych nut róży stulistnej z Grasse oraz wyciągu z jabłka i cedru.
Składniki
Róża Stulistna z Grasse
Jej rzadkość występowania i niezrównany zapach czynią ją najsubtelniejszą z róż wykorzystywanych w perfumiarstwie. W zapachu L’Eau Moment de Bonheur odnajdujemy jej infuzję, delikatną i zwiewną. Jej subtelny i kobiecy zapach roztacza niezwykle delikatnie i kwiatowe nuty. Odkrywa ona lżejsze i świeższe oblicze róży w porównaniu z obfitym i zmysłowym absolutem.
• Naturalny wyciąg z jabłka
Innowacyjny, odważne tchnienie nowoczesności. Delikatne, zielone i apetyczne nuty nadają zapachowi soczystej świeżości.
Wyciąg z cedru
Wyraża wibrujący charakter zapachu.

50 ml

Moja recenzja: 

Nadszedł czas na najnowszą recenzję wody toaletowej MdB L'Eau. Nazwa wody oznacza  Chwilę Szczęścia, czy wiosenna edycja mnie uszczęśliwiła? 


Przyznaję, że do tej pory nie miałam swojej wody z firmy Yves Rocher. Kilka zapachów było na mojej liście "rezerwowej", lecz z żadnym nie zostałam na dłużej. Większość ślicznie pachniała w sklepie, ale po spryskaniu na ciało zapach się zmieniał, więc rezygnowałam z dalszej znajomości.

W tym roku firma poszła jednak w bardziej owocowe nuty. Nie tylko kwiaty, które kojarzą się z Wiosną, ale również soczyste orzeźwiające lekko kwaskowate owocowe nuty. 

Moment de Bonheur L'Eau to połączenie płatków róży z zielonym jabłkiem z nutą cedru. Cała ta mieszanka powoduje, że zapach mimo swojej słodyczy jest lekki i nie przytłacza. 
Wyraźnie czuć jabłko, dla mnie to połączenie Antonówki z Papierówką słodko- kwaskowate nuty. 

Zwróciłam także uwagę na flakonik . Prosty wzór, bez udziwnień grawerowaną pompką ze znakiem firmowym Yves Rocher. Zielony kolor wody toaletowej przypomina mi Wiosnę. Bardzo podoba mi się cała oprawa graficzna.

Zapewne wiele z was chce wiedzieć jak jest z trwałością zapachu. W tej kwestii ciężko stwierdzić jak długo zapach utrzyma się na ciele, ponieważ każda z nas posiada inne pH skóry, czytając kilka opinii na temat MdB L'Eau spotkałam się ze stwierdzeniem : zapach jest nietrwały. Jednak w moim przypadku zostaje ze mną dosyć długo , nie ulatnia się . Porównując go z najnowszą wodą Kwiat Wiśni faktycznie dużo szybciej "ulatuje", lecz woda Kwiat Wiśni trzyma się na moim ciele do samego wieczora, tam mocne nuty kwiatowe + owoc wiśni są bardzo wyczuwalne przez wiele długich godzin. Woda Toaletowa  L'Eau Moment de Bonheur moim zdaniem naprawdę długo pachnie, więc w kwestii trwałości najlepiej skierować się do najbliższego sklepu stacjonarnego i sprawdzić czy zaprzyjaźnicie się z tym właśnie zapachem :). 

Jeśli nie macie takiej możliwości można zawsze poprosić firmę o przesłanie próbki w postaci chusteczki zapachowej, nie będzie to może idealny test, ale warto spróbować . Większość stałych klientek oferty wysyłkowej otrzymały taką próbną chusteczkę w wiosennej ofercie. 

 Podsumowując :

+ zapach bardzo przyjemny połączenie nut kwiatowych z soczystym jabłkiem i cedrem
+ nie powoduje bólu głowy, nie przytłacza
+ trwałość 8/10 
+ elegancki prosty flakonik bez zbędnych dodatków
+ wydajność 9/10  ( 50 ml flakonik )
+ idealny na prezent, myślę , że zapach spodobałby się każdej kobiecie 

Minusów nie zauważyłam, zaprzyjaźniłam się z jabłkowymi nutami i zostaję z tym zapachem przez całe Lato. 

Zdecydowanie został moją "Chwilą Szczęścia "

Moja ocena :

5/5

Zapach kupicie w linku poniżej :

Woda toaletowa L'Eau Moment de Bonheur

Cena : 149zł ( obowiązują na nią wszystkie zniżki i rabaty ) 

A czy wy miałyście okazję zapoznać się z tym zapachem? Jak wrażenia? 

PS. Kilka osób pytało mnie czy ta edycja będzie również do kupienia jako żel pod prysznic i mleczko do ciała, obecnie wiadomo, że w ofercie znajduje się tylko Woda Toaletowa, być może w późniejszym okresie poszerzą serię o pozostałe produkty. 

5 komentarzy:

  1. Ja skusiłam się w ciemno na Flowerparty i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kolei ja w ciemno kupiłam wodę toaletowa kwiat wiśni i 2 żele pod prysznic tej samej serii za 71 zł i jestem zachwycona tym zapachem, a do tego w gratisie dostałam błyszczyk sexy plump, płyn micelarny z wyciągiem z 3 herbat oraz wodę perfumowana comme une evidence 50 ml wysyłka gratis i wszystko za wyżej wymieniona kwotę. Do zakupu nowego zapachu zachęcily mnie posty na Twoim blogu i nie żałuję. Napewno będę częściej odwiedzać stronę. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja wczoraj skorzystałam z gratisowej wody perfumowanej moment de bonheur (klasycznej) przy zamówieniu mojej ukochanej so elixir. Do tego zestaw toreb, naszyjnik i apaszka oraz paybacki... zobaczymy... na razie znałam tylko so elixir

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę ją wypróbować! Klasyczna wersja Momment to mój flagowy zapach - żadne, nawet najdroższe perfumy nie potrafią go zdetronizować <3

    OdpowiedzUsuń