9 maja 2013

ŻEL DO KĄPIELI I POD PRYSZNIC MALINA PLAISIRS NATURE


Opis produktu ze strony Yves Rocher:

Żel z zawartością malin bio zmienia się w lekką, gęstą pianę. To słodko-kwaskowata chwila apetycznej przyjemności i odprężenia.Składniki pochodzenia roślinnego: malina pochodząca z upraw biologicznych, woda z hamamelisu bio, gliceryna roślinna, baza myjąca pochodzenia roślinnego.pH neutralne dla skóry. Formuła ulegająca biodegradacji.

Moja recenzja: 

Moja przygoda z firmą Yves Rocher rozpoczęła się dobrych parę lat temu właśnie od tego żelu pod prysznic :) ( można go również stosować jako płyn do kąpieli ). Jak byłam młodsza chodziłam do sklepu spryskać się tymi słodkimi perfumami truskawkowymi lub malinowymi, ponieważ przypominały mi słodki zapach soku paola, który do dziś uwielbiam. To już moje 4 jak nie 5  opakowanie tego właśnie zapachu! Malinka wszystkim kojarzy się z latem, wakacjami i słodkością.
I taka właśnie jest. Ten 400 ml żel pozostanie z wami na długo, a delikatny zapach malin utrzyma się na skórze jeszcze parę godzin po umyciu. 

Plusy :
- zapach ! kusząco słodki zapach soku Paola Malinowego :)
- przyjemnie się pieni 
- wystarczy niewielka ilość żeby już zanurzyć się w malinowym ogrodzie 
- Duża 400 ml butla
- Ciekawe etykietki jak ze straganu gdzie można kupić prawdziwe maliny
- Zapach utrzymuje się do 2 h po kąpieli 
- Żel nawilża skórę
- NIE WYSUSZA ! 
- Cena : 15,90 zł :) 
Minusy:
-/+ brak pompki dla osób " BEZ WANNY "  pompkę można zakupić oddzielnie za 3,5 zł, więc taki plus/minus
- konsystencja bardziej wodnista dobrze, że jest go dużo bo tak bardzo szybko by się kończył :)Jeśli mamy pompkę odpowiednio dozujemy tyle żelu ile potrzeba. Bez niej żel wylewa nam się na ręce i więcej się go marnuje. 
- przy zbyt dużej ilości wylanego na siebie żelu zapach robi się troszkę sztuczny, ale tak to jest jak się przesadzi ze słodyczą :P 

Produkt jest na ZIELONYM PUNKCIE - nie obowiązują na niego żadne rabaty, jednak cena jest moim zdaniem rewelacyjna. 

* Wzmianka dla osób posiadających wannę :
- używałam żelu jako płyn do kąpieli, sprawuje się bardzo dobrze :) Wytwarza przyjemny malinowy aromat oraz "średnią pianę". 

CENNA UWAGA! 
- Przy zakupie żelu do stosowania pod prysznic dokupujcie sobie pompkę :) Jest to dodatkowy koszt rzędu 3,5 zł ale pompkę można stosować cały czas wymieniając sobie później żele, więc jest to jednorazowy zakup :)

Polecam żele z serii Plaisirs Nature :) To owocowe przyjemności, którym trudno się oprzeć. 
Już niedługo recenzja żelu KOKOS z tej właśnie serii. 

PS. Czekamy do czerwca-lipca gdzie co rok wchodzi Edycja Limitowana tej właśnie serii. Co w tym roku na wakacje przygotowała dla nas Firma ?:) 

Moja ocena produktu :
4,5/5 
CENA : 15,90 zł
400 ml 
http://www.yves-rocher.com.pl/higiena/plaisirs_nature/zel_do_kapieli_i_pod_prysznic_malina_z_upraw_bio


12 komentarzy:

  1. bardzo polubiłam tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny, będę mieć na uwadze :)) to bardzo pozytywna firma:)

    OdpowiedzUsuń
  3. racja !:) warto testować kosmetyki Yves Rocher :) Niedługo pojawi się post pod tytułem " Moje Bestsellery" tam będzie można zobaczyć moje kosmetyki z tej firmy, które stawiam na 1 miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog! :)
    jestem wielką fanką Yves Rocher ;)
    + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pachnąca malina na pewno przykuje moją uwagę latem:)
    Jednak nie o wszystkich kosmetykach YR mam dobrą opinię;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycjo, każda opinia się liczy:) ja akurat też mam kilka kosmetyków z tej firmy, które nie spełniły moich oczekiwań, ale to już starsza kolekcja i już dawno ich nie posiadam w swojej kosmetyczce. Jak na razie kupuję już sprawdzone produkty, które lubię i chętnie stosuję. A testuję każdą nowość:) Na razie się nie zawiodłam :) Czekam na kolejne ciekawe produkty

      Usuń
  6. ja uwielbiam żele yr przede wszystkim za zapach zwłaszcza z tej serii ślicznie pachną a balsamy cudo moim ulubionym zapachem jest jeżyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja trochę z innej beczki. Czy ktos moze wie jaki prezent niespodziankę dostaje się do zamówienia majowego w którym gratis jest woda Naturelle a powyżej za zamówienie za 49 zł jest niespodzianka. No i właśnie chodzi mi o to jaka to niespodzianka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to maseczka do twarzy odświeżająca ale jaka dokładnie tego nie wiem :)

      Usuń
  8. Dla mnie żel bomba , dostałam w prezencie od siostry i każdy prysznic jest dla mnie przyjemnością, aż nie chce się spod niego wychodzić. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam z tej serii balsam :) jest świetny :) nawilża, ładnie pachnie, odpręża i wygładza skórę :) mój ideał :)

    OdpowiedzUsuń