15 sierpnia 2017

Żel-krem intensywnie nawilżający 24h


Informacje o produkcie:

Żel-krem wzbogacony został o składniki pochodzenia roślinnego: sok klonowy, sok z niebieskiej agawy oraz betainę. Tworzą one naturalne rezerwy wilgoci w skórze i zapewniają skórze długotrwałe nawilżenie

50ml

Moja recenzja:

Ostatnio skończył mi się krem na noc, więc poszukiwałam czegoś zupełnie nowego, ponieważ ten co miałam nie do końca się sprawdził. Hydra Vegetal żel-krem według producenta jest przeznaczony na dzień, ale ja pokusiłam się na aplikowanie go właśnie przed snem.
Jak sprawdził się w roli kremu na noc?


Sama konsystencja kremu jest tak przyjemna, że już od pierwszej aplikacji zdążyłam zakochać się w tym kosmetyku. 


Lekka, mleczna a zarazem żelowa formuła wchłania się bardzo szybko , a twarz jest naprawdę miękka w dotyku, bez uczucia lepkości. 
Takie kremy lubię najbardziej. Mam cerę mieszaną ze skłonnością do przesuszeń na nosie i policzkach oraz na czole. Nos przesusza się na samym czubku zaś cała jego reszta jest tłusta i świecąca. Ciężko odszukać krem , który będzie pasował do tego typu cery, nie obciążając jej a zarazem dogłębnie nawilżając. 

Hydra Vegetal żel-krem spisuje się idealnie ! Cera rano jest promienna i dogłębnie nawilżona, jakbym zastosowała maseczkę odżywczą na noc. Kremy bb nakładają się dużo lepiej, a nos jest wyraźnie nawilżony ( suche skórki nie są tak widoczne w ciągu dnia nawet po nałożeniu podkładu ) 

Zapytacie więc , czemu nie stosuję kremu w ciągu dnia. Otóż jest jeden minus, który stawia go na drugim miejscu..zapach. Stali czytelnicy mojego bloga wiedzą, że bardzo nie lubię się z dwoma zapachami : kwiatu pomarańczy oraz serii hydra vegetal :) 
Nie przeszkadza mi ona w żelu do mycia twarzy czy toniku, ale kremy niestety strasznie podrażniają mój nos. Zapach jest mocny, moim zdaniem zbyt intensywny jak na krem do twarzy. Utrzymuje się dość długo , a perfumeryjne nuty sprawiają, że co chwila drapie się po nosie. 
Morskie , roślinne aromaty przeplatają się z nutami trawy i olejków eterycznych. Kiedy stosuje krem na noc nakładam go na całą twarz omijając okolice nosa ( smaruję nos od góry, unikam jednak aplikacji przy samym nosie, ponieważ kończy się to nieprzyjemnym swędzeniem ) 

Zapach nie przeszkadza mi kiedy zasypiam, a rano nie jest już wyczuwalny. Zaś efekt nawilżenia mojej cery i rozjaśnienia worków pod oczami jest powalający. Tak właśnie krem na dzień stał się moim hitem na noc. 


Plusy:
- szklane opakowanie ( wszystko co w szkle ma dla mnie większą wartość )
- żelowa nieklejąca się konsystencja, która natychmiast się wchłania 
- cera nie świeci się , nie jest przetłuszczona
- 24h nawilżenie i rozjaśnienie cery
- świetnie zwalczył powstałe ślady po wypryskach i niedoskonałościach 
- twarz pozostaje gładka bez śladów przebarwień
- idealny jako krem na noc, działa jak odżywcza maseczka

Minusy:
- zbyt intensywny zapach 
- sama nuta niezbyt przypadła mi do gustu 
- plastikowe zamknięcie słabo się dokręca 


Podsumowując żel-krem stanął obok koreańskich kremów jakie używam każdego dnia i cieszy się moim zainteresowaniem, jak żaden inny kosmetyk od ostatniego czasu. Gdyby zapach był mniej intensywny byłabym skłonna uznać go za mój kosmetyczny hit 2017 roku.Mimo to oceniam go bardzo wysoko i zachęcam do sprawdzenia wszystkim , którzy mają cerę suchą, normalną , mieszaną czy tłustą. Moim zdaniem sprawdzi się doskonale przy każdym typie cery.

Moja ocena 4,5/5
Cena produktu : 44,90zł 

Krem kupicie w linku poniżej :

Żel-krem intensywnie nawilżający 24h

6 komentarzy:

  1. Kupiłam ostatnio ten krem i również uważam że jest świetny <3
    Ja używam go i na dzień i na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to mam kolejny krem do wypróbowania :) Ciężko jest znaleźć taki, który dobrze się wchłania i nie przetłuszcza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny,
    Dostalyscie ulotke wrzesniowa? Bedzie cudny nowy zapach, ulotki sa z probka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie miała próbki zapachu :/

      Usuń
    2. To szkoda, koniecznie idz do sklepu i popros o pokazanie:)

      Usuń
  4. Szybko się wchłania, jak dla mnie pięknie pachnie, ale moją cere słabo nawilża. Mam wrażenie że po godzinie moja skóra jest już znowu sucha i "tępa" w dotyku. Spodziewałam się więcej po tym kremie. Raczej go już nie kupię.

    OdpowiedzUsuń