20 kwietnia 2018

Rewitalizujący roll-on pod oczy niwelujący oznaki zmęczenia Elixir Jeunesse


Opis produktu:

Aby skutecznie walczyć z oznakami zmęczenia takimi jak cienie i worki pod oczami, stosuj rewitalizujący roll-on Elixir Jeunesse codziennie – zarówno rano, jak i wieczorem. Wykorzystaj wygodny aplikator z trzema metalowymi kuleczkami, które działają kojąco, chłodząco i ściągająco na opuchniętą skórę. Wystarczy minuta masażu rano i wieczorem, aby delikatne okolice oczu rozjaśniły się i wygładziły. 


Moja recenzja:

Jeśli miałabym powiedzieć jaka gama Yves Rocher do pielęgnacji twarzy służy mi najlepiej odpowiedziałabym, że właśnie Elixir Jeunesse. Obecnie używam żelu micelarnego oraz kremu do twarzy i maseczki. Krem na dzień i na noc zmieniłam na lżejsze innej firmy, ale byłam z nich zimą bardzo zadowolona. 

Dlaczego Elixir Jeunesse? Stosuję wiele kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Ostatnio borykałam się z niedoskonałościami, które zostawiały nieprzyjemne i długotrwałe czerwone ślady na twarzy, jedynie po ponownym zakupie żelu micelarnego Elixir Jeunesse ślady zaczęły znikać, a skóra stała się wygładzona. Postanowiłam zostać przy tej gamie na dłużej.


O kremie pod oczy z tej gamy warto napisać jedno zdanie, mówiące o nim wszystko.
Pożegnaj opuchliznę !
Od zawsze mam ten sam problem, budzę się rano z opuchlizną na powiekach. Próbowałam wielu kremów, ale do tej pory najlepiej radził sobie krem na opuchliznę z serii Hydra Vegetal, ale już nie widzę go w ofercie sklepu. 

Postanowiłam spróbować z Elixir Jeunesse jeśli inne produkty z tej linii tak dobrze się spisały.  To był doskonały wybór ! Krem spisuje się doskonale. Radzi sobie z moją opuchlizną w kilka minut pozostawiając delikatny efekt chłodzący. Przyjemny aplikator z masującymi kuleczkami dodatkowo umila nakładanie produktu. Można nałożyć krem i delikatnie wmasować przy użyciu masażera lub wykonać dłuższy minutowy masaż rano i wieczorem, aby dodatkowo walczyć z cieniami pod oczami. 


Nie wiem jak krem działa na zmniejszenie cieni pod oczami, ponieważ stosuję również serum rozjaśniające oraz krem rozjaśniający do twarzy, więc nie mam do końca pewności, czy efekt wypoczętej cery to zasługa jednego produktu. 

Z pewnością mogę śmiało polecić krem wszystkim, którzy zmagają się z opuchlizną, ciężkimi powiekami i widocznym zmęczeniem. Krem Elixir Jeunesse radzi sobie perfekcyjnie.


Odcień kremu przypomina beżowy podkład, jednak po aplikacji jest transparentny i bezzapachowy.


Firma zaleca stosowanie kremu pod oczami i nad górną powieką, ja nakładam go bezpośrednio na powieki, więc dokładnie pozbywam się opuchlizny a skóra wokół oczu jest miękka i przyjemnie schłodzona.

Plusy produktu:
-idealny do walki z opuchlizną
-nawilża i chłodzi  ( efekt chłodzenia nie jest mrowiący jak przy produktach z mentolem , to milsze uczucie, jakbyśmy przyłożyli kostkę lodu )
-formuła bezapachowa
-nie lepi się, nie roluje pod oczami 
-szybko się wchłania

Minusy produktu:
-brak 

Krem Elixir Jeunesse oceniem głównie pod kątem walki z opuchniętymi powiekami. To jedyny krem, który nigdy mnie nie zawiódł i jestem zadowolona z jego szybkiego działania. Pozostawia skórę wokół oczu miękką i przyjemnie schłodzoną, a opuchlizna znika w zaledwie kilka minut. Myślę, że sprawdzi się u każdej osoby, która boryka się z tym samym problemem co ja. 

Moja ocena : 5/5

Cena produktu: 73zł ( produkt podlega wszelkim promocjom i rabatom )

Krem kupicie w linku poniżej :

4 komentarze:

  1. Ja niestety mam z nim problem.Kiedy nałoży więcej niż ledwo widoczną warstwę to mnie szczypie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem czy u mnie by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatna garść wiedzy, dzięki. :)

    OdpowiedzUsuń