10 listopada 2017

Kremy do rąk Plaisirs Nature 30 ml: Kokos, Oliwka&Petit Grain, Mango&Kolendra, Wanilia


Opis produktu:

Kremy do rąk Plaisirs Nature to soczysta przyjemność zamknięta w poręcznej tubce. Nie może go zabraknąć w żadnej damskiej torebce!

Składniki
Masło karite wykorzystane do produkcji kosmetyku pochodzi od certyfikowanych dostawców z Zachodniej Afryki.
Biodegradowalna formuła zawiera ponad 95% składników pochodzenia naturalnego.

Moja recenzja:

Będąc w sklepie stacjonarnym kupiłam krem mango i kolendra, ponieważ uznałam zapach za najładniejszy. Później przyszła do mnie przesyłka od Yves Rocher, w której znalazły się wszystkie cztery zapachy.

Kremy w takich opakowaniach uwielbiam najbardziej. Dużo wcześniej kupowałam takie tubeczki będąc w Korei Południowej, dlatego ucieszył mnie fakt, że firma Yves Rocher także wprowadziła je do swojej oferty.

Wiele osób z naszego kraju nie jest przyzwyczajona do takiej małej pojemności kremów do rąk. Dodatkowo zakrętka, którą za każdym razem trzeba odkręcić, staje się utrudnieniem podczas codziennego stosowania, gdzie większość kremów ma już zamknięcie na wieczko.


Zanim usiadłam do napisania tego posta zapoznałam się z opiniami na temat kremów. Większość opinii opiera się na zbyt małej pojemności, zbyt krótkim efekcie nawilżenia i jak wcześniej wspominałam ciężkiej do otwierania zakrętce.


Ja jednak uważam, że mała pojemność i tubka są dla mnie idealne. Po pierwsze przypominają mi produkty koreańskie, które naprawdę doceniam, po drugie mogę krem zabrać ze sobą wszędzie i zmieści się nawet w kieszeni kurtki.

Jak jest z wydajnością?
Stosowałam już wiele kremów w takim wydaniu i nie zauważyłam aby odbiegały wydajnością od większych pojemności standardowych kremów. Wydaje się, że to tylko 30ml , ale uwierzcie mi stosuje kremy tak samo długo jak zwykłe drogeryjne.


Co z zapachem?
Tutaj ogromny plus dla firmy. Wszystkie zapachy kremów z tej gamy są perfumowane i utrzymują się na dłoniach nawet do 3 godzin. Nuty wanilii i kokosa wyczuwam nawet po czterech godzinach.

Jak mocno nawilżają i na jak długo?
Zgodzę się , że nawilżenie faktycznie nie jest długotrwałe jeśli mówimy o odżywieniu skórek wokół paznokci. Już po ok. godzinie od aplikacji moje skórki są suche i wymagają ponownego nakremowania. Jednak całe dłonie jeszcze po trzech godzinach nadal są miękkie i nawilżone. Po tym czasie najczęściej kremuje dłonie ponownie. Nie ubolewam nad tym , ponieważ cieszy mnie, że znowu będę zachwycać pięknym, owocowym zapachem.


Jak oceniam same zapachy?

Najbardziej podoba mi się mango, jest słodki ale doprawiony kolendrą nadaje kremikowi lekką kwaskowatość. Naprawdę śliczny aromat.
Kolejnym zapachem jest wanilia. Być może dlatego, że zwykle w okresie świąt sięgam po cieplejsze nuty. Wanilia, cynamon, piernik, czekolada. Zapach znany już każdemu :) Jakbym zrobiła maślane ciasteczka z waniliowym lukrem.
Następny w kolejce jest kokos. Stali czytelnicy bloga wiedzą, że akurat na kokosy choruję najbardziej. Ostatnio jednak chyba miałam go wszędzie za dużo, dlatego mimo miłości do tej nuty zapachowej jest obecnie na trzecim miejscu wśród tych kremów. Pachnie otwartym opakowaniem wiórków kokosowych połączanych z gałką lodów śmietankowych.
Ostatni kremik o zapachu oliwki nie znajduje się na samym dole listy, bo nie spodobał mi się zapach, po prostu ze wszystkich czterech najrzadziej go używam. Jest uniwersalny, nieco pudrowy i moim zdaniem bardzo słodki. Nie przypomina mi oliwki, a raczej napar z kwiatów.

kliknij aby powiększyć
Zaletą kremów jest ich konsystencja, która bardzo szybko się wchłania pozostawiając dłonie miękkie w dotyku.

Podsumowując kremy warto zakupić i cieszyć się ich zapachem przez całe 365 dni w roku :) Gdziekolwiek je zabierzecie na pewno spełnią swoją rolę.


Plusy produktu:
- szybko się wchłania
- mała pojemność
- wydajny
- paleta zapachów dla każdego
- długotrwały zapach ( utrzymuje się do 3h )
- design tubki
- delikatne nawilżenie, bez uczucia lepkości i tłustych rąk

Minusy produktu:
- brak

Mała uwaga do producenta. Dobrze byłoby zrobić etykiety tak by stawiając kremik etykieta nie była do góry nogami ;) Wtedy dużo ładniej krem się prezentuje.


Kremy zakupicie klikając --->TUTAJ <--- lub pojedyncze zapachy ----> TUTAJ <----

12 komentarzy:

  1. W oliwkowym jest ekstrakt z kwiatu pomarańczy - być może on Ci przeszkadza.
    Też najbardziej podoba mi się mango. Opakowania są całkiem przyzwoite, małe pojemności są idealne.
    Dla mnie natomiast minusem jest to, że są dość leiste. Mają za mało moim zdaniem masła karite w sobie, a za dużo olejków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak może być, kwiat pomarańczy nie należy do moich ulubionych, może dlatego najrzadziej sięgam po oliwkę:) Co do konsystencji, w moim domu jest zimno, więc konsystencja kremów jest przyzwoita, ale masz rację mogłaby być ciut gęstsza, podczas aplikacji wyczuwa się dużą zawartość wody

      Usuń
  2. Bardzo lubię Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mango i kokos jest najlepsze :) Ja dzisiaj dostałam przesyłkę od Yves Rocher z tymi kremikami, a na dodatek zapakowanymi już w świąteczne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to pudełeczko jest naprawdę cudowne:) Bardzo fajny prezent jeśli szukamy taniego i ładnego gadżetu. A kremiki u każdego się sprawdzą. Zwłaszcza w takim wydaniu!

      Usuń
  4. Muszę sobie sprawić któryś bo wygladają naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena horrendalna - 10zł za 30 ml wodnistej konsystencji.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam pytanie z innej beczki:) moze wiesz jak otrzymac od YR oferte wysylkowa/papierowa?? Moja mama dotychczas dostawala, z okazji urodzin, imienin, dnia kobiet, na swieta. Juz teraz nie dostaje, a ja sie przeprowadzilam i chcialabym zeby przychodzily teraz dla mnie na moj nowy adres. Pamietam ze czasem byly tam super promocje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiała przestać zmawiać, wtedy subskrypcja się anuluje po pewnym czasie. Jeśli chodzi o wysyłkową ofertę to jest troszkę trudniej się zapisać. Trzeba odszukać katalog , który jest tym początkowym i zamówić z niego jako swoje pierwsze zamówienie dołączając do oferty wysyłowej. Najczęściej tego typu katalogi są dodawane do gazet typu chwila dla ciebie, olivia itd są wsadzane luzem w gazety. Wiem również, że można napisać e-mail lub zadzwnić do BOKU z prośbą o przesłanie takiego katalogu pocztą na adres, to chyba najszybszy sposób.


      Usuń
    2. Dzieki za odpowiedz:):)

      Usuń
  7. Uwielbiam te kremy <3
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam mango i kocham ten zapach. Mały idealny do torebki, szybko się wchłania i ręce się po nim nie kleją i nie zostawiają tłustych plam np podczas czytania książki. Napewno kupię ponownie

    OdpowiedzUsuń