28 listopada 2017

Pomadka w płynie Grand Rouge - paleta kolorów


Opis produktu:

Pomadka w płynie Grand Rouge
Szukasz intensywnej pomadki, która utrzyma się na ustach przez cały dzień? Pomadka w płynie Grand Rouge została wzbogacona o odżywczy olejek kameliowy i łączy właściwości pielęgnacyjne z doskonałym kryciem. Ultra napigmentowana formuła pozostawia na ustach najmodniejsze matowe wykończenie, nie wysusza ich i utrzymuje się aż do 12 godzin.

Moja recenzja:

Pomadki w płynie Grand Rouge postanowiłam przetestować wspólnie z koleżanką. Jako, że rzadko używam tintów i koloryzujących szminek przekazałam pomadki w ręce profesjonalistki, która uwielbia malować usta na wszelakie kolory :)

Sama zdecydowałam się na przetestowanie kilku jaśniejszych odcieni i zaprezentowanie jednego z najciemniejszych. 


Główną zaletą pomadek Grand Rouge jest ich bardzo precyzyjny i wygodny aplikator oraz naprawdę przyjemna konsystencja, która nie pozostawia na ustach uczucia lepkości. Usta nie są wysuszone, a kolor jest trwały i soczysty. 


Pomadka działa jak TINT do ust. Nadaje odpowiedni długotrwały kolor, a podczas aplikacji wystarczy naprawdę niewielka ilość produktu aby pokryć całe usta równomiernym odcieniem. 
W zależności od potrzeb możemy balansować intensywnością koloru, niezależnie ile produktu nałożymy, trwałość na ustach jest taka sama.


Od firmy Yves Rocher otrzymałam odcienie : 103,104,105, 108 oraz 111. Będąc w sklepie stacjonarnym i znając już swoje gusta, zakochałam się w dużo jaśniejszych kolorach 101 i 102, ale niestety takich w paczce nie otrzymałam, więc zapewne sprawię sobie jeden z nich na prezent pod choinkę :) 

Pomadki polecam z pewnością wszystkim kobietom, które chcą na długo cieszyć się intensywnym odcieniem na ustach bez efektu rolowania się produktu, przesuszenia czy nierównomiernego ścierania się koloru. 


Wspólnie z koleżanką jednogłośnie stwierdziłyśmy, że im jaśniejszy odcień pomadki tym dłuższa jego trwałość na ustach. Odcienie 105,104 utrzymywały się ustach ponad 12h, zaś odcień 111 ( głęboka czerwień ) nie był już tak intensywny i czerwony już po 3h. 


Jak z trwałością podczas jedzenia i picia ? Zdecydowanie najdłużej na ustach utrzymał się odcień 104 ( jasny fiolet ). Pomadka troszkę gorzej radzi sobie kiedy w ciągu dnia często sięgamy po przekąski i napoje. Należy, więc dokonywać poprawek, aby ponownie uzyskać początkowy kolor. 
Płynna konsystencja nawilża nasze usta przez cały dzień, a kolor ściera się równomiernie. 


Plusy produktu:
- Doskonała pigmentacja i matowy efekt, a dodatkowo pewne nawilżenie naszych ust przez cały dzień 
- Duża paleta kolorów
- Idealnie dobrany aplikator 
- Równomierne ścieranie, bez uczucia wysuszenia i rolowania się kosmetyku na ustach
- Delikatny kwiatowy zapach 
- Nie rozmazuje się

Minusy produktu:
- Ciemniejsze odcienie dużo szybciej się ścierają, trzeba w ciągu dnia dokonywać dwa razy poprawki

Poniżej prezentujemy wybrane odcienie na ustach:) Najbardziej przypadł mi do gustu odcień 104, koleżanka też uznała go za najwłaściwszy i zdecydowanie najlepszy z całej piątki. 

kolor zbyt mocny jak na moje gusta, zdecydowanie źle się w nim czułam

delikatny, lawendowy odcień nałożona tylko jedna mała warstwa

ten sam odcień co powyżej, na ustach mojej koleżanki, dużo bardziej intensywniejszy
bardzo uwodzicielski odcień, osobiście na ustach koleżanki bardzo mi się podobał

soczysty odcień Śliwkowo-malinowy 

intensywna różana czerwień 

Czy macie już w swoich kosmetyczkach pomadkę Grand Rouge? 

Mam nadzieję, że w niedługim czasie kolekcja Rouge powiększy się również o kolorowe i jaskrawe błyszczyki, bo jestem ich wielką zwolenniczką. 

Oceniamy pomadki na mocne 4,5/5 

Grand Rouge zakupicie w linku poniżej:


Pomadka w Płynie Grand Rouge

5 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że Pani mi pomoże. Dostałam ofertę wysylkową Yves Rocher. Chcę zakupić kalendarz adwentowy. Żaden kod nie wchodził, w stronę ,,oferta katalogowa''. Napisałam na chacie do babki z YR, ta napisała mi, że ta oferta nie dotyczy mojej karteczki. Jest jakiś sposób, by zamówić kalendarz z rabatem? Jestem bardzo zdesperowana, a do salony YR nie dam rady dojechać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rabat 15 % na kalendarz adwentowy obowiązuje tylko w sklepach stacjonarnych.

      Usuń
    2. Poszukałam w internecie i mam rabat na kalendarz!:) Proszę dodać kalendarz do koszyka w sklepie internetowym i w polu rabatowym wpisać : KROK2 :) CENA zrabatuje się do 119zł , mam nadzieję, że pomogłam

      Usuń
    3. Ojej, bardzo, ale to bardzo dziękuję! Strasznie mi Pani pomogła. :) Kalendarz już zakupiony :) Jeszcze raz dziękuję.

      Usuń
  2. Nr 111 wygląda obłędnie! Koniecznie dopisuje do mojej świątecznej listy :)

    OdpowiedzUsuń