8 listopada 2012

WODA TOALETOWA PLAISIRS NATURE KOKOS Z MALEZJI

Opis produktu:

Woda toaletowa o kuszącym zapachu egzotycznego kokosa otula Cię apetycznym aromatem. Twoja skóra pachnie tak kusząco...

Składniki pochodzenia roślinnego: kokos z Malezji.

Moja recenzja :

Jestem maniaczką czekolady i kokosów . Nie mogłam się więc oprzeć i zakupiłam mini wersję do torebki kokosowej wody toaletowej :)
Zapach z początku mocny , ale w ciągu kilku chwil robi się bardzo przyjemny , jak wiórki kokosowe z dopiero co otwartej torebki, lub koktajl malibu z mlekiem.
Używałam jeszcze maliny i truskawki z tej serii , ale tamte zapachy są świeże i lekkie, więc szybciej się ulatniały . W przypadku kokosa zapach utrzymuje się bardzo długo , zwłaszcza na ciuchach :) Często psikam szalik czy golf, i kokosy czuje jeszcze 3 dni po noszeniu .

Jedyny minus to wydajność, przy częstym używaniu a inaczej się niestety nie da :) woda szybko ubywa . Więc jeśli kochasz kokosy polecam zakupić większą butelkę 100 ml także cenowo wychodzi to lepiej duża kosztuje 39,90 a mała 19,90 zł , malutka ma 20 ml . Więc można sobie przekalkulować.  

Oczywiście dla chcącego nic trudnego , jeśli chcesz aby buteleczka zawsze przy tobie była mój sposób zakupienie dwóch różnych mini zapachów co by mi się nie znudziło :) Małe opakowanie też ma swoje plusy .

Moja ocena 4/5

Odejmuje jeden punkcik za wydajność :) malutkie jest piękne , więc niech trwa dłużej !

CENA: 19,90 ZŁ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz