5 kwietnia 2018

Matowa Pomadka Grand Rouge odcienie 152,154 i 156

Opis produktu:

Pomadka Grand Rouge zapewnia najmodniejsze matowe wykończenie bez wysuszania ust. Została wzbogacona o odżywczy olejek kameliowy i łączy właściwości pielęgnacyjne z doskonałym kryciem. Jest to idealne rozwiązanie dla kobiet szukających matowej pomadki, która długo się utrzymuje.
3,7g
Moja recenzja:

Pomadki Grand Rouge w wersji mat mają soczyste i bardzo trwałe kolory. Mają mocną pigmentację, dlatego kolory jakie otrzymałam do testowania nie do końca do mnie pasują. Stali czytelnicy mojego bloga wiedzą już, że maluję usta głównie błyszczykiem bądź różowym tintem, także mocne odcienie czerwieni i brązów po prostu mi nie pasują. 
W tej sytuacji najlepiej poprosić najbliższą koleżankę, która uwielbia właśnie taką paletę kolorów i jest idealną "modelką", która zaprezentuje wam jak odcienie wyglądają na ustach. 


Odcień : 156 ( na zdjęciu online lekkie bordo, pomidorowa czerwień  ) 

Na ustach prezentuje się naprawdę ślicznie, piękna pomidorowa czerwień podkreśla usta. Kolor nie jest krwisty, a bardzo stonowany.

Odcień 152 ( fiołkowy )


Na ustach odcień jest mieszanką czerwieni z lekkim ciemnym różem , co daje ciekawe połączenie.
Kolor nie rozmazuje się i utrzymuje się do 6h.


Odcień 154 ( piękny naturalny róż/koral )
Na ustach utrzymuje się do 7h, bardzo ładnie podkreśla kontur ust i nadaje się jako codzienna pomadka do pracy. 


Odcień 157 nie został przetestowany niebawem zaktualizuję post ze zdjęciem tego koloru na ustach. 

Pomadki Grand Rouge mat to propozycja dla wszystkich pań, które poszukują trwałego i jednolitego koloru na ustach. Aplikacja jest dosyć trudna, ponieważ pomadka ciężko się nakłada, potrzeba lekkiej wprawy aby dokładnie pokryć usta i uzyskać wymagany efekt. 
Pomadki po nałożeniu delikatnie lepią się na ustach, co powoduje lekki dyskomfort w ciągu dnia. Mogą zostawiać ślady na szklance, butelce podczas jedzenia i picia. Kolor jednak nie rozmazuje się i nie słabnie.

Plusem pomadki jest na pewno uzyskany trwały pigment, który w ciągu dnia utrzymuje się naprawdę długo i nie trzeba dokonywać poprawek. Usta są podkreślone, a pomadki nie rolują się na ustach i nie wysychają. 

Matowa pomadka może podkreślać wysuszone usta, także przed nałożeniem należy zrobić dokładny peeling bądź nałożyć na noc maseczkę na usta ( jeśli taką posiadacie ). Usta muszą być nawilżone, bez widocznych suchych skórek. 

Ocena produktu : 
3,5/5

Pomadki Grand Rouge Mat kupicie ---> TUTAJ <---

7 komentarzy:

  1. Ale piękne kolorki!! I jakie ładne opakowania ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory wyglądają na fajnie nasycone ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, czy YR zrezgynowało z wysyłania ulotek do sklepów stacjonarnych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulotki nadal są przysyłane, jeśli regularnie korzystasz z zakupów. Jeśli nie robiłaś zakupów powyżej pół roku czyli nie wykorzystałaś ulotki wtedy przestają przesyłać. Jeśli jednak robisz zakupy mogła kwietniowa gdzieś się zgubić. Wybierz się do sklepu stacjonarnego powiedz, że jej nie otrzymała na pewno wystawia ulotkę zastępcza.

      Usuń
  4. Wszystko dzięki Bogu wszechmogącemu, że sprowadził Dr DAWN, aby uratować moje małżeństwo, mój mąż zaczął się dziwnie zachowywać, zdradzał i pił, robiąc różne rzeczy, próbowałam szukać pomocy w różnych miejscach, ale nic nie działało, dopóki nie spotkałam Dr DAWN, który mi pomógł i teraz moje małżeństwo jest słodkie, pełne miłości i szczęścia. Jeśli jesteś w związku małżeńskim, związku lub płodności E.T.C, skontaktuj się z dr DAWN, on na pewno ci pomoże: WhatsApp +2349046229159

    OdpowiedzUsuń