5 stycznia 2018

MAILING SKLEP STACJONARNY I INTERNETOWY STYCZEŃ 2018


W styczniu wszyscy którzy otrzymali ulotkę noworoczną mogą za samą wizytę odebrać kalendarz ścienny od Yves Rocher. Za dowolny zakup można wybrać jeden z kilku owocowych zapachów mleczek do ciała. Produkty są pełnowartościowe. 

Dodatkowo możemy skorzystać z zakupu mięciutkiego kocyka w cenie 14,90zł jeśli nasze zakupy przekroczą kwotę 49zł. 


Rabaty w styczniu mocno zachęcają :

- 50% na dowolny produkt + aż -55% na trzeci kosmetyk !



MAILING SKLEPU INTERNETOWEGO 


Styczeń miesiącem wyprzedaży, sklep online zachęca do zakupu kosmetyków o obniżonych cenach. 

Prezenty od 39zł są naprawdę świetne !

Można wybrać jeden z czterech kosmetyków :
1. Tusz do rzęs - wodoodporny
2. olejek odbudowujący do włosów
3. żel pod prysznic owoce leśne
4. żel pod prysznic wanilia i bergamotka

rezygnacja z prezentu : sadzimy drzewko z fundacją Yves Rocher 


Jako drugi prezent jeśli nasze zakupy będą wyższe niż 109zł możemy wybrać jeden z podkładów do twarzy, krem riche creme lub prezent dla mężczyzny : wodę perfumowaną Hoggar. 

Możemy także zdecydować się na zasadzenie dwóch drzewek rezygnując z kosmetyku. 

Aktualne kupony:

Aktualizacja 5.01

Kod :KROK2
- rabat -40% na najdroższy produkt w koszyku oraz darmowa dostawa przy zakupach od 59zł


*Informacje o kodach rabatowych oraz prezentach niespodziankach, które pojawiają się w postach dot. mailingu internetowego są pobierane ze strony wizaż.pl
Link do wątku ( kody+ aktualne informacje o prezentach)
http://bit.ly/2jwuOve

Jeśli chcecie być na bieżąco z kodami oraz porozmawiać na temat kosmetyków zachęcam do odwiedzin wątku na wizaż.pl

15 komentarzy:

  1. Dzisiaj skorzystałam z promocji i odebrałam kalendarz i balsam do ciała, jednak widziałam, że na sklepie stoją wszystkie zapachy balsamów, a pani mi wmówiła że mogę wziąć tylko oliwkę na którą miałam najmniejszą ochotę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo konsultantka chciała pozbyć się oliwki , bo mają jej za dużo, albo jeszcze nie dojechała reszta zapachów. Zauważyłam, że teraz dają gratisowe żele i mleczka ze specjalnej szafki, kiedyś można było brać z półki. Być może mają inne zatowarowanie. Tak czy inaczej z ulotki wynika, że powinnaś wybrać jeden z kilku zapachów. Jeśli na chwilę obecną była tylko oliwka konsultantka powinna o tym poinformować a nie wmawiać , że możesz tylko zdecydować się na oliwkę.

      Usuń
    2. Może z małych mleczek była tylko oliwka a widoczne były duże? :) Moze reszta dopiero przyszła w dostawie i nie zdążyły policzyć? :) Trzeba dopytać dlaczego nie możesz wybrać, skoro widzisz, że są :)

      Usuń
  2. Ostatnio miałam sytuacje,że pod sam koniec grudnia wręczyłam Pani ulotkę grudniową z kremem,a dostałam chińską biżuterię,a kiedy mówiłam,że podobno kobiety w innych sklepach mogą wybrać między dwoma pieczątkami zamiast prezentu albo można wybrać żel to odparła,że nie wie skąd mam takie informacje bo to nieprawda.To jak w końcu jest ? A recenzje jak zawsze doskonałe chociaż,a z kolekcji świątecznej pokochałam wanilię z bergamotką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie zależy od sklepu, a może chęci konsultantki. Ja też poszłam pod koniec grudnia i kremu już nie było. Pani przeprosiła i dała mi duży żel pod prysznic.

