29 maja 2013

JEDWABISTA ODŻYWKA Z WYCIĄGIEM Z OWSA

Opis produktu ze strony:

Efekt dla urody
Włosy łatwo się rozczesują, są miękkie jedwabiste i błyszczące.

Składnik aktywny
Mleczko z owsa: odżywia i łagodzi.

Zalety produktu
Formuła bez silikonu, aby odżywić włosy nie obciążając ich.

Stosowanie
Nałożyć na mokre włosy po ich umyciu i dokładnym spłukaniu szamponu.
Rozprowadź odżywkę na całej długości włosów.
Obficie spłukać wodą.
Unikać kontaktu z oczami.

Więcej o składniku aktywnym
Wywodzący się z Europy Wschodniej owies, uprawiany jest na świecie w regionach o klimacie umiarkowanym. Owies pochodzący z ekologicznych upraw został wyselekcjonowany ze względu na swoje właściwości odżywcze dla włosów i łagodzące dla skóry głowy.

Dodatkowy składnik aktywny
Olejek ze słodkiego migdała: odżywia.

Sekret urody
Aby włosy były lśniące, spłukuj je letnią wodą, żeby zamknąć łuski włosów.

Rezultaty
Włosy są odżywione w szybkim czasie dla 89%* kobiet.
*test stosowania przeprowadzony na 27 ochotniczkach w ciągu 4 tygodni

Gest dla ochrony środowiska
Zakręć wodę podczas nakładania szamponu i mycia głowy, aby ograniczyć jej zużycie.

Zaangażowanie Kosmetyki Roślinnej
99% składników pochodzenia naturalnego.
Formuła testowana pod kontrolą dermatologiczną.
Składniki pochodzenia roślinnego: mleczko z owsa bio, olejek ze słodkiego migdała.
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.
Bez silikonu, bez sztucznych barwników.
Bez parabenów.

Moja recenzja: 

Odżywkę dostałam od Yves Rocher w ramach testowania produktów jakiś czas temu. Mam farbowane włosy, więc częściej używam produktów chroniących kolor i utrzymujący blask włosów koloryzowanych. Jednak od czasu do czasu moje włosy potrzebują też dawki "witamin" aby zachowały miękkość po zabiegach z " suszarką do włosów ". 
Odżywka ma bardzo miękką tubę, więc aplikacja jest łatwa. Konsystencja odżywki jest bardzo ciekawa nie jest bardzo zbita ale również nie jest lejąca, więc z łatwością wyciśniemy tyle ile trzeba i nałożymy na włoski. 


Plusy produktu:
- łatwa aplikacja 
- odżywka wydajna jak na swoje 150 ml 
- włosy przy spłukiwaniu odżywki są mięciutkie pewnie to zaleta olejku migdałowego 
- po wysuszeniu włosy lekko błyszczą i są miękkie oraz dobrze się rozczesują, więc zapewnienia producenta co do działania kosmetyku zgadzają się z opisem. 
- włosy się nie przetłuszczają, nie wysuszają
- brak reakcji alergicznej na produkt 

Minusy:
- brak

Spostrzeżenia:
Odżywka ma mocny słodko-zbożowy zapach, który może nie przypaść do gustu każdej kobiecie.


Odżywkę polecam każdej osobie, która dba o włosy i chce zachować ich dobrą kondycje jako uzupełnienie codziennej pielęgnacji . Ja jestem zadowolona z produktu.


Moja ocena 4/5

http://www.yves-rocher.com.pl/jedwabista_odzywka


CENA REGULARNA PRODUKTU : 11,90 zł 

6 komentarzy:

  1. A ja z tej serii mam serum do końcówek :) Jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią ją wypróbuję ;) ale najpierw postaram się dowiedzieć jaki to zapaszek :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyciąg z owsa brzmi zachęcająco:))

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja uwielbiam zapach tej odżywki, jest dla moich włosów idealna :) jutro wybieram się do YR po mleczko z serii PN z wyciągiem z owsa, bo uważam, że obłędnie pachnie :) (wlasciwie tak samo jak ta odżywka) :)

    OdpowiedzUsuń