8 listopada 2012

SZAMPON DO WŁOSÓW BRĄZOWYCH Z CHINOWCEM



Opis produktu :

Blask brązowych włosów.
Naturalne właściwości barwiące chinowca zawarte w tej delikatnej i lekkiej formule zapewniają włosom piękne brązowe refleksy.

Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z chinowca z Ekwadoru, baza myjąca pochodzenia roślinnego.
BLASK WŁOSÓW JEST OŻYWIONY: 76%(1)
(1) Test stosowania przeprowadzony przez 42 kobiety przez 4 tygodnie.

Moja recenzja :

Pierwsze opakowanie szamponu zakupiłam rok temu . Często farbuje włosy na kolor brązowy, więc pokusiłam się kolorem i informacją , że szampon nie posiada silikonów i parabenów co jeszcze bardziej zachęciło mnie by go spróbować :) Nie zawiodłam się ! Przy pierwszym myciu zauważyłam , że dobrze się pieni i posiada jesienny zapach . Kolor szamponu mnie zaskoczył , jednak nie ma w nim żadnego barwnika i henny , taki kolor powstaje z wyciągu z chinowca .


Po umyciu głowy i wysuszeniu od razu dało się zauważyć, że włosy nabrały brązowego blasku . Zużyłam całe opakowanie . Plusy jakie zauważyłam po miesiącu :

- farba do włosów zdecydowanie dłużej się trzyma , kolor nie blaknie a ciągle ładnie błyszczy
- włosy są miękkie , ale ja radzę oczywiście prócz szamponu używać odżywek i masek , niestety firma Yves Rocher nie wprowadziła jeszcze odżywek do włosów farbowanych czy brązowych , więc korzystam z innych firm.

Jedyny minus jaki zauważyłam w tym szamponie to jego bardzo szybkie znikanie :)
Szampon nie jest aż tak gęsty , więc może dlatego szybciej się kończy
Warto podkreślić , że nie zawiera on silikonów i innych tego typu dodatków , co pewnie wpływa na jego konsystencje .

Szamponu używam od roku , więc trochę tych butelek już było :) Jestem nim zachwycona , bo żaden inny szampon nie utrzymał mi tak długo błyszczącego koloru brązu po farbie co ten produkt !

Dlatego oceniam go 4/5

Odejmuje punkcik za wydajność.

CENA: 11,90 ZŁ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz