8 listopada 2012

BŁYSZCZYK POWIĘKSZAJĄCY USTA SEXY PULP



Opis produktu :

Efekt dla urody:
Usta powiększone, nawilżone i ultra-błyszczące.

Składnik aktywny:
Wyciąg z rokitnika: wypełnia usta.
Więcej o składniku aktywnym
Wyciąg z rokitnika, o właściwościach nawilżających i wypełniających, stymuluje syntezę kolagenu i kwasu hialuronowego.
Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z rokitnika, witamina E i masło karité bio (z wyjątkiem koloru Kryształowego).

Zalety produktu:
Delikatny i precyzyjny aplikator, idealnie przystosowany do krzywizny ust, dzięki czemu aplikacja jest bardzo łatwa i przyjemna.
Usta mają piękny kształt i są idealnie podkreślone.

Stosowanie:
Nakładać bezpośrednio na usta za pomocą aplikatora, od środka ku zewnętrznym kącikom.

Aby dokładnie obrysować usta użyj konturówki.

Rezultaty:
80%* potwierdza, że usta są powiększone.
92%* potwierdza, że usta są ultra-błyszczące.
* Test stosowania przeprowadzony pod kontrolą dermatologiczną na 25 osobach w ciągu 3 miesięcy

Moja recenzja :

Po pierwsze ten błyszczyk również nie zawiera parabenów . Czemu to tak podkreślam? Zważyłam , że coraz więcej klientek zwraca na to uwagę . Moim skromnym zdaniem , nawet jeśli kosmetyk posiada parabeny , to jest to tak mała ilość , że nie zaszkodzi naszemu zdrowiu. Ale do tematu parabenów wrócimy jeszcze w innej dyskusji . Teraz skupię się na opisie błyszczyka :)

Zaraz kiedy wszedł postanowiłam go zakupić , w końcu miałam spory rabat z ulotki , więc nie wyszedł mi tak drogo .
Zdecydowałam się na kolor najbardziej zbliżony do koloru ust , zależało mi na ich podkreśleniu

Wybrałam kolor : Naturalny róż





Kolor idealnie podkreśla usta , utrzymuje się dość długo , nie lepi się , a sam błyszczyk jest bardzo wydajny 
Ubóstwiam w nim szczoteczkę , jest mięciutka i podwójna błyszczyk nakłada się na nią równomiernie z dwóch stron więc spokojnie wystarcza na pomalowanie za jednym zamachem całych ust ! 

Co do smaku hmm jest on specyficzny , błyszczyk pachnie delikatnie i przyjemnie a do smaku trzeba się przyzwyczaić, jest lekko kwiatowy :) 

Błyszczyk Sexy Pulp jest moich hitem - jego wcześniejsza wersja była dwa razy mniejsza ta ma aż 10 ml ! 
Mogę jeszcze dodać dla tych co znają starą wersję . W tym błyszczyku nie ma chłodzących drobinek .
Błyszczyk powiększa usta , ślicznie je podkreśla , ale nie chłodzi ! 



Oceniam go 5/5 nie mam żadnych zastrzeżeń :)

CENA: 38 ZŁ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz