14 września 2018

Skoncentrowany szampon do włosów nadający połysk


O produkcie:

98% składników pochodzenia naturalnego. Dzięki innowacyjnej formule, skoncentrowany szampon o pojemności 100 ml wystarcza na 30 myć. To tyle samo, co Ekologiczny szampon do włosów o pojemności 300 ml. Szampon pielęgnuje włosy i sprawia, że z dnia na dzień są piękniejsze.
Flakon o pojemności 100 ml, który można zabrać ze sobą wszędzie.

Moja recenzja:


Skoncentrowany szampon nadający połysk w 100 ml opakowaniu znalazł się w moim wyjazdowym bagażu do Korei. Z uwagi, że jeden szampon kupiłam w sklepie, a drugi otrzymałam gratis od firmy, obecnie recenzowany na zdjęciach to już druga tubka. Faktycznie, cała tubka szamponu wystarczyła ze spokojem na prawie miesiąc wyjazdu.


Nawet na moje długie włosy jedna aplikacja wystarczyła by powstała duża i gęsta piana. Przy codziennym myciu butelka wystarczyła na ok 28 dni. 

Z pewnością dużym plusem tego szamponu jest jego mała pojemność, która zmieści się w każdej kosmetyczce. Czy jest lepszy od wersji podstawowej? 


Pozostanę wierna uniwersalnej pojemności 300ml, która na moje obecnie długie włosy ma lepsze działanie nawilżające i odświeżające. Skoncentrowany szampon plącze moje włosy po umyciu, więc bez odpowiedniej odżywki rozczesywanie staje się utrapieniem. 
Włosy są miękkie, ale nie tak sypkie i przyjemne w dotyku jak przy podstawowej wersji szamponu.
Testowałam szampon nie tylko w jednym miejscu. Przy wszystkich twardościach wody włosy były tak samo delikatnie nawilżone i lekko splątane. 


Kolejnym plusem jaki zauważyłam jest świeżość włosów po umyciu. Jeszcze następnego dnia włosy nie są oklapnięte i nie przetłuszczają się. 

Plusy produktu: 

+ delikatne nawilżenie
+ szampon dla całej rodziny
+ nie powoduje reakcji alergicznej
+ lekki cytrusowy zapach 
+ pojemność idealna na wyjazdy 
+ dobrze się pieni
+ długotrwała świeżość włosów 

Minusy produktu:

- plącze moje długie włosy
- lekko sztywne włosy po umyciu ( później to uczucie zanika )
- mniejsze nawilżenie i sypkość włosów jak przy wersji oryginalnej w dużym opakowaniu 


Moja ocena : 4/5
Cena produktu: 14,90zł 


Próbowaliście nowego skoncentrowanego szamponu ?
Szampon kupicie w linku poniżej :

Skoncentrowany szampon do włosów ILOVEMYPLANET

1 komentarz: