4 marca 2017

Relaksujący żel pod prysznic i do kąpieli Kwiat Lotosu & Szałwia


Opis produktu:

Żel zapewniający przyjemność dla ciała i zmysłów podczas kąpieli lub prysznica. Delikatny, lekko słodki zapach kwiatu lotosu został połączony z aromatem szałwi. Odpręża i pozostawia skórę delikatnie pachnącą.
Składniki pochodzenia roślinnego: żel z aloesu z ekologicznych upraw
Baza myjąca pochodzenia roślinnego, formuła łatwo biodegradowalna
Formuła zawiera ponad 97% składników pochodzenia naturalnego
Flakon z plastiku z recyklingu, nadający się do recyklingu
Bez parabenów
Moja recenzja:

Żel pod prysznic i do kąpieli kwiat lotosu i szałwia to jeden z trzech najnowszych zapachów wprowadzonych do kolekcji Yves Rocher. Poprzednio recenzowałam mandarynkę i cedr, która ze wszystkich zapachów spodobała mi się najbardziej. Dziś kolej na kwiat lotosu i nutkę szałwi. 

Żel ma transparentną konsystencję, jest dostępny w dwóch pojemnościach 200ml oraz 400ml. Zapach jest zbliżony do znanego już stałym klientkom żelu " Kwiat Lotosu z Laosu " z kolekcji Jardins Du Monde, ale lekka szczypta szałwi dodaje mu oryginalności. Z początku nie byłam przekonana do tak kwiatowej nuty. Perfumeryjny aromat przypominający kwiaty rosnące w pobliżu rzeki nie do końca do mnie przemawiał. 


Postanowiłam, że zamiast używać żelu pod prysznicem sprawię sobie przyjemną kąpiel w wannie. Do kąpieli najlepiej zakupić większe opakowanie, ale mi w zupełności wystarczają małe ( kupuję małe 200ml pojemniczki wybierając kilka zapachów).

Piana powstaje bardzo trwała i zbita, zapach nie przypomina tylko kwiatu lotosu i świeżej szałwii, ale kwitnącego ogrodu wiosną. Jest mocno kwiatowy, ale jako płyn do kąpieli tworzy naprawdę aromatyczną kąpiel. 


Chcę poruszyć jeszcze kwestię nawilżenia. Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne, miękka wręcz satynowa skóra, która pachnie jeszcze godzinę po wyjściu z wanny /prysznica . Myślę, że kiedy zrobi się cieplej a temperatura na dworze nie przekroczy jeszcze 30 stopni będę mogła śmiało wyjść z kąpieli bez dodatkowego użycia balsamu do ciała. 
Żel mimo iż nie posiada mlecznej konsystencji bardzo dobrze nawilża suchą skórę. Jeśli jednak macie skłonności do mocnych przesuszeń ( skóra sucha,łuszcząca się ) koniecznie trzeba wzbogacić pielęgnacje o mleczko lub balsam do ciała. Świetnie sprawdza się połączenie tej gamy, z olejkiem pod prysznic ( olejek stosowany po umyciu ciała. Po aplikacji ciało należy spłukać letnią wodą. O olejku do kąpieli pisałam tutaj : Relaksujący olejek pod prysznic )

Plusy produktu:
- wiosenny kwiatowy zapach
- wygładzenie
- nie wysusza skóry
- brak reakcji alergicznej
- idealny do kąpieli w wannie

Minusy produktu:
- brak 


Przede mną testowanie ostatniego zapachu Ylang-Ylang, ale już teraz mogę śmiało zachęcić was do kupienia Kwiatu Lotosu i Szałwi. Kiedy za oknem nareszcie pojawiają się długo wyczekiwane promienie słońca , kąpiel pachnąca kwitnącym ogrodem jest jak najbardziej wskazana :)

Moja ocena : 4,5/5
Cena produktu: 11,90zł 

Produkt kupicie w linkach poniżej :

Żel pod prysznic i do kąpieli Kwiat Lotosu & Szałwia 200ml
Zel pod prysznic i do kąpieli Kwiat Lotosu & Szałwia 400ml 

2 komentarze:

  1. Witam. Do mnie też "przemawia" mandarynka i cedr oraz magnolia i szałwia.Wydają sie mi najlepsze z całej trójki. Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wie może Pani, kiedy można spodziewać się marcowych ulotek? Ani do mnie, ani do siostry jeszcze nie dotarły, a planowałyśmy weekendowe zakupy... :<

    OdpowiedzUsuń