21 listopada 2012

KREM DO RĄK OWIES Z UPRAW BIO


Opis produktu:

Odżywczy krem do rąk idealny na co dzień. Wzbogacony w olejki roślinne zapewnia skórze delikatność i elastyczność. Lekka, nietłusta konsystencja szybko się wchłania.

Składniki pochodzenia roślinnego: owies pochodzący z upraw biologicznych, olej z awokado, masło karite bio, olejek ze słodkich migdałów, żel z aloesu bio, gliceryna roślinna.
Testowany pod kontrolą dermatologiczną.

Moja recenzja :

Kremik zakupiłam dla rodziny, więc zapach musiał być jak najbardziej uniwersalny :) Owies Bio ma mydlany zapach z nutką masła karite i oczywiście o zapachu owsa. Jest to najczęściej wybierany produkt na prezent dla kobiety, bo zwykle jak się nie zna gustu owies ułatwia sprawę. Cała kolekcja jest przesympatyczna, ale mimo , że owies jest zapachem uniwersalnym dla mnie faworytem wśród kremów do rąk z serii PN jest jednak wanilia :)

Plusy :
- Mocno nawilża , zostawia filtr ochronny
- Przyjemna aplikacja , pompka
- Idealny na prezent jeśli nie znamy osoby , którą obdarowujemy
- Wydajny , ma przyjemną kremową konsystencję 


Minusy:
-Dla mnie zbyt ostry i długo utrzymujący się zapach
-Wchłania się nieco wolniej od np. tegorocznej kolekcji świątecznej 2012

Jednak pozostałe osoby z mojej rodziny są nim zachwycone, w szczególności babcia :)

Moja ocena : 3,5 /5

CENA: 17,90 ZŁ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz