9 września 2016

Energizujący olejek do masażu mandarynka & cytryna & cedr

Opis produktu:

Energizujący olejek do masażu mandarynka & cytryna & cedr

Składniki pochodzenia roślinnego: olejek jojoba, makadamia, z krokosza, z pestek moreli i kokosa

Sposób użycia :
Aby przygotować ciało na korzystne działanie roślinnego olejku do ciała i do masażu, zastosuj mydło peelingujące z drobinkami pochodzenia roślinnego. Olejek może być wykorzystywany w codziennej pielęgnacji jak i do masażu. Stosuj na całe ciało, aby skóra była odżywiona i aksamitna.

Rodzaj opakowania i wielkość
150ml

Moja recenzja:

Olejek do ciała o zapachu mandarynki, cytryny i cedru to moja ulubiona mieszkanka z serii PN. Takiego zapachu szukałam ! Lekko słodka pomarańcza i kwaśna cytryna zostają wzbogacone nutką cedru, a całość pachnie jak owocowa nalewka babuni :)



Olejek używam najczęściej na wieczór po wyjściu z kąpieli wykonując delikatny masaż. Zaletą produktu jest jego nietłusta konsystencja, która wchłania się szybko i nie plami odzieży. Kolejnym plusem jest długotrwałe nawilżenie, skóra jest odżywiona i naprawdę pięknie pachnie. Nie trzeba już używać dodatkowo perfum , ponieważ olejek utrzymuje swój zapach na skórze naprawdę długo. 
Wystarczy niewielka ilośc olejku aby rozprowadzić go na całym ciele, dlatego też jest bardzo wydajny i z powodzeniem wystarczy na kilka miesięcy. 
Cieszę się, że w swoim posiadaniu mam jeszcze zapach kokosowy, a najbliższa przyjaciółka stosuje razem ze mną zapach lawenda i kwiat pomarańczy , o którym zapewne niedługo ukaże się recenzja. 

Jako, że jest to typowy olejek do ciała czasami stosuję go także jako olejek do kąpieli. Do wanny nalewam kilka kropel produktu i po wyjściu z kąpieli mam już pachnącą i nawilżoną skórę oraz włosy , które także moczę w wodzie z olejkiem. 

Idealnie sprawdzi się także jako olejek po opalaniu,ponieważ natychmiast odżywia skórę dodatkowo ją odświeżając. Podoba mi się, że jest kosmetykiem na każdą porę roku. Latem sprawdzi się na wakacjach zaś zimą otuli po wieczornej kąpieli. 

Plusem jest także delikatny zapach, który nie jest mocno perfumany i nie drażni mojego wrażliwego nosa. Lubię wszystko co pięknie pachnie, ale nie może być zbyt silne, ponieważ od ostrych nut zapachowych zdarzają mi się zawroty głowy i odczuwam ogólne osłabienie. 



Olejek bardzo łatwo się aplikuje.Stałe klientki znają opakowanie produktu z płukanki octowej lub olejku do włosów. To wygodna miękka tubka z małą dziurką , którą możemy odpowiednio aplikować produkt nie bojąc się, że zużyjemy zbyt dużą ilość.

Moja rada: Pamiętajcie, żeby nie przesadzić z dozowaniem produktu. Na jedną aplikację np. noga czy ręka wystarczą 2-3 krople olejku. Jeśli wylejemy go zbyt dużo produkt będzie miał trudności z wchłanianiem i może pozostawiać tłustą warstwę. 



Plusy produktu :
- łatwość aplikacji
- delikatny owocowy zapach 
- wydajny 
- wchłania się w kilka sekund 
- długotrwały zapach ( zastępuje perfumy )
- sprawdzi się zarówno latem i zimą 
- można go stosować jako olejek do kąpieli oraz olejek do spłukiwania na końcówki włosów 

Minusy produktu:
- brak 

Moja ocena : 5/5

Produkt możecie kupić w linku poniżej :

Energizujący olejek do masażu mandarynka & cytryna & cedr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz