7 grudnia 2014

MAILING SKLEP INTERNETOWY GRUDZIEŃ 2014


Kochani! Bardzo was przepraszam za opóźnienia w dodawaniu postów ale mam obecnie dwie prace : biżuteria + praca stała w sklepie co = moim wiecznym zabieganiem:) Mimo wszystko postaram się w tym tygodniu nieco nadrobić posty i dodać kilka nowych recenzji. Kosmetyki ciągle mi się mnożą, a w tym miesiącu pokusiłam się także o zakup suplementów witaminki C oraz kuracji na zmęczone nogi, więc będzie dużo nowych postów. Po świętach na pewno znajdę więcej czasu, póki co będę się starała co 2-3 dzień wrzucić nową recenzję.

Sklep internetowy powitał nas w grudniu nowymi prezentami do zamówienia. Uwaga obecnie próg umożliwiający wybranie prezentu to zakup za 39zł

Do wyboru jeden z 6 prezentów:

1. Tusz podkręcający rzęsy Volume Vertige
2. 2 kubki
3.Mleczko odbudowujące do skóry suchej 75 ml
4. Breloczek z misiem + bombki
5. Prezent niespodzianka
6. Krem Anti Age Global na dzień 

Przyznaję, że firma poszła lekko na łatwiznę i zdublowała prezenty z ubiegłego miesiąca, może to oferta dla spóźnialskich:P. W każdym bądź razie ciekawymi prezentami jest tusz, krem anti age global oraz prezent niespodzianka. Ja zdecydowałam się na Anti Age Global na dzień, ponieważ posiadam krem na noc, więc będzie komplet:)

Zastanawiacie się pewnie co jest prezentem niespodzianką, otóż na 99% jest to 

KLIKNIJ TUTAJ aby się dowiedzieć:) *

* informacja potwierdzona na niemal 100% 



Kolejnym prezentem powyżej 109zł jest woda perfumowana So Elixir Purple lub szal do sukienki + bransoletka. Ja wybrałam perfumy:) Mimo, że nie jest to mój zapach, przydadzą się chociażby na prezent pod choinkę dla kogoś z rodziny. 

Pytacie o kupony -100zł, obecnie firma jeszcze go nie wypuściła, ale na bieżąco będę aktualizowała post jeśli tylko pojawi się nowy, ciekawy kupon. 

Aktualizacja 07.12

Kod promocyjny: TT7592

Kod promocyjny pozwala wybrać dowolny kosmetyk z oferty sklepu jako prezent.
Kod promocyjny jest aktywny, gdy wartość Twojego zamówienia przekroczy 79 zł.
Produkty stanowiące Ofertę specjalną nie wliczają się do wartości zamówienia od której promocja jest aktywna.

Ważność kuponu : jeszcze ważny ( do końca grudnia )

Aktualizacja 25.12

Kod ważny do 1 stycznia 2015

Kod promocyjny: KOSZYK ( -10.00 %)
Rabat -10% na cały koszyk.
Zestawy dla Ciebie oraz produkty z Oferty specjalnej nie wliczają sie do wartości zamówienia od której aktywny jest kod promocyjny.
Promocja nie łączy się z innymi promocjami. 

   

14 komentarzy:

  1. dziękuję za pracę włożoną w tego bloga:) naprawdę często udało mi się dzięki niemu zrobić korzystniej zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja również:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również się dołączam. Odwiedzam blog codziennie. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. ten kod promocyjny jest na jakąkolwiek rzecz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na większość :) chyba tylko kilka produktów nie można wybrać jako prezent, ale nawet zestawy się załapują :)

      Usuń
  5. Czekam z niecierpliwością na recenzję gruszkowej wody toaletowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsza strona ever :) Dopiero niedawno odkryłam kosmetyki Yves Rocher, a dzięki Tobie łatwiej zdecydować, co zamówić, choć najchętniej zamówiłabym wszystko :) nie znam drugiej takiej firmy, która oferuje tak dobrą jakość w stosunku do ceny.
    Pozdrawiam serdecznie, na pewno będę Cię często odwiedzać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ci dziękuję za tak ciepłe słowa ! Mega miłe uczucie czytać tak pozytywne komentarze!:)

      Usuń
  7. Są jakieś nowe kody ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kod promocyjny: KOSZYK ( -10.00 %)
      Rabat -10% na cały koszyk.
      Zestawy dla Ciebie oraz produkty z Oferty specjalnej nie wliczają sie do wartości zamówienia od której aktywny jest kod promocyjny.
      Promocja nie łączy się z innymi promocjami.

      Usuń
  8. Wiadomo jak długo będzie obowiązywał ten kod?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście pytałam o to panią konsultantkę ze sklepu internetowego; powiedziała że kod powinien działać do końca grudnia

      Usuń
  9. Doskonały pomysł na prezent :) właśnie się rozglądam za czymś a czasu coraz mniej. Musze jeszcze rzucić okiem na zasoby internetowe np superkoszyk o ile zdążyli by mi coś przysłać w porę. Eh jak zwykle na ostatnią chwile. Co roku tak jest, daje słowo, co roku :P

    OdpowiedzUsuń