25 lipca 2017

Odbudowujący krem do włosów na noc


Opis produktu:

Odbudowuje i wzmacnia nawet bardzo suche i zniszczone włosy. Ultra skoncentrowana formuła zapewnia 8 godzin intensywnej regeneracji. Rano Twoje włosy są wyraźnie mocniejsze i 20 razy bardziej wytrzymałe.*
*Test instrumentalny.
Składniki
Olejek jojoba wykorzystany do produkcji kosmetyku został pozyskany w 100% naturalny sposób.
Sposób użycia
Przed snem nałóż niewielką ilość kosmetyku na końcówki i środkowe partie włosów, a następnie rozczesz włosy. Krem nie wymaga spłukiwania. Kosmetyk nie pozostawia śladów na poduszce.

Moja recenzja:

Krem do włosów kupiłam w sklepie stacjonarnym razem z szamponem i odżywką. Byłam strasznie ciekawa jakie będzie miał działanie . W dniu zakupu kremu miałam jeszcze długie włosy. Po ściągnięciu zabezpieczenia otworzyłam produkt i nałożyłam na włosy przed snem. Za pierwszym razem nałożyłam go zbyt wiele. Rano moje włosy były tłuste i obciążone, musiałam koniecznie je umyć . Kolejnym razem nałożyłam już krem wielkości orzecha laskowego na same końcówki i na drugi dzień miałam miękkie i sypkie włosy pachnące olejkami. Zapach kremu jest słodki . Mieszanka orzechów, miodu i olejku arganowego. 



Krem ma mleczną konsystencję i dokładnie rozprowadza się na włosach. Używałam go głównie na końcówki, chociaż producent radzi by nałożyć krem również na środkowe partie włosów. 

Kiedy ścięłam włosy do ramion, musiałam używać kremu jeszcze mniej ( wielkość orzeszka ziemnego ) . Raz udawało się, że dnia następnego włosy były odżywione i nie wymagały mycia, ale zdarzało się , że były przetłuszczone i mimo pięknego zapachu , mocno obciążały końcówki, powodując efekt oklapniętych i brudnych włosów. 



To dosyć silny produkt, który działa na bardzo suche i zniszczone włosy ( po zabiegach fryzjerskich, farbowaniu itd ). Kiedy ścięłam włosy moje zdrowe końcówki nie potrzebowały tak silnej dawki odżywienia, dlatego mimo używania jak najmniejszej ilości produktu , krem dawał odwrotny skutek do zamierzonego. Sprzedałam więc krem po niższej cenie w internecie, bo szkoda, żeby stał na półce i się marnował. 

Będzie idealny dla osób z suchymi , matowymi włosami, które borykają się z rozdwajającymi się końcówkami i brakiem odżywienia. Krem ma silne działanie nawilżające, dlatego sprawdzi się u osób z długimi włosami wymagającymi stałej pielęgnacji. 

Plusy produktu :
- wydajna duża tuba
- wygodna aplikacja 
- nie brudzi poduszki 
- szybko się wchłania
- piękny miodowo-orzechowy zapach olejków 
- ekologiczna tuba 
- mocne nawilżenie i odżywienie
- silna regeneracja 

Minusy produktu :
- zbyt duża ilość nałożonego produktu powoduje przetłuszczanie włosów i obciążanie 
- przy włosach krótkich i bardzo krótkich może się nie sprawdzić ( silne działanie obciąża włosy powodując ich sklejanie, trudności z rozczesywaniem ) 
- słodka i mocna nuta może przeszkadzać podczas snu osobom wrażliwym na eteryczny zapach 

Moja ocena : 4/5 
Cena produktu : 25,90zł 

Krem do włosów na noc kupicie w linku poniżej :

Odbudowujący krem do włosów na noc

6 komentarzy:

  1. High spirits will bring someone toward success, Do not forget to also be accompanied by prayer obat hepatitis qnc jelly gamat

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, czy krem nakładałaś na mokre włosy ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To mnie zaciekawiło. Mam suche, puszące sie włosy więc zapisuje do przetestowania. Nie wiem kiedy, ale jak już przetestuje to dam znać.

    OdpowiedzUsuń
  4. To najgorszy produkt jakiego kiedykolwiek używałam do włosów . A gdzie ty tam zobaczyłaś ten olej arganowy w składzie ? Chyba ci się przyśnił !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wspomniałam, że zapach przypomina mi mieszankę orzechów i olejku arganowego. Nic nie pisałam o tym, że jest on w składzie. Pozdrawiam

      Usuń