27 maja 2013

SZAMPON ZWIĘKSZAJĄCY OBJĘTOŚĆ WŁOSÓW


Opis produktu ze strony Yves Rocher:

Efekt dla urody
Włosy zyskują objetość

Składnik aktywny
Malwa bio: nadaje objętości.

Zalety produktu
Formuła bez silikonu sprawia, że włosy są lekkie.

Stosowanie
Nakładać na zwilżone włosy.
Masować delikatnie przez 2 minuty.
Obficie spłukać wodą.
Unikać kontaktu z oczami.

Więcej o składniku aktywnym
Pochodząca z Europy, malwa tradycyjnie znana jest ze swoich właściwości łagodzących skórę głowy. Bogactwo jej kwiatów, obdarowuje ją również właściwościami nadającymi objętość włosów.

Sekret urody
Praktyczna w użyciu pompka przystosowana do flakonów aby dozować odpowiednią ilość produktu.
Aby włosy były lśniące, spłukuj je letnią wodą, żeby zamknąć łuski włosów.

Rezultaty
Włosy mają większą objętość dla 85%* kobiet.
*test stosowania przeprowadzony na 46 ochotniczkach w ciągu 4 tygodni

Gest dla ochrony środowiska
Flakon nadaje się do recyklingu: pomyśl o sortowaniu odpadów.
Zakręć wodę podczas nakładania szamponu i mycia głowy, aby ograniczyć jej zużycie.

Zaangażowanie Kosmetyki Roślinnej
98% składników pochodzenia naturalnego.
Składniki pochodzenia roślinnego: malwa bio, baza myjąca pochodzenia roślinnego.
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.
Bez silikonu, bez sztucznych barwników.
Bez parabenów.

Moja recenzja:
Szampon dostałam w ramach testowania kosmetyków w pierwszej dostawie kosmetyków od firmy Yves Rocher razem z testowanym już wcześniej sprayem do włosów dodającym objętości, o którym możecie przeczytać tutaj:

http://www.myyves-rocher.blogspot.com/2013/04/spray-do-ukadania-wosow-zwiekszajacy.html

W przeciwieństwie do sprayu na objętość z tym samym wyciągiem z malwy szampon nie spisał się najlepiej...
Po pierwszych myciach stosując go z maseczką i sprayem nie zauważałam znacznej różnicy w wyglądzie i kondycji moich włosów, jednak ostatnio zaczęłam go używać samego lub z innymi odżywkami i zauważyłam, że moje włosy niestety go nie tolerują. Przy stosowaniu szamponu samego bez odżywek i masek włosy niestety nie są uniesione od nasady, nie widać objętości jaką obiecuje firma. Dodatkowo skóra głowy trochę mnie swędzi jakby nie tolerowała jakiś składników z tego szamponu. 
Stosowałam go wcześniej z odżywką z owsa oraz po umyciu spryskiwałam sprayem na objętość i to połączenie było niezłe, jednak po dłuższym stosowaniu szamponu włosy już tak dobrze nie współpracowały.

Plusy:
- Duże opakowanie
- Przyjemny roślinny zapach 
- W komplecie ze sprayem zwiększającym objętość efekt objętości jest zapewniony
- Włosy są nabłyszczone ale tylko przez pół dnia 

Minusy:
- Podrażnił mi skórę głowy
- Przetłuszcza moje włosy :(
- Brak efektu uniesienia włosów od nasady 
- Konsystencja nieco bardziej leista niż w innych szamponach, rzadka

Szampon niestety nie spełnił moich oczekiwań, wiadomo, że każda z was może mieć inne wrażenie na temat tego szamponu, może innym on przypasuje.

Moja ocena: 2/5
CENA: 11,90 zł 
http://www.yves-rocher.com.pl/szampon_zwiekszajacy_objetosc_wlosow

3 komentarze:

  1. a szkoda, bo prezentował się całkiem nieźle;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, ale to nie znaczy, że Tobie by nie przypasował :) Każdy kosmetyk działa na nas inaczej, warto o tym pamiętać a najlepiej poczytać jeszcze inne recenzje o nim :)

      Usuń
  2. Witam, dostałam ten szampon w ramach promocji, ale jak go użyłam to strasznie bolała mnie głowa, czy to normalne?

    OdpowiedzUsuń