28 kwietnia 2018

Perfumowana mgiełka do włosów marakuja edycja limitowana

Opis produktu :

Odkryj zapach niezbadanej przyrody. Spryskaj włosy delikatną mgiełką i poczuj przyjemność, którą daje tropikalny zapach marakui. Niech Cię poniesie echo wodospadów i zapach tropikalnych owoców. 
100ml

Moja recenzja:

Mgiełkę zakupiłam w sklepie stacjonarnym podczas ostatnich zakupów. Przypominała mi edycję limitowaną mango-marakuja, która już kiedyś gościła w Yves Rocher. Tym razem mamy jedynie nutę samej marakui, przez co zapach nie jest tak słodki, ale równie owocowy i tropikalny. 


Zapach jest bardzo wakacyjny. Kojarzy mi się z drinkiem i lodami o smaku marakui. Bardzo naturalna nuta, bez chemicznego aromatu . Jestem zachwycona zapachem, ale wiem, że z uwagi na jego intensywność najczęściej będę go stosować latem na urlopie. W ciągu dnia rozpylam go głównie w pracy bądź na dworze, w mniejszym pomieszczeniu zapach może przyprawić o lekki zawrót głowy :)

Mimo jego intensywności bardzo szybko się ulatnia. Spryskuje nim nie tylko włosy, ale również ubrania i nadgarstki. Na włosach zapach utrzymuje się najdłużej, jednak po niecałej godzinie nie wyczuwam go już nigdzie. 

Buteleczka jest mała i bardzo chętnie wrzucam ją do torby, aby ponowić aplikację w ciągu dnia. Lubię takie słodkie zapachy kiedy na dworze temperatura wzrasta powyżej 20 stopni. Szybko jednak nudzę się tą "słodyczą", więc stosuję mgiełkę na zmianę z ubiegłoroczną edycją :) 

Na uwagę zasługuje również wydajność mgiełki. Stosuję ją codziennie od ponad tygodnia i niewiele jej ubyło. Myślę, że ze spokojem wystarczy do końca roku. 

Plusy:
- naturalny owocowy zapach 
- kompaktowe opakowanie
- wydajność 
- łatwość aplikacji 
- odświeżenie 

Minusy:
- krótkotrwały zapach 

Uwaga ! Zapach może być zbyt intensywny dla osób wrażliwych na mocne, eteryczne nuty. Najlepiej rozpylać go w większych pomieszczeniach bądź na dworze. U mnie potrafił wywołać lekkie zawroty głowy:)

Ocena: 4/5

Przyjemna nuta marakui i słodkie odświeżenie w ciągu dnia. Odejmuje punkcik za trwałość zapachu. 
Polecam wszystkim, którzy lubią tropikalne i słodkie nuty.

Cena produktu: 24,90zł  ( nie podlega rabatom, produkt na zielonym punkcie )

Mgiełkę kupicie w linku poniżej :


4 komentarze:

  1. Ale musi ładnie pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czy są jeszcze dodawane jakieś kody rabatowe? bo od długiego czasu nic nie moge znaleźć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do polubienia mojego profilu na fb, kiedy pojawi się ciekawy kod rabatowy zostaje on umieszczony na moim profilu.

      Usuń
  3. A mnie ta mgiełka zawiodła. Zapach jak dla mnie mało intensywny i ulatnia się jak dla mnie po pol godziny lub nawet mniej. Na pewno godziny nie wytrzymuje. Kupiłam bo skusilo mnie ładne opakowanie ale to tylko tyle. Jedyne z czym się zgadzam to bardzo dobra wydajność produktu.

    OdpowiedzUsuń