11 lutego 2013

Mini zestaw 7 dniowy program NUTRITIVE VEGETAL :)

Ostatnio będąc na zakupach w sklepie stacjonarnym Yves Rocher pani zaproponowała mi najnowszy zestaw 7 dniowy mini z najnowszej serii do twarzy - NUTRITIVE VEGETAL. Seria przeznaczona do odżywienia suchej skóry. W skład zestawu wchodzi:


 - Aksamitny żel do mycia twarzy
- Krem odżywiający na dzień 24 h
- Balsam intensywnie regenerujący na noc ( troszkę mylna nazwa, jest to oczywiście krem do twarzy na noc, ja jako potencjalna klientka po nazwie zrozumiałam, że jest to balsam do ciała na noc odżywczy :P )



Taki mały zestawik próbny dostałam za 5,90 zł !:) Więc opłacało się kupić, szczególnie by mieć możliwość wystawić dla was opinię!:) Póki co będę stosowała i za tydzień się wypowiem coś więcej.

Dodatkowo dla stałych klientek, które korzystają z mailingu :

Kosmetyczka i portfelik na karty są świetne :) Ładnie uszyte, solidne, więc tym, które jeszcze nie były na zakupach, polecam z całego serca!:)

3 komentarze:

  1. My brother suggested I may like this blog. He used to be totally right.
    This publish truly made my day. You can not consider simply
    how so much time I had spent for this information! Thanks!


    Here is my weblog; Newport Beach catering

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty chyba nie wiesz do konca jaki masz typ cery!!! Raz piszesz, ze masz cere mieszana, potem odwodnina i w koncu okazuje sie ze masz cere normala. To jak to jest????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed zrobieniem testu na typ cery stosowałam kosmetyki do cery odwodnionej kiedyś poleconej mi przez konsultantkę po wstępnym wywiadzie w sklepie. Mależy pamiętać , że kiedy się dojrzewa stosuje się wiele różnych kremów , cera również się zmienia z wiekiem i potrzebuje różnych składników ( nawilżających, kojących, przecizmarszczkowych lub matujących ).
      Jakiś czas temu miałam możliwość zrobienia testu na typ cery i wskazało mi cerę mieszaną , takich kosmetyków obecnie używam, czyli serii Sebo Vegetal.
      Odpowiadając na Twoje pytanie chciałabym również nadmienić , że można mieć cerę mieszaną ze skłonnością do odwodnienia. Wiele kobiet taką cerę posiada.
      Post , który komentujesz jest dawnym postem napisanym 1,5 roku temu, mini zestaw 7 dniowy zakupiłam, ponieważ był na promocji, a że był to okres zimowy
      skorzyststałam z okazji przetestowania odżywczych kremów do twarzy.

      Usuń