15 marca 2018

Żele pod prysznic Magnolia i biała herbata, Kwiat Bawełny, Granat oraz Ziarna Kawy 200 ml


Opis producenta:

Żel zapewniający przyjemność dla ciała i zmysłów podczas kąpieli lub prysznica. Delikatna, kremowa lub żelowa formuła kosmetyku została wzbogacona o olejki eteryczne, wyciągi z roślin oraz żel z aloesu z upraw biologicznych. 
200ml

Formuła testowana pod kontrolą dermatologiczną. 

Moja recenzja:

Nowe żele pod prysznic zawsze są dla mnie wielką uciechą. To produkt, którego w domu mam chyba niezliczoną ilość i nigdy nie jest mi mało. Słysząc, że firma wprowadza całkiem nowe zapachy wzbogacone dodatkowymi składnikami, byłam naprawdę szczęśliwa. 

Ze wszystkich czterech żeli jedynie granat zyskał u mnie przychylność. Wiele osób czytających moje posty na facebooku już wie, że pozostałe żele niestety mnie uczuliły, także napiszę o ich zapachu i konsystencji, ale o ich wartościach najlepiej przekonać się na własnej "skórze". 


Żel Granat + Czerwony Pieprz to mój ulubieniec ! Wcześniejsza wersja również mi się podobała, więc wiedziałam, że ten produkt będzie idealny. 
Zapach jest słodki i bardzo naturalny, czerwony pieprz jest słabo wyczuwalny za to granat pachnie obłędnie. Zapach po kąpieli pozostaje jeszcze długo na skórze, a aromat owocu granatu unosi się w łazience przez kilka następnych godzin. Żel bardzo dobrze się pieni i nawilża skórę. Zdecydowanie mój faworyt. 


Kolejny żel z serii kremowej, który jako jedyny z całej trójki o kremowej konsystencji najmniej mnie uczulił, to ziarna kawy. 


Ziarna kawy dosłownie uwielbiałam  w starym wydaniu. Dawne kremowe żele kompletnie mnie nie uczulały. Ta seria niestety spowodowała reakcję alergiczną. Zastanawiam się jaki składnik został dodany, że niestety żele mi nie służą. 

Ziarna kawy to zapach ulubiony przez wszystkich miłośników tego gorącego napoju. Pachnie jak świeżo zmielone ziarna z mlekiem i mleczkiem skondensowanym. Taka wariacja zapachów naprawdę koi zmysły. 


Żele kremowe posiadają lekko perłową konsystencję, która równie dobrze się pieni. W moim wypadku jednak mocno wysuszały skórę. Nie wiem dlaczego, nie umiem tego wyjaśnić :)

Reakcja alergiczna : Ziarna kawy spowodowały mnie lekkie pieczenie na dłoniach i nogach, które ustąpiło po ok. godzinie od wyjścia z prysznica. Była to mała reakcja alergiczna, dlatego postanowiłam zachować żel jako codzienny żel do mycia rąk. 


Kwiat bawełny i mimoza to zupełnie inna nuta od znanej nam dawnej edycji kwiatu bawełny. Słodki mocno kwiatowy aromat głównie mimozy przebija się przez lekką nutę bawełny. Perfumeryjny o mocnym zapachu olejków eterycznych. 


Reakcja alergiczna: Pieczenie i swędzenie całego ciała po wyjściu z kąpieli, delikatne czerwone plamki na szyi i na nadgarstkach. 


Magnolia i Zielone Herbata był pierwszym żelem pod prysznic jaki przetestowałam po zapachu granat i czerwony pieprz. Kremowa, pastelowo-różowa konsystencja pachnie naprawdę pięknie. To drugi po Granacie zapach, który uznałam za najładniejszy spośród całej czwórki. Czuć wyraźne nuty białej herbaty i delikatny aromat kwiatów magnolii. Coś pięknego! Dlatego tak mocno ubolewam, że właśnie ten zapach uczulił mnie najmocniej :(

Reakcja Alergiczna: Pieczenie, swędzenie całego ciała, czerwone plamki na dłoniach, nogach, dekolcie i szyi , które ustąpiły po dwóch dniach. Znaczne przesuszenie skóry na dłoniach ( suche partie łuszczącej się i swędzącej skóry wystąpiły zaledwie godzinę po wyjściu z pod prysznica ). 


