23 października 2014

Peelingujący olejek do dłoni Arnika

Opis produktu

Aby zapewnić dłoniom miękką skórę, należy regularnie stymulować jej odnowę komórkową.
Zawarte w olejku nasiona truskawki doskonale złuszczają martwe warstwy naskórka. Formuła wzbogacona w arnikę dodatkowo chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi. Konsystencja olejku zapewnia skórze dłoni niezwykle aksamitne wykończenie.
Działanie
• stymuluje odnowę komórkową skóry dłoni
• chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi
Składniki
Arnika, kwiat oryginalnie pochodzący z górskich obszarów Europy, znana jest z ochronnych właściwości dla skóry.
Aby chronić zagrożony gatunek jakim jest Arnika górska, Yves Rocher stosuje odmianę Arnica Chamissonis z ekologicznych upraw w La Gacilly.
Sposób użycia
Nałożyć na zwilżone dłonie, delikatnie masować a następnie spłukać.
Może być stosowany 2 razy w tygodniu.
Rodzaj opakowania i wielkość
75 ml

Roślinny peeling bez sztucznych drobinek.
Nasiona truskawki w pełni ulegają rozkładowi.

Moja recenzja:

Peelingujący olejek dłoni z arniki otrzymałam od firmy w ramach współpracy. 
Już po pierwszym użyciu stał się moim ulubieńcem. Delikatny słodki, owocowy zapach przypomina  mi bazarek, po którym chodziłam z rana w poszukiwaniu świeżych owoców. 


Olejek jest naprawdę wydajny, stosuję go 2 razy w tygodniu, a ubywa powolutku. Wmasowuję go w suche dłonie lub dosłownie lekko zwilżone kropelką wody. Wykonuję minutowy masaż, który bardzo mnie relaksuje. Myślę , że zapach jak i konsystencja olejku pozytywnie wpływają na moje odczucia. 


Konsystencja przypomina mi typowy olejek do masażu . Podczas masowania nie spływa z dłoni.  Dodatkowym atutem jest skład, oprócz ponad 99% składników pochodzenia naturalnego i braku parabenów, zawiera składniki peelingujące takie jak puder z pestek moreli oraz nasiona truskawki. 


Kolejną zaletą olejku jest dokładne oczyszczenie dłoni, wygładzenie i solidne nawilżenie. Minutowy masaż daje mi identyczny efekt co całonocna kuracja parafinowana stosowana jeszcze kilka miesięcy temu na moje zmęczone pracą dłonie. 


Co jest najbardziej zaskakujące w olejku do dłoni ? To, że kiedy spłukujemy go pod bieżącą wodą, natychmiast po wysuszeniu ręcznikiem dłonie stają się miękkie w dotyku. Olejek spłukuje się natychmiast, jak zwykły żel do mycia rąk. 
Nie pozostawia tłustych zacieków, efektu silikonowej powłoki na dłoniach itp. 

Dłonie są miękkie i wygładzone, jak po zabiegu w spa, i to w tym peelingującym olejku jest najpiękniejsze :) Efekt jak u kosmetyczki w bardzo niskiej cenie. 


Plusy produktu:

- niesamowity owocowo-kwiatowy zapach
- bardzo przyjemna konsystencja
- w składzie pestki moreli oraz nasiona truskawki
- piękna, estetyczna etykietka produktu
- łatwa aplikacja : miękka tubka 
- natychmiastowy efekt wygładzenia i odżywienia
- łatwe spłukiwanie 
- miękkie dłonie przez cały dzień 
- niska cena 

Minusy produktu :
- brak

Jak dla mnie produkt naprawdę godny polecenia. Dla każdej kobiety, która lubi mieć zadbane dłonie bez przepłacania na zabiegi u kosmetyczki, które dają niemal identyczny efekt. Szczególnie polecam paniom, które borykają się z przesuszonymi dłońmi, zwłaszcza w okresie zimowym. Szybka regeneracja i solidna dawka nawilżenia gwarantowana:)


Zamierzam przy kolejnych zakupach dodać olejek do dłoni do koszyka, myślę, że na długo zagości on w mojej kosmetyczce i zachęcam was do wypróbowania. Myślę, że będziecie zadowolone równie mocno jak ja !

Moja ocena 5/5

Cena produktu : 17,90zł ( aktualnie na promocji 12,90zł )

Produkt kupicie w linku poniżej:

Peelingujący olejek do dłoni Arnika

10 komentarzy:

  1. Mam go, jak dla mnie beznadzieja.. po pól godzinie od używania -mojr dłonie jak były wysuszone tak nadal są ;.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczona jestem, bo u mnie naprawdę nawilżenie trzyma się cały dzień. Może dodatkowo stosować jeszcze jakieś masełko do dłoni w twoim przypadku ? Być może sam olejek w twoim wypadku nie wystarcza.

      Usuń
  2. hej ja mam pytanie z innej beczki,orientujecie się może kiedy pojawią się Świąteczne kosmetyki w sklepie internetowym i wysyłkowym??Bo ja już nie mogę się doczekać w tamtym roku były super zwłaszcza pistacja i kakao i pomarańcza i kakao

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro juz jestesmy przy tematach swiatecznych to czy oferty sie powtarzaja? Bo z checia kupilabym jeszcze zestaw czekolada z pomarancza:D

      Usuń
    2. Dziewczyny, dziś dostałam info od firmy, że już w przyszłym tygodniu będzie znana Polska edycja świąteczna, z pewnością powstanie o niej post. Wszystkie świąteczke limitki zwykle w stacjonarkach wchodzą w okolicach 15 listopada myślę, że w internetowym sklepie pojawią się już od początku listopada:) wysyłkowa już rozsyła swoją ofertę do klientek pocztą. W tym roku będzie gruszka z karmelem z serii pn na 100% , i na 98% czerwone owoce, jeżyna oraz czekolada z pomarańczą ale potwierdzę jak będę miała 100% pewności :)

      Usuń
  3. super, dziękuję za szybką odpowiedź.Na amerykańskiej stronie yves rocher widziałam już świąteczne kubki fajne,no i pomarańcza z czekoladą i jeżyna.ale co będzie u nas?już nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amerykanska oferta YR jest duzo bogatsza niz nasza:/. Maja wiecej ciekawych produktow, 250 ml zele jardins du monde,akcesoria itd. Szkode ze w roznych krajach sa inne produkty

      Usuń
  4. Wyglada cudownie, chyba warto go wypróbować Wiadomo, że dla jedenj osoby bedzie super, a u drugiej już nie zadziała. Na pewno warto próbować, aby nasze dłonie były zadbane.

    OdpowiedzUsuń