      Usuń
    2. Ja też już nie dostałam kremu, ale mogłam wybrać żel. Może nowa osoba w pracy i nie wiedziała :)

      Usuń
    3. Ja jak chciałam też kiedyś odebrać prezent a akurat nie było, to Pani zaproponowała mi albo 2 pieczątki albo że mogę zaczekać na nową dostawę, która miała być za 2 dni

      Usuń
    4. Zasada jest taka, że najpierw schodzą gratisy - w grudniu były 3 rodzaje ulotek - z kremem AAG, z bransoletką i z miniaturkami świątecznymi (żel i krem do rąk owoce leśne). Jeśli skończyły się kremy, a skończyły się bardzo szybko, to w następnej kolejności były rozdawane bransoletki, potem miniaturki. Zawsze prezent można zamienić na 2 pieczątki. Jeśli wszystkie prezenty się skończą konsultantki proponują żel pod prysznic - jest to opcja ostateczna, zależy wszystko od zatowarowania sklepu. Dlatego najlepiej wybierać się z ulotką w ciągu pierwszych dwóch tygodni, wtedy jest pewność, że gratis z ulotki będzie dostępny.

      Usuń
  3. A ja jak chciałam wykorzystać promocje z SMS i ulotki na oddzielnych paragonach, bo akurat byłam w sklepie z koleżanką, a ona nie chciała zakładać karty tylko skorzystać z mojej to usłyszałam że smsy to tylko takie przypomnienie o promocji i mogę skorzystać tylko z papierowej ulotki. Czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli sms był treścią ulotki, czyli takie same prezenty i rabaty czyli forma ulotki w smsie , to tak można wykorzystać tylko raz. Po prostu to forma skorzystania z ulotki bez papierowej wersji.

      Usuń
    2. lub tak jak konsultantka powiedziała jest to forma mailingu przypominającego ponieważ zostało zaznaczone podczas zakładania karty, że chcesz aby przychodziła ulotka również sms. W takim przypadku można tak czy inaczej skorzystać z promocji tylko jeden raz.

      Usuń
    3. Można skorzystać i z sms i z maila i z ulotki (3 razy jedna promocja), nie trzeba nawet wtedy rozdzielać paragonów, jeśli idzie na jedną kartę. Należy jednak pamiętać, że jeden kupiony produkt - jeden gratis.

      Usuń
  4. A wedllug mnie to nieprawda. Mysle ze po prostu konsultantka nie chciala zrobic dwoch paragonow. Moze bralyscie jakies tanie produkty? Ja niesety zauwazylam ze im mniejszy paragon, tym obsluga mniej mila. Raz w sklepie kupilam na ulotke produkt z zielonym punktem i chcialam odebrac tylko prezent, to pani strasznie na mnie warknela, no a rabaty?!? Chyba maja jakis konkurs czy target na srednie paragony... w kazdym razie, ja na poczatku miesiaca zawsze korzystam z ulotki, robie wieksze zakupy. A pod koniec z smsem drobny zakup, aby dostac prezent, jesli akurat jest warty zainteresowania:) i jeszcze nikt nigdy mi tego nie odmowil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy sklep ma "konkursy na średnie paragony". Jednak jeśli nie czujesz się usatysfakcjonowana obsługą możesz to zgłosić w ankiecie po zakupach (przesyłana losowo na maila, o ile podała Pani maila przy zakładaniu karty).

      Usuń
  5. No właśnie.Ja wiele razy kupowałam produkty i korzystałam na raz z sms-a i ulotki.Tylko niektóre konsultantki są niedoinformowane albo złośliwe bi i z takimi się spotkałam.

    OdpowiedzUsuń