Podczas stosowania żeli pod prysznic nie używałam po wyjściu z kąpieli balsamów do ciała oraz innych produktów, które mogłyby spotęgować reakcję alergiczną.
Nie zażywam leków, które w kontakcie ze składnikami żeli mogłyby mieć interakcję powodującą podrażnienie. 
Posiadam skórę bardzo suchą wymagającą dodatkowej pielęgnacji. 


Podsumowując żele pod prysznic z najnowszej linii niestety nie zyskały w moich oczach przez pojawiającą się alergię. Jedynie żelowa formuła granatu oraz czerwonego pieprzu nie spowodowała żadnych podrażnień i przesuszeń skóry, wręcz odwrotnie skóra była nawilżona i pachnąca. 

Uwagi: wciąż bardzo denerwują mnie papierowe naklejki z tyłu produktów, które pod prysznicem ulegają zniszczeniu i rozwarstwiają się. Podczas aplikacji mam na dłoniach kawałki namokniętego papieru. Sądzę, że firma naprawdę powinna postarać się o lepszej jakości nieprzemakalne etykiety.


Moja ocena:
Żel granat i czerwony pieprz : 5/5
Żele kremowe : 
Ziarna Kawy 3,5/5 
Bawełna i Mimoza 3/5
Magnolia i Biała Herbata 2/5 

Myślę, że kwestia alergii występuje bardzo rzadko, także nie sugerujcie się moją opinią wybierając swój ulubiony zapach. Pamiętajcie , że reakcje alergiczne są sprawą całkowicie indywidualną. W mojej rodzinie tylko mnie żele uczulają, także nie znaczy, że również u was wystąpi podrażnienie. 

Stosujecie żele z dzisiejszego posta? Chętnie zapoznam się z waszymi odczuciami ! Czekam na wasze komentarze. 

Żele do kupienia w linkach poniżej :





8 komentarzy:

  1. Uwielbiam magnolię z białą herbatą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie przetestowane i żaden nie uczula-mam wrażliwą mieszaną skórę z tendencją do przesuszania. Błyskawicznie reaguję na nieodpowiedni skład. każdy reaguje inaczej jak widać. Denerwują Cię papierowe naklejki? Usuń je przed pierwszym użyciem. mi to nie przeszkadza a wręcz przeciwnie-plus dla firmy, chodzi o łatwy recykling. Wszystkie zapachy bardzo mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz czy będzie jakiś nowy owocowy zapach na lato? Marzy mi się jakieś lekkie psikadełko na wakacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już limitowana wersja MARAKUJA. Żel pod prysznic i do kąpieli, woda toaletowa, nawilżający żel do ciała, żel peelingujący pod prysznic i mgiełka do ciała.

      Usuń
  4. Być może masz uczulenie na mikę? Ona odpowiada za błyszczenie się żeli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może! Na to nie wpadłam, ale jak o tym pomyślę, to zawsze reagowałam alergicznie na wszystkie " świecące" żele.

      Usuń
  5. Jeśli testowałaś je po kolei, tak jak napisałaś, to całkiem możliwe, że uczulają Cię wszystkie trzy (bo granat do połowy zużyty, więc rozumiem, że potem dużo używałaś i nic się nie działo?) tak samo i z powodu tego samego składnika ;)
    Po prostu w miarę kolejnych kąpieli reakcja narastała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpływ liniowy z niskim syfonem to idealne rozwiązanie dla łazienek, gdzie przestrzeń podłogowa jest ograniczona. Niski profil syfonu umożliwia instalację odpływu nawet wtedy, gdy minimalna głębokość zabudowy jest kluczowym wymogiem. Dzięki temu odpływ liniowy z niskim syfonem jest szczególnie polecany podczas remontów oraz w nowych projektach, gwarantując nie tylko funkcjonalność, ale również nowoczesny wygląd łazienki.

    OdpowiedzUsuń