15 stycznia 2019

Odżywczy balsam do ust Czerwone Jabłuszko i Złota Herbata


Balsamy do ust ze Świątecznej edycji limitowanej magicznie uratowały mnie podczas przeziębienia. 
Zapraszam do najnowszej recenzji :


Złota herbata pachnie i smakuje jak zielona cytrusowa herbata z imbirem, bardzo często używam jej w pracy. Jej smak pobudza do życia , jest bardzo przyjemny. Nie za ostry, z nutką wiosennej herbaty w połączeniu ze świeżo startym imbirem.

Co Yves Rocher myśli o złotej herbacie?

Kompozycja zapachowa złożona z cynamonowych i kardamonowych olejków eterycznych przełamanych nutą olejku eukaliptusowego, kojarzy się z rozgrzewającą herbatą, którą w święta częstujesz zziębniętych gości. Niech ten zapach towarzyszy Ci również podczas wieczornego relaksu z kocem i ciepłym napojem - wprowadzi wówczas atmosferę wyciszenia i radości.

Warto wspomnieć, że balsamy z edycji świątecznej mają aż 97% naturalnych składników w tym cenne masło shea oraz olejek z migdałów. 

W zimie ( na zewnątrz ) oraz w ocieplanych pomieszczeniach sprawdza się doskonale. Używam go kilkanaście razy dziennie i zawsze mam w kieszeni bluzy lub kurtki :)


Balsam czerwone jabłuszko jest słodszy, bardziej mdły w smaku, co z początku bardzo mi przeszkadzało. Jednak kiedy dopadło mnie ostre przeziębienie ,a kichaniu nie było końca z pomocą przyszły owa dwa balsamy. Stosowane naprzemiennie :) Nos i jego okolice były przesuszone od chusteczek , usta spierzchnięte od nadmiernego wycierania i kaszlu. Pomadki używałam nie tylko do ust, ale również pod nosem i w jego okolicach, aby nawilżyć miejsca, które były szczególnie narażone na podrażnienia od chusteczek. 

To jedyne pomadki, które sprostały zadaniu i w szybkim tempie uzdrowiły moje usta i nos :) 


Jabłuszko skradło moje serce i używam go codziennie w domu , a w szczególności na noc. Jego delikatny zapach i niezbyt mocny smak są idealne dla moich ust podczas snu.


Na dworze nie ma dużych mrozów ( jeszcze ), ale kiedy tylko się pojawią jabłko zabiorę ze sobą, bo wiem, że doskonale poradzi sobie z minusowymi temperaturami i odpowiednio ochroni moje usta. 


Zdecydowanie polecam zakup pomadek/balsamów z edycji limitowanej. Są jeszcze dostępne w sklepie online. Warto zrobić sobie zapasy, bo są naprawdę doskonałe. 

Moja ocena : 5/5 
Cena : 9,90zł /szt 

Czerwone Jabłuszko

Złota Herbata